Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Joonsel schreef:Sonja schreef:Ver?
Jullie wegen samen 110 kilo, het grind woog 275 kilo, is samen 385 kilo. En dan liggen er doorgaans nog wel wat andere dingetjes zoals bv een gereedschapskoffer ed in een auto, dus die 400 haal je wel. En let wel, dat is het vermogen van een auto op 'normale gebruiksleeftijd', niet van een antieke. Boven de 17 jaar is een auto antiek. Wil niet zeggen dat je d'r niet nog jaren van kan genieten, maar je moet wel rekening gaan houden met de leeftijd. Je wilt met een veertigjarige pony immers ook geen GP meer gaan rijden?
Ik weet niet of er in zulke oude auto's ook nog een reserveband ligt? Maar die dingen wegen ook nog wel wat...
En er kan best al wat aan het verslijten zijn, zonder dat je daar erg in hebt..
paardje2005 schreef:Ik wou in 1e instantie maar 4 zakken halen. Maar mijn moeder bedacht echter ter plekke dat ze een ander gedeelte ook met grind wou hebben. Daar wou ik graszaad overheen gooien.
Ik heb alleen de 1e 2 zakken erin gedaan en toen hield mijn rug ermee op....
Toen we wegredden zei mams dat het wel mee viel.. en wou doorrijden... ze was al nijdig dat het allemaal zo lang duurde, en ze wou naar huis i.v.m. os.
Het is de hele weg terug goed gegaan, tot de laatste bocht.
IK vind het service van de zaak je te wijzen op dit soort dingen... ze zullen het heus wel vaker zien...
Auto heeft geen trekhaak.
. Wie wil het grind hebben en wie dacht dat het wel mee zou vallen? Niet die man toch? Maar je moeder toch
. Dus omdat je moeder al het grind mee wilde nemen en dacht dat het wel mee zou vallen is het de schuld van de man omdat hij niks zei..... zo werkt het niet helemaal
. Sonja schreef:Ver?
Jullie wegen samen 110 kilo, het grind woog 275 kilo, is samen 385 kilo. En dan liggen er doorgaans nog wel wat andere dingetjes zoals bv een gereedschapskoffer ed in een auto, dus die 400 haal je wel. En let wel, dat is het vermogen van een auto op 'normale gebruiksleeftijd', niet van een antieke. Boven de 17 jaar is een auto antiek. Wil niet zeggen dat je d'r niet nog jaren van kan genieten, maar je moet wel rekening gaan houden met de leeftijd. Je wilt met een veertigjarige pony immers ook geen GP meer gaan rijden?
Sonja schreef:Hoe vind jij het als iemand van de Hornbach straks iets op internet schrijft over een brief van 'dat wijf' van die gammele auto?
Je hebt het zelf namelijk steeds over 'die vent'.
Die vent is een meneer van de Hornbach voor jou.
Dus over met respect behandelen gesproken...
Sonja schreef:Nee we gaan comman**ken over wanneer een gammele auto precies een oldtimer is
. Kom aan zeg... Muggenzifterij Frannie... paardje2005 schreef:tuurlijk is laden op eigen risico, maar ik kan dat toch allemaal niet weten hoe en wat... zo intelligent zie ik er niet uit hoor.
En hij kan je er toch op wijzen....ik laad maar lu.lkraak in hoor..
Siets schreef:ach dan gooi ik er nog eentje tegenaan, met 20 jaar is het een young-timer voor de verzekering. Kom aan zeg... Muggenzifterij Frannie...
paardje2005 schreef:tuurlijk is laden op eigen risico, maar ik kan dat toch allemaal niet weten hoe en wat... zo intelligent zie ik er niet uit hoor.
En hij kan je er toch op wijzen....ik laad maar lu.lkraak in hoor..
Sonja schreef:Nee we gaan comman**ken over wanneer een gammele auto precies een oldtimer is
Anoeska schreef:Nee, maar die meneer van de Hornback moet wel aan de buitenkant kunnen zien wat voor type auto jij hebt, en hoeveel zo'n auto kan hebben.
Jij zegt nu zelf dat je lukraak hebt ingeladen. Tja, da's ook gewoon dom. Kan je niemand anders dan jezelf de schuld van geven.
Frannie schreef:Siets schreef:ach dan gooi ik er nog eentje tegenaan, met 20 jaar is het een young-timer voor de verzekering. Kom aan zeg... Muggenzifterij Frannie...
Ja mag je denken... vind het alleen jammer dat als 1 iemand zegt 'ja dat is je eigen fout', dat meteen dan heel bokt tegen TS loopt zeiken.. over achterlijke dingen..

paardje2005 schreef:Anoeska schreef:Nee, maar die meneer van de Hornback moet wel aan de buitenkant kunnen zien wat voor type auto jij hebt, en hoeveel zo'n auto kan hebben.
Jij zegt nu zelf dat je lukraak hebt ingeladen. Tja, da's ook gewoon dom. Kan je niemand anders dan jezelf de schuld van geven.
staat er toch echt met koeienletters op hoor...
Sonja schreef:Maar zoals JIJ geen verstand van auto's hebt, hoeft die man het toch ook niet te hebben? Ik ben een vrouw maar kan niet breien. Hij is een man en heeft geen verstand van auto's. Ik zie het probleem niet.
Misschien heeft die man ook wel niet de communicatieve vaardigheden om je advies uit te brengen. Die zijn ook niet noodzakelijk als je vooral heel sterk moet zijn om zakken grind in auto's te 'gooien'...
Ik wens je veel succes met het schrijven van je brief, en de medewerkers van het betreffende bedrijf heel veel plezier aan de koffietafel ermee
(overigens is de term lu.lkraak nieuw denk ik?)
Siets schreef:En omdat jij de TS nu zielig vindt ga je maar aan haar kant staan? Ongeacht of ze nou gelijk heeft of niet? Dat vind ik dan ook weer op z'n minst merkwaardig te noemen...