Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
LauEef schreef:Ik weet niet precies hoe het zit met de nederlandse wetgeving ivm sex.
Maar is er niet - net zoals hier - een regeling dat sex onder de 16 'verboden' is? Dat het niet mag, ookal geeft het kind of ouders er zelfs toestemming voor? Als dat zo is, kun je een klacht tegen hem indienen. Ookal geeft het nichtje toestemming, komop ze is 13 en een beetje politieagent begrijpt ook wel hoe beinvloedbaar maar zo'n kind is.
Ik zou maar zorgen dat dit rap gedaan is, want zoiets is niet gezond. Dat die kerel zich niet schaamt t.o.v. zijn vrienden. Lopen die vrienden daar allemaal met f-cup meisjes bij wijze van spreken en komt hij daar met zn 13 jarig vriendinnetje aan, nou dan moet je toch de ogen uit je kop schamen omdat je niks 'beters' kunt krijgen?
buster4ever schreef:kennis van mij ook net 16 heeft ook met een jonge van 25 niet gezond maja ze moet t zelf maar wete ze stoot vanzelf wel keer dr neus
)_Zsazsa_ schreef:Mijn nichtje van 14 zei een paar weken geleden nog, dat 3kwart van haar klas al sex had gehad, die zijn dus 13,14 en 15..
En de meeste komen ook uit de stad, degene die het niet hadden zijn wat anders opgevoed blijkbaar, want die komen allemaal van een klein dorpje of boerderij. Maar dat had ik al wel vaker gehoord, was vroeger bij mij in de middelbare ook. De stadskinderen waren veel eerder rijp dan wij dorpelingentjes..
Heel typisch vind ik dat.
Maar niettemin verschrikkelijk op z'n leeftijd, en dat hij dat tegen schoonpa zegt. Ik denk dat mijn papa hem aan zijn nekvel buiten had gegooit..
moonprayer schreef:ik maak me erg zorgen om mijn nichtje.
kind is net 13, en heeft een vriendje van 20. (lees: type, school niet af gemaakt, wel 4 auto's waaronder een porche en mercedes, een boot en een caravan..)
in het begin wou de moeder het niet verbieden, want alles wat verboden is is leuk.
en de jongen is de buurjongen dus ja, als het stiekem moet is dat wel mogelijk.
De moeder dacht wellicht, een bevlieging etc. dan maar in mijn bijzijn.
tuurlijk is het gesprek geweest over sex. maar mijn nichtje zei, ik ben daar nog helemaal niet aan toe.
nou worden ze toch wel té close,
en die jongen van 20 heeft al tegen zijn "schoonpa" gezegd dat ze zelfs binnenkort wel sex zou willen.
schoonpa doet niks, want nu nét na de scheiding is hij veel te veel bezig met de "leuke hippe ruimdenkende papa" zijn.
de mams in het spel is er nu wel over uit dat het lang genoeg geduurd heeft, het moet over zijn.
Hoe moet je dat in godsnaam aanpakken?
ik en mijn vriend vinden die jongen beide niet pluis. al is het alleen al dat je sexueel aangetrokken bent tot eeen meisje van 13 terwijl je zelf 20 bent, ik bedoel dat idee mag je geen eens aanstaan, en ze ziet er niet uit als 17 ofzo.
heeft iemand hier dan ook ervaring mee?
ik heb vooral de ervaringen met de "oh zo lieve" jongens van die leeftijd,
zei zijn niet de baas in hoofd, maar hun *plassertje* wel.
Jasmijn76 schreef:denk wel dat ik t met je eens bent..natuurlijk helpt verbieden niets in haar oogpunt en zal je het puberrale nichtje aardig over de kook helpen...maar aan de andere kant, met al die loverboy's...

hiltje1973 schreef:Je kunt het toch niet tegenhouden... en kind van 13 is toch 13.... er zijn er zat die dan eerste vriendje hebben en gaan expirimenten met seks. Houden ze niets aan over....
In dit geval dan dus een jongen waar de familie niet blij mee eens. Kun je helaas ook weinig aan doen. Laat die meid inderdaad maar zelf haar neus stoten....
Iets anders is het als je het vermoeden gaat krijgen dat er echte 'loverboy' praktijken spelen... Dus dat zo'n jongen haar de prostitutie induwt.
Volgens mij moet er op internet en bij politie wel informatie materiaal te vinden zijn over wat daar de waarschuwingssignalen voor zijn en welke maatregelen je daartegen kunt nemen.

). Jullie wisten ook eerst het leeftijdsverschil niet
Maar wel fijn dat het toch ook goed kan!
agja, als je 13 bent mag dat nog.
moonprayer schreef:loverboy... dat geloof ik niet. daar is hij te dom voor.
Op latere leeftijd vind ik het wel kunnen, het mentale verschil wordt dan gewoon kleiner.
Gerbenfroh schreef:Ik vind 13 en 20 echt absoluut niet kunnen. Het mentale verschil alleen al is gewoon te veel. Toen ik 13 was speelde ik nog met barbies.Op latere leeftijd vind ik het wel kunnen, het mentale verschil wordt dan gewoon kleiner.
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van een 20-jarige en een 32-jarige?
xDramaQueen schreef:ze stoot vanzelf haar neus, lekker laten stoten.
heeft mn moeder vroeger ook bij mij gedaan, ik was 15, hij was 23 en zat in het leger, moeder zelfde verhaal, wilde het eerst verbieden maar had ze toch niet gedaan, na een maand stootte ik me neus heel hard en gaf ik mn mama gelijk.
moonprayer schreef:het enige is dat hij vrachtwagen chaufeur is