Help! Aanbidder.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marigold

Re: Help! Aanbidder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:27

ooo, té iritant gewoon!

wat moet je daar nou mee..

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:38

Misschien dan je vriend met zijn eigen telefoon een sms terug laten sturen aan jullie buurman. En dat je vriend schrijft 'ja ik lees jouw smsen ook. We moeten erom lachen en verbazen ons erover maar vinden het ook raar dat je dit soort dingen smst, terwijl je nu weer smst met je vriendin verder te willen. Groeten, je overbuurtjes.'

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 12:41

Volgens mij maakt ie zich echt zorgen over het feit dat mijn vriend die sms-jes wel eens gelezen zou kunnen hebben.
Krijg ik weer een berichtje: 'heb je hem die berichtjes laten lezen dan?'
Ja, wat denk je nou zelf!!! Idioot! Nee, ik ga effe lekker stiekem intieme sms-jes versturen naar mijn buurman en ga lekker in op zijn avances. Wat denkt ie nou eigenlijk? En wat was er gebeurt als ik had gezegd dat dit tussen ons zou blijven???
Nu wordt het een beetje heet onder de voeten en is ie bang dat zijn vriendin er achter komt en nu snel terugkrabbelen.
Had ie eerder aan moeten denken toen ie met die onzin begon. Ik bedoel, je zegt zelf dat je een fijne relatie hebt die je niet wil verklooien en dan ga ondanks dat toch liefdesverklaringen uiten aan je buurvrouw??????? Ik kan het een niet goed met het ander rijmen. Jullie wel? Had ie nou echt verwacht dat ik hier op in zou gaan?

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:44

Hihi, dat schreef ik al in het bericht voor jouw laatste bericht.
En dat zijn de enge dingen aan dit soort situaties. Dat de 'foute' laat beloven dat de ander zijn mond houdt. En dat die persoon daardoor in problemen komt. Wees maar blij dat je het je vriend verteld hebt. En ik denk dat je je vriendje even een pittige sms moet laten sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:50

Tsss...wat een eikel! Jeetje wat moet je dr mee! Vind t idee van Tal wel een goeie! Ja Misschien aangeven dat je vriend en jij geen geheimen voor elkaar hebben, hij blijkbaar wel voor zn vriendin! Knipoog

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 12:50

Ik had eigenlijk niet willen weten wat voor sms-jes ik nog meer had ontvangen als ik op de eerste sms was ingegaan...dan was hij gewoon vrolijk achter de rug van zijn vriendin om aan het flirten geslagen met een andere vrouw. Beetje banketstaaf... .
Als je happy bent in je relatie, dan lijkt het me zowiezo al niet nodig om dergelijke toespelingen te doen. Dan heb je daar geen behoefte aan.

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:51

Hmm, nou daar ben je lekker klaar mee dan! Echt niet handig en ook jammer dat jullie gewone vriendschappelijke relatie nu wel verknoeid is.

Wat wil hij nou eigenlijk bereiken met die sms-jes? Dát zou je hem eens moeten vragen.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 12:52

Ik heb overigens na de laatste vraag of ik de berichten aan mijn vriend had laten lezen, niet meer gereageerd. Laat maar eens fijn in het ongewisse, laat maar eens zweten Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:00

haha laat hem maar lekker zweten ja Haha!

Ik bedenk me nu ineens dat i in mijn basisschool tijd zooets mee heb gemaakt ')
Als we vroeg uit school waren en onze moeder niet thuis was konden we bij de schuin overburen een sleutel ophalen.
Ik belde daar aan en de man van de achterburen deed open, terwijl de buurvrouw(die er wel woonde, alleen met andere man & 3 kids Knipoog ) boven in een ochtendjas naar de badkamer liep
Ik was hoogst verbaasd haha en helaas voor hun niet helemaal achterlijk dus had het zo door Tong uitsteken
Later bleek dat hij en zij al een jaar vreemdgingen met elkaar, en het vreemde was dat die 2 families met in totaal 5 kids, al 8 jaar samen ieder jaar 3 weken op vakantie gingen Bloos! de vouwen tennisten trouwens samen als dubbel, en de kids tennisten ook allemaal samen...

Toen alles uit kwam is het stel van die man gescheiden, die van die vrouw zijn nog samen maar niet bepaald happy....

Dus het gebeurd vaker Knipoog

Maar jouw buurman had misschien gehoopt dat je er stiekem wel op in zou gaan, en dan een spannende affaire achter de ruggen van jullie partners om ofzo, je weet ooit niet wat mensen willen Knipoog

Ik zou hem verder negeren!

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:50

Zwelgje schreef:
Ik heb overigens na de laatste vraag of ik de berichten aan mijn vriend had laten lezen, niet meer gereageerd. Laat maar eens fijn in het ongewisse, laat maar eens zweten Knipoog

vind ik niet zo slim van je, krijg daar ook een beetje een 'vreemd' gevoel bij.
kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat jij dit op zijn minst eerder had moeten voelen/merken en zo niet dat je misschien zelfs wel wat olie op het vuur gestrooid hebt door wat met hem te flirten.
en nu de vermoordde onschuld spelen.
je geeft in een eerder bericht ook aan best gevleid te zijn, en nu wil je hem laten zweten, wat wil je nou eigenlijk, je ego stelen of dit afkappen voor het uit de hand loopt?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:55

Waarom beantwoord je dat smsje niet netjes. En dan in de trend van: 'Ja, hij krijgt ieder berichtje te lezen. Wij hebben een goede relatie en imo deel je dit soort dingen dan met elkaar. Wij hebben dan ook geen geheimen voor elkaar.'

Dan pin je gelijk op het feit dat hij het verzwijgt voor zijn vriendin.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 14:15

luxx schreef:
Zwelgje schreef:

vind ik niet zo slim van je, krijg daar ook een beetje een 'vreemd' gevoel bij.
kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat jij dit op zijn minst eerder had moeten voelen/merken en zo niet dat je misschien zelfs wel wat olie op het vuur gestrooid hebt door wat met hem te flirten.
en nu de vermoordde onschuld spelen.
je geeft in een eerder bericht ook aan best gevleid te zijn, en nu wil je hem laten zweten, wat wil je nou eigenlijk, je ego stelen of dit afkappen voor het uit de hand loopt?

Ik kan je verzekeren dat ik op geen enkel ander moment iets gemerkt heb, laat staan geflirt zou hebben. In eerste instantie was ik ook heus gevleid, nu echter meer geirriteerd.
Ik wil gewoon dat hij stopt met die onzin, maar hij heeft ondanks mijn stilzwijgen alweer 2 sms-jes gestuurd. Ben ik dan degene die olie op het vuur strooit???

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:17

Nee, maar probeer toch van elke 2/3 smsjes er 1 te beantwoorden met duidelijke taal. Dat je hier niet van gediend heb en dat je je niet prettig voelt bij zijn berichten.
Laat ook duidelijk merken dat je vriend op de hoogte is, dat schrikt vaak af Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:19

Jeetje, en heeft ie nu weer t zelfde gesmst? Ik zou hem nog 1 korte en duidelijke sms sturen. Dat je vriend en jij geen geheimen voor elkaar hebben en of hij wil ophouden met die onzin. Hij kan zn tijd beter steken in de relatie met zn vriendin! Knipoog

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 14:22

Zodra ik straks mijn beltegoed weer heb opgeladen, dan komt die sms er zeker Knipoog Blijkbaar helpt stilzwijgen niet, ik zal het even klaar en duidelijk moeten maken.
Ik geloof alleen niet dat ik nog zo gezellig met ze kan kletsen na al dit gedoe. Ook omdat ik nu iets weet, wat zijn vriendin niet weet... .

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:23

Niet schuldig voelen als je per ongeluk iets tegen haar zegt. Is zijn probleem, niet de jouwe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:24

Precies! T is niet jouw fout hoor!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:25

Nieuw nummer nemen????
En in elk geval absoluut niet meer reageren.
Ook niet 1 van de 3 sms-jes beantwoorden.
Werkt hetzelfde als bij kleine kinderen: negatieve aandacht is OOK aandacht!

(en je buurman lijkt me toch al een klein kind... Clown )
Laatst bijgewerkt door Zilfstar op 26-08-08 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:26

Zilfstar schreef:
Nieuw nummer nemen????

Waarom? Het einde is nog niet nabij hoor. Eerst een paar keer duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent. Of een keer met vriendlief langs om hierover (op een normale manier) te praten.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:27

Elaine schreef:
Zilfstar schreef:
Nieuw nummer nemen????

Waarom? Het einde is nog niet nabij hoor. Eerst een paar keer duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent. Of een keer met vriendlief langs om hierover (op een normale manier) te praten.

Hierna mijn post geedit....
Maar mijn opmerking blijft.
Voor als het echt niet ophoudt na verloop van tijd.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:29

Negatieve aandacht is ook aandacht, dat klopt.. maar er moeten wel duidelijke grenzen gesteld worden. Zo werkt dat ook bij kinderen.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 14:31

Ik stuur straks ook een sms waarin ik nog eens duidelijk zal aangeven er niet van gediend te zijn en dat inderdaad mijn vriend mijn smsjes gewoon leest. Stopt het dan niet, dan had ik ook al zitten denken aan een nieuw nummer. Ik lok verder helemaal niets uit, schenk er geen aandacht aan maar meneer kan er geen genoeg van krijgen.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:34

Ik zou dat nieuwe nummer even afwachten. Bel anders je provider even of je het nummer kan blokkeren, dan hoef je ook niet door de moeite van een nieuw nummer. Vaak kan je op je toestel zelf al een nummer blokkeren.

Zoek hier ook eens: http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X& ... en&spell=1
Laatst bijgewerkt door Paardenmeis1 op 26-08-08 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:35

Elaine schreef:
Negatieve aandacht is ook aandacht, dat klopt.. maar er moeten wel duidelijke grenzen gesteld worden. Zo werkt dat ook bij kinderen.

Klopt maar die grens heeft ze al aangegeven lijkt mij met die eerste sms.
En bij kinderen die drammen en zeuren werkt het vaak nog altijd het beste om dat gedrag volstrekt te negeren en pas te belonen bij goed gedrag.

Maar ja... hoe beloon je je opdringerige buurman als hij stopt met opdringerig zijn Clown

Dus concluderende tip:
Stuur mog 1 laatste SMS waarin je duidelijk je grens aangeeft (liefst helemaal geen SMS-contact meer. kan hij ook neti alsnog over de schreef gaan/ drammerig worden)
En daarna volstrekt negeren.
Je bent duidelijk genoeg geweest.

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:47

Ik vind ook dat ts niets fout heeft gedaan, eerste sms naar hem was al duidelijk. Nieuw nummer nemen vind ik persoonlijk overdreven. Denk dat als ts vanavond via telefoon van vriendje een sms stuurt dat het wel afgelopen zal zijn met het gezeur van de overbuurman. Of ben ik nu erg positief aan het denken?