xKatleentjex schreef:Ik vraag me serieus af hoe hard je je mp3 dan moet zetten om hem goed te kunnen horen.
Ikzelf vind het ook vaak heel storend als ik kan meeluisteren, zeker als het mijn stijl van muziek niet is.
Maar ik luister ook heel vaak mp3, en ik heb er ook wat ruigere nummers doorheen. Dan denk ik soms plots "oei! dit is goed te horen!" en neem ik mijn oorstopjes even uit zodat ik het kan controleren. Maar dan hoor ik niks...dan vraag ik me altijd af hoe gigantisch hard die mp3 2 zetels achter me moet staan en die ik perfect kan horen.
Soms gebeurt het wel dat ik een heel zacht nummer luister en ik de mp3 luider zet, maar dan plots is het gedaan en klinkt er een heel ruig nummer door. Maar dan heb ik op 2 seconden het geluid weer zachter gezet. Ik vind dus ook dat niemand moet 'meegenieten' van mijn mp3. En dat hoeft niemand mij te vragen, dat is gewoon een beleefdheid die je uit jezelf doet, zoals opstaan voor een oude vrouw die duidelijk slecht te been is.
Mijne hoor je ook heel zachtjes, bij rustige nummers niet. Maar bij de wat hardere soms wel ja, maar ik zet hem dan automatisch zachter want dan is het geluid minder mooi.