Eerst TS wil ik je veel sterkte wensen, probeer zeker van de kleine dingen genieten want dat zijn soms de dingen die je weer helemaal laten opleven 
Helaas heb ik ook tegenslag na tegenslag gehad en kan ik nu eindelijk een beetje zeggen dat mijn leven nu een beetje weer loopt zoals ik het zou willen.
De eerste tegenslag heb ik doorstaan omdat ik door de oog van het naald ben gekrompen en besefte dat er een reden was dat ik er nog ben en ondanks dat ik soms nog niet weet wat die reden is zal die er zeker wel zijn.
De rest van de tegenslagen heb ik maar over me heen laten komen en bedacht dat hoe donker het ook kan zijn er is altijd ergens een lichtpuntje.
Ik put verder de kracht uit mijn oppaskindje, heerlijk genieten van het nog onbezorgde leventje en dat ze nog zo heerlijk open en eerlijk staan in het leven
Natuurlijk is mijn paard ook een krachtbron ondanks alles waar ik hem wel mee heb vervloekt heb ik met dit paard die ozo geweldige klik en is zijn ziel de weerspiegeling van de mijne
Mijn jonge kat kan zeker ook zorgen voor een lach op mijn gezicht met zijn fratsen 
Als ik het echt even niet meer zie zitten dan klim ik op mijn paard en gaan we samen genieten van de natuur, dat moment dat ik helemaal tot rust kom zorgt ervoor dat ik er weer een tijdje tegen aan kan