Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Misschien aangeven dat je vriend en jij geen geheimen voor elkaar hebben, hij blijkbaar wel voor zn vriendin!

) boven in een ochtendjas naar de badkamer liep
de vouwen tennisten trouwens samen als dubbel, en de kids tennisten ook allemaal samen...

Zwelgje schreef:Ik heb overigens na de laatste vraag of ik de berichten aan mijn vriend had laten lezen, niet meer gereageerd. Laat maar eens fijn in het ongewisse, laat maar eens zweten
luxx schreef:Zwelgje schreef:Ik heb overigens na de laatste vraag of ik de berichten aan mijn vriend had laten lezen, niet meer gereageerd. Laat maar eens fijn in het ongewisse, laat maar eens zweten
vind ik niet zo slim van je, krijg daar ook een beetje een 'vreemd' gevoel bij.
kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat jij dit op zijn minst eerder had moeten voelen/merken en zo niet dat je misschien zelfs wel wat olie op het vuur gestrooid hebt door wat met hem te flirten.
en nu de vermoordde onschuld spelen.
je geeft in een eerder bericht ook aan best gevleid te zijn, en nu wil je hem laten zweten, wat wil je nou eigenlijk, je ego stelen of dit afkappen voor het uit de hand loopt?
Blijkbaar helpt stilzwijgen niet, ik zal het even klaar en duidelijk moeten maken.
) Zilfstar schreef:Nieuw nummer nemen????
Elaine schreef:Zilfstar schreef:Nieuw nummer nemen????
Waarom? Het einde is nog niet nabij hoor. Eerst een paar keer duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent. Of een keer met vriendlief langs om hierover (op een normale manier) te praten.
Elaine schreef:Negatieve aandacht is ook aandacht, dat klopt.. maar er moeten wel duidelijke grenzen gesteld worden. Zo werkt dat ook bij kinderen.