Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xTamara schreef:Inderdaad wat een lef, ik zou echt een uur getwijfeld hebben voordat ik hem eindelijk zou durven te verzenden. (en 10 keer bewerken) Ben erg benieuwd!
Nickytje schreef:Dit is ook de eerste keer dat ik een topic open wat zo snel loopt.
Maar goed, ik ben ook altijd super nieuwsgierig als er soortgelijke topics lopen
Ik zit nog steeds op m'n gsm te spieken! En soms maken de boxen van m'n pc het sms-geluid.... brrrrrrrrr!
@Jester_: Stel je voor zeg!Dan heb ik wel een probleem

wel een mooie actie!! Nickytje schreef:xTamara schreef:Inderdaad wat een lef, ik zou echt een uur getwijfeld hebben voordat ik hem eindelijk zou durven te verzenden. (en 10 keer bewerken) Ben erg benieuwd!
Toen ik op m'n gsm zag staan: bericht verzonden... Moest ik ook wel even slikken hoor! Ik ben hem meteen in de badkamer gaan leggen omdat ik bang was dat ie ging bellen ofzo :p Ik wilde m'n gsm echt even uit de buurt! Hoe nieuwsgierig ik ook ben
MandyL schreef:LauEef : dan kan hij je toch leren kennen...
Heel bokt in rep en roer om "de honden jongen" .... en hij weet nergens van af...

Ik denk dat hij inmiddels al wel slaapt 

Maar ik vind em zo leuk 

het is de grootste player van turnhout en omstreken
LauEef schreef:Haha nou misschien niethet is de grootste player van turnhout en omstreken
Ja, ik ben moeilijk.
Maar is dr een hondenschool in Tielen, of ergens anders?
Ik denk dattie al slaapt.
En idd, heel bokt in rep en roer om de honden jongen!
Hoe oud is die jongen waar je't over hebt en hoe heet ie? Misschien ken ik em wel? 

Misschien is zijn beltegoed wel op, dan kan je nog wel even wachten
Ies_ schreef:Haha geweldigMisschien is zijn beltegoed wel op, dan kan je nog wel even wachten
Neeh, echt niet. ZO gek ben ik nog niet!

. 
Op zo'n momenten moet ie maar meteen terugsturen