Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iessie schreef:platte laarzen worden hip (met een ronde neus).
enkellaarsjes met veters
ruitjes
leer![]()
zwart, grijs, roze
Ik heb ook weer van die lange 'trui-jurken' zien hangen.
maar trek vooral aan wat je leuk vind, anders voel je je er toch niet lekker in!
Amanda__ schreef:dat geruite jasje is ook schattig bij mijnalbum.nl
L_iek schreef:Meh ik heb ze al vind het niet leuk als iedereen ze kooptVerschrikkelijk dit jaar. Ik hou het zoals elk jaar maar weer bij blousjes van Tommy Hilfiger en spijkerbroeken. Schoenen vind ik die shabbies wel leuk, beetje jammer dat heel Nederland er mee gaat lopen denk ik.
L_iek schreef:Schoenen vind ik die shabbies wel leuk, beetje jammer dat heel Nederland er mee gaat lopen denk ik.
Eefske schreef:Oooh. Dat donkerblauwe jurkie is leuk. Waar is die te koop?
LauEef schreef:Nou ik heb vandaag door de stad gestruid met geld, maar ik vond echt niks leuks. De mode van de winter spreekt me niet echt aan. We gaan binnenkort eens naar antwerpen om te kijken wat ze daar hebben, maar ik vrees ervoor.
Ik schrok me wel kapot toen ik in de Zara kwam en daar dus een hele punk afdeling bleek te zijn. Ruitjes, leer, veel rood. Erg not done
Iessie schreef:L_iek schreef:Schoenen vind ik die shabbies wel leuk, beetje jammer dat heel Nederland er mee gaat lopen denk ik.
De echte shabbies van Fred de la Bretoniere denk ik niet hoor.Die zijn een beetje duur. (maar er zullen vast genoeg na-gemaakt worden, net als de Uggs).
Heb vorig jaar al 1 paar echte shabbies gekocht, ze zijn erg prijzig, maar dan heb je ook wat.![]()
Wel leuk om te horen dat ze 'in' komen.
Ben trouwens helemaal weg van een paar gebreide Uggs die ik in de winkel zag staan....kan dat nog?