Arghh auto kapot.....stomme hornbach

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Arghh auto kapot.....stomme hornbach

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:50

Je kan blijven mokken tot je 'n ons weegt, maar hoe hard 't ook klinkt, 't was echt jullie eigen stomme schuld.
Breng dat ding nou maar gewoon naar de garage en wacht ff af wat de schade is. Misschien valt het wel mee. En zo niet, tja, dan ga ik er eerlijk gezegd toch van uit dat een autootje van 22 inmiddels 'afgeschreven' is in de boekhouding...

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:51

Maakt niet uit dat je daar ver onder zit. Het gaat erom dat de max belading goed verdeeld is. Als jij 275kg achterin legt zakt hij door zijn vering heen dan kan het heel goed dat er op bepaalde onderdelen zoveel druk komt dat die het gewoonweg niet houden. Het is en blijft een auto uit 1986 !!!!! Die auto kan er nog prima uit zien van onderen maar er kunnen ook ergens haarscheurtjes zitten die niet gezien worden door bijvoorbeeld metaalmoeheid. Wie zal dat zeggen. Dan ga jij een auto van die leeftijd nog maximaal op de proef stellen...

nogmaals is toch echt je eigen schuld en kan me prima voorstellen dat je ouders er van balen maar zo dramatisch is het niet dat je Hornbach daarvoor aansprakelijk kan stellen...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:52

`meid 20 bokkers vertellen je al dat JIJ degene bent die fout zat, maar dat wil je blijkbaar niet horen! Dus veel succes met Hornbach schrijven, meld je ons ook even wat ze zeggen?

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 14:53

Joonsel schreef:
Sonja schreef:
Ver?
Jullie wegen samen 110 kilo, het grind woog 275 kilo, is samen 385 kilo. En dan liggen er doorgaans nog wel wat andere dingetjes zoals bv een gereedschapskoffer ed in een auto, dus die 400 haal je wel. En let wel, dat is het vermogen van een auto op 'normale gebruiksleeftijd', niet van een antieke. Boven de 17 jaar is een auto antiek. Wil niet zeggen dat je d'r niet nog jaren van kan genieten, maar je moet wel rekening gaan houden met de leeftijd. Je wilt met een veertigjarige pony immers ook geen GP meer gaan rijden?

Ik weet niet of er in zulke oude auto's ook nog een reserveband ligt? Maar die dingen wegen ook nog wel wat...

En er kan best al wat aan het verslijten zijn, zonder dat je daar erg in hebt..

Die hoort er wel... maar is er niet meer...

Midden in nacht lekke band gehad bij een boer... man kwam naar buiten om koeien te halen en die zei laat band maar liggen.. breng ik wel weeg, moet toch naar de stort..
Moet nog steeds nieuwe band in..

Zoals ik al zei... ik ga voornamelijk schrijven over het gedrag van die vent en meldt er ook bij dat de auto stuk is.

Hij had een opmerking kunne plaatsen of wij wel zeker wisten of het kon... ook had hij die mogelijkheid van huren auto van hun kunnen plaatsen...... ik heb geopert zakken voorin te leggen. daar werd niet op gereageerd.
Ja ik had het zelf kunnen doen... ... na 2 zakken zei ik niet meer te kunnen. en dat heeft hij gehoord.
Laatst bijgewerkt door paardje2005 op 26-08-08 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:54

paardje2005 schreef:
Ik wou in 1e instantie maar 4 zakken halen. Maar mijn moeder bedacht echter ter plekke dat ze een ander gedeelte ook met grind wou hebben. Daar wou ik graszaad overheen gooien.

Ik heb alleen de 1e 2 zakken erin gedaan en toen hield mijn rug ermee op....

Toen we wegredden zei mams dat het wel mee viel.. en wou doorrijden... ze was al nijdig dat het allemaal zo lang duurde, en ze wou naar huis i.v.m. os.
Het is de hele weg terug goed gegaan, tot de laatste bocht.

IK vind het service van de zaak je te wijzen op dit soort dingen... ze zullen het heus wel vaker zien...

Auto heeft geen trekhaak.

Lees dit berichtje nou eens goed Lachen. Wie wil het grind hebben en wie dacht dat het wel mee zou vallen? Niet die man toch? Maar je moeder toch Knipoog. Dus omdat je moeder al het grind mee wilde nemen en dacht dat het wel mee zou vallen is het de schuld van de man omdat hij niks zei..... zo werkt het niet helemaal Knipoog.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:55

Volgens mij ben je nu van alles aan het zoeken om zelf maar geen schuld te bekennen. Beetje zonde hoor, als je logisch nadenkt is het gewoon dom geweest.

Anoniem

Hoe vind jij het als iemand van de Hornbach straks iets op internet schrijft over een brief van 'dat wijf' van die gammele auto?
Je hebt het zelf namelijk steeds over 'die vent'.
Die vent is een meneer van de Hornbach voor jou.

Dus over met respect behandelen gesproken...

unicorn_kiss

Sonja schreef:
Ver?
Jullie wegen samen 110 kilo, het grind woog 275 kilo, is samen 385 kilo. En dan liggen er doorgaans nog wel wat andere dingetjes zoals bv een gereedschapskoffer ed in een auto, dus die 400 haal je wel. En let wel, dat is het vermogen van een auto op 'normale gebruiksleeftijd', niet van een antieke. Boven de 17 jaar is een auto antiek. Wil niet zeggen dat je d'r niet nog jaren van kan genieten, maar je moet wel rekening gaan houden met de leeftijd. Je wilt met een veertigjarige pony immers ook geen GP meer gaan rijden?

een wagen is officieel een oldtimer op zijn 25ste.
Ik vind het heel bruut van die man om niks te zeggen. Daarover kan je wel klacht indienen. Helaas is het laden van dingen een beetje op eigen risico denk ik... Veel succes iig, hopelijk heben jullie snel een andere wagen of kan er toch iets aan gedaan worden

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:56

Sonja schreef:
Hoe vind jij het als iemand van de Hornbach straks iets op internet schrijft over een brief van 'dat wijf' van die gammele auto?
Je hebt het zelf namelijk steeds over 'die vent'.
Die vent is een meneer van de Hornbach voor jou.

Dus over met respect behandelen gesproken...

omg alsof je al niet 'die vent' kan zeggen
Hij hoort et toch niet Nagelbijten / Gniffelen
Gaan we nu daarover al zeiken?
'die meneer van hornbach...' Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:57

Nee we gaan comman**ken over wanneer een gammele auto precies een oldtimer is Knipoog

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 14:58

tuurlijk is laden op eigen risico, maar ik kan dat toch allemaal niet weten hoe en wat... zo intelligent zie ik er niet uit hoor.

En hij kan je er toch op wijzen....ik laad maar lu.lkraak in hoor..

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:58

Sonja schreef:
Nee we gaan comman**ken over wanneer een gammele auto precies een oldtimer is Knipoog

Jammer dat mensen dat toch niet weten he 'mevrouw van bokt'..

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:59

ach dan gooi ik er nog eentje tegenaan, met 20 jaar is het een young-timer voor de verzekering Clown. Kom aan zeg... Muggenzifterij Frannie...

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:59

paardje2005 schreef:
tuurlijk is laden op eigen risico, maar ik kan dat toch allemaal niet weten hoe en wat... zo intelligent zie ik er niet uit hoor.

Dus heb jij er zelf ook niet bij nagedacht....
Hij ook niet, maar daar wil je hem nu wél op afrekenen....
'Beetje krom...
Beiden dezelfde fout gemaakt, maar het is zíjn schuld en niet de jouwe....

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:00

En daar heb je het precies bij het rechte eind Liezel Knipoog

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:01

Siets schreef:
ach dan gooi ik er nog eentje tegenaan, met 20 jaar is het een young-timer voor de verzekering Clown. Kom aan zeg... Muggenzifterij Frannie...

Ja mag je denken... vind het alleen jammer dat als 1 iemand zegt 'ja dat is je eigen fout', dat meteen dan heel bokt tegen TS loopt zeiken.. over achterlijke dingen..

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:01

paardje2005 schreef:

Nee, maar die meneer van de Hornback moet wel aan de buitenkant kunnen zien wat voor type auto jij hebt, en hoeveel zo'n auto kan hebben.

Jij zegt nu zelf dat je lukraak hebt ingeladen. Tja, da's ook gewoon dom. Kan je niemand anders dan jezelf de schuld van geven.
Laatst bijgewerkt door Anoeska op 26-08-08 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 15:01

Sonja schreef:

Nogmaals onze auto is niet gammel. Hij is oud, ja dat wel.. maar sterker dan menig nieuw auto. Duitse deglijkheid...

Vorige week is de vriend van mijn zus nog door de vloer van zijn 8 jaar oude hond met nog 100,000 op de teller getrapt...

Nee ik zweer bij de polo. Dit is onze 2e, die andere was ook super... helaas heeft die een botsing niet overleefd, anders was die er nog.

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 15:02

Anoeska schreef:
Nee, maar die meneer van de Hornback moet wel aan de buitenkant kunnen zien wat voor type auto jij hebt, en hoeveel zo'n auto kan hebben.

Jij zegt nu zelf dat je lukraak hebt ingeladen. Tja, da's ook gewoon dom. Kan je niemand anders dan jezelf de schuld van geven.

staat er toch echt met koeienletters op hoor...

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:02

Frannie schreef:
Siets schreef:

Ja mag je denken... vind het alleen jammer dat als 1 iemand zegt 'ja dat is je eigen fout', dat meteen dan heel bokt tegen TS loopt zeiken.. over achterlijke dingen..

En omdat jij de TS nu zielig vindt ga je maar aan haar kant staan? Ongeacht of ze nou gelijk heeft of niet? Dat vind ik dan ook weer op z'n minst merkwaardig te noemen...

Anoniem

Maar zoals JIJ geen verstand van auto's hebt, hoeft die man het toch ook niet te hebben? Ik ben een vrouw maar kan niet breien. Hij is een man en heeft geen verstand van auto's. Ik zie het probleem niet.
Misschien heeft die man ook wel niet de communicatieve vaardigheden om je advies uit te brengen. Die zijn ook niet noodzakelijk als je vooral heel sterk moet zijn om zakken grind in auto's te 'gooien'...

Ik wens je veel succes met het schrijven van je brief, en de medewerkers van het betreffende bedrijf heel veel plezier aan de koffietafel ermee Haha!

Doei!

(overigens is de term lu.lkraak nieuw denk ik?)

Anoeska

Dan had je het dus ook zelf even kunnen opzoeken als het er moet koeienletters op staat.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:03

paardje2005 schreef:
Anoeska schreef:

staat er toch echt met koeienletters op hoor...

Nou ga je het helemaal bont maken! Omdat er met koeienletters POLO op de kont van je karretje staat moet er bij die medewerker een belletje gaan rinkelen? Wauw Koe

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 15:05

Sonja schreef:
Maar zoals JIJ geen verstand van auto's hebt, hoeft die man het toch ook niet te hebben? Ik ben een vrouw maar kan niet breien. Hij is een man en heeft geen verstand van auto's. Ik zie het probleem niet.
Misschien heeft die man ook wel niet de communicatieve vaardigheden om je advies uit te brengen. Die zijn ook niet noodzakelijk als je vooral heel sterk moet zijn om zakken grind in auto's te 'gooien'...

Ik wens je veel succes met het schrijven van je brief, en de medewerkers van het betreffende bedrijf heel veel plezier aan de koffietafel ermee Haha!

Doei!

(overigens is de term lu.lkraak nieuw denk ik?)

hmm niet voor mij... gebruik hem wel vaker hoor. en hoor hem ook vaker!

Die man ziet toch dagelijks veel auto's... dan kan hij toch wel inschatten wat wel en niet kan?
En anders zijn collega's wel die op een afstandje toekeken.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:05

Siets schreef:
En omdat jij de TS nu zielig vindt ga je maar aan haar kant staan? Ongeacht of ze nou gelijk heeft of niet? Dat vind ik dan ook weer op z'n minst merkwaardig te noemen...

Haha dat maak jij er uit op Knipoog
Ik hoef geen medelijden te hebben met de TS, al moet ze haar weren tegen gans bokt. Nee ik geef haar op 1 punt gelijk; ik kan namelijk ook niet tegen onvriendelijke bediendes Lachen
Over die auto tja dat had ze zelf kunnen bedenken das gewoon pech ook