Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ellenAST schreef:erleyne schreef:Zoals ik boven al heb laten zien: de boete verdwijnt niet door een nachtje cel, die blijft gewoon open staan ( en nee, de politie is niet altijd op de hoogte van dat soort zaken helaas, die kennen die wetten niet bepaald uit hun hoofd ).
je hebt 2 verschillende wettenbij de ene is dit idd zo en bij de ander wordt ie dan wel betaald!

kimmy1985 schreef:Vindt het maar een vreemd verhaal. Vraag me af wat hier van waar is. De boete is dus uit 2005 normaal als je een boete niet betaald. Wordt hij steeds hoger. Elke drie maanden dat je hem niet betaald komt er wat bij.
kimmy1985 schreef:Vindt het maar een vreemd verhaal. Vraag me af wat hier van waar is. De boete is dus uit 2005 normaal als je een boete niet betaald. Wordt hij steeds hoger. Elke drie maanden dat je hem niet betaald komt er wat bij.
Liezel1 schreef:Ik hoop trouwens dat zijn baas dit niet leest.....
puma schreef:Ik vind dat jullie wel wat volwassener mogen worden. Ten eerste meldt niet iedereen zich weleens ‘zomaar’ ziek, ik heb dat in ieder geval nog nooit gedaan. Dit lijkt me dus niet iets wat je als normaal moet beschouwen. En als je een boete krijgt krijg je daar meerdere herinneringen van waarmee het bedrag iedere keer hoger wordt dus zoiets kan je niet vergeten. En deze actie wordt indirect weer betaald door de belastingbetaler, echt lollig vind ik het daarom niet. Neem gewoon je verantwoording.
(overigens zouden veel bazen je voor studiezaken gewoon vrij geven als je het in overleg doet ).
doordat ze dit soort acties gestart zijn ofzo, naja beetje vreemd iig.