Genant, of zit je er niet mee? Gescheiden ouders op liefdsep

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liiszle

Re: Genant, of zit je er niet mee? Gescheiden ouders op liefdsep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:25

hmm...
mijn ouders zijn ook gescheiden.
maar ik heb het er om de een of andere reden heel moeilijk mee dat mijn vader met andere vrouwen date...
ik ben een behoorlijk vaders kindje.. en wil denk ik niet dat hij een andere vrouw in zn leven laat oid.

bij mn moeder daarin tegen, vind ik het alleen maar leuk. daarvan weet ik ook dat ze toch niet meer gaat samenwonen laat staan trouwen oid.. en alle verhalen over dat ze de ene gekke man naar de andere date kan ik alleen maar van genieten.

beetje raar dat ik bij beide er zo anders over denk

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 19:32

Nee hoor, zo voel jij het gewoon.

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:38

ik vind de tieners van tegenwoordig nogal veel grillen hebben. Haha!
Ik zou er absoluut geen problemen mee hebben, integendeel, leuk voor pap of mams.
Ze wel even verwittigd willen worden natuurlijk, dat je sochtends niet op een vreemde man in boxer botst Clown
En tjah, wil uiteraard niet gecommandeerd worden door een wildvreemde,
zo heb je nogal dikwijls mensen die zich na enkele dates al gaan bemoeien met de opvoeding van dochter/zoon.

Ik zou zeggen Have fun! Haha!

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:41

Mijn ouders zijn nu een jaar of 7 gescheiden denk ik..
Ik ging met mijn moeder mee, en de eerste nacht in het nieuwe huis was haar vriend er ook al 's nachts. Verschrikkelijk vond ik het, heb de hele nacht gehuild. Niet alleen om het feit dat hij er was, maar vooral om wie hij was. Hij was de reden dat mijn ouders gingen scheiden, daarbij wist ik wat hij zijn ex aan heeft gedaan (wat hij later mijn moeder ook aandeed.. namelijk, hartstikke in elkaar slaan).
Hiermee hield ze dus al geen rekening met me, maar er kwam nog bij dat ik vanaf die tijd meerdere malen per week hun geseks aan kon horen.. De muren waren zo dun als wat.
Kapot ben ik hiervan geweest..

Inmiddels is hij verleden tijd (godzijdank) en heeft ze een nieuwe vriend..
Ook hij bleef al erg gauw slapen, ik heb me daardoor opnieuw erg 'afzijdig' gevoeld.. Alsof het niet uitmaakte hoe ik me er bij voelde. Tegelijkertijd vond ik het voor haar geweldig dat ze weer verliefd was, dus gunde het haar absoluut!!
Nu woont hij hier alweer ruim een jaar en kan hem niet meer missen, het is echt m'n mattie geworden Haha!

Tuurlijk hoefde ze me niet om toestemming te vragen, echt niet.. Ik gun haar alle geluk van de wereld toe en als zij denkt die zo te krijgen moet ze het vooral doen. Maar een beetje begrip naar mij toe had ik wel fijn gevonden, helaas.. Lachen

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 19:42

Dat afzijdig voelen herken ik wel. Vriendin van mijn dochter klaagde er ook over dat ze zich niet welkom voelde thuis wanneer haar vader met zijn vriendin op de bank zat. Zij kende haar nauwelijks.

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:47

Liiszle schreef:
hmm...
mijn ouders zijn ook gescheiden.
maar ik heb het er om de een of andere reden heel moeilijk mee dat mijn vader met andere vrouwen date...
ik ben een behoorlijk vaders kindje.. en wil denk ik niet dat hij een andere vrouw in zn leven laat oid.

bij mn moeder daarin tegen, vind ik het alleen maar leuk. daarvan weet ik ook dat ze toch niet meer gaat samenwonen laat staan trouwen oid.. en alle verhalen over dat ze de ene gekke man naar de andere date kan ik alleen maar van genieten.

beetje raar dat ik bij beide er zo anders over denk

Ik ben dus ook een enorm papa kindje... maar bij hem vind ik het niet erg.. misschien ook wel omdat hij toch niet echt durft af te spreken(geloof ik)

Maar bij mijn moeder waar ik vrij weinig mee heb.... ja weet niet...

Ja die pubers van tegenwoordig.... echt TE erg... nog een uur en kwartier en dan mag ik weer mij gaan ergeren...

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:49

ik heb dat bij mijn vader nooit gehad trouwens Lachen Maar zijn vriendin sliep daar ook niet direct..
bij mijn moeder was het gewoon een rotsituatie.. Ik had nog niet de tijd om te wennen dat we bij mijn vader weg waren, en zat zij al met die klojo op de bank te vozen.. dat was een beetje te veel, het ging te snel
met haar huidige vriend was dat heel anders.. vond het geweldig dat ze ging daten. Dat hij dan blijft slapen ineens, wat ik nog niet had verwacht, is dan weer even een verrassing Nagelbijten / Gniffelen

Plus dat het ook gewoon even een kwestie van wennen is. Je hebt je moeder niet meer voor je alleen, nieuwe sitaties ontstaan.. Maar dat loopt allemaal wel los Lachen

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:04

Mijn ouders zijn al gescheiden sinds ik 3 ben. heb nog een oudere broer en zus..

Mijn moeder is 5 jaar geleden hertrouwd met een geweldig man. Waardoor ik ook mijn eerste paardje kreeg onder andere. En mijn vader is een soort van aardige playertype. Er waren wel is tijden dat er 6 vrouwen op een dag belde. Maar mijn vader heeft last van bindingsangst, maar vind daten wel heel leuk. Mijn zus broer en ik zijn heel open tegen mijn vader en zeggen ook gewoon of hij nog een scharrel heeft Vork .... Ik gun ze echt alles, zowel mijn moeder vader als stiefvader. Mijn stiefvader is ook altijd helemaal trots als ik hem aan mensen voorstel als 'stiefvader'.

Mijn moeder en stiefmoeder hebben elkaar gevonden dat vind ik echt. Heb ook nooit gesnapt wat pap en mam ooit in elkaar gezien hebben Knipoog .. Opposits atracks..

Ik vond het leuk dat mam weer iets te daten had. Was veel vrolijker, en had ook echt weer een priveleven. En ja het is raar dat je weet dat je pap of mam, weer sex gaat hebben. terwijl eigenlijk wij aan de beurt zijn zeg maar haha..

Maar ik ben mijn vader gewent en dat is iemand die liever nooit niks zegt. Maar kan ook niet ontkennen dat wij wel is een naakte vrouw door het huis hebben zien rennen... (per ongeluk)

Leuk kinderen waarvan je nooit weet wanneer ze thuiskomen..
Ik vind echt dat je je ouders alles moet gunnen, en ik zou nooit zeggen dat ik het vervelend stom of vies vind. Zeggen ze toch ook niet van mij!

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:20

Hmm nee ik zou niet blij zijn als mijn vader/moeder met een willekeurige man/vrouw zomaar het bed in duikt.
Ik vind dat ouders dat ook niet kunnen maken tegenover hun kind(eren). Die hebben het waarschijnlijk al moeilijk genoeg met dat hele scheidingsgebeuren..

Gelukkig hadden mijn ouders al vrij snel een vaste relatie na hun scheiding.

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 20:22

Nou, jij zit er dus duidelijk niet mee Zsa Zsa. Ik heb ze nog niet veel gezien hier.

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:24

njha... bij ons was t ook beetje poedersuiker situatie.

mn moeder had al jáaaren een hele goede vriendin even A te noemen.
echt waren beste vriendnnen, altijd alles samen blabla
en toen waren mn ouders uit elkaar

ging A gelijk mn vader versieren..
en mn vader ging er min of meer op in..
ze zat minstens één keer per week bij ons.

maar in die tijd heeft ze niet één keer mn moeder gebelt, of iets van er laten horen. mn moeder gewoon compleet laten vallen.
én dat ging er echt niet in bij mij.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:27

Nee je wilt je ouders toch gelukkig zien! En ja daar hoort ook sex enderg bij, het zijn toch nog geen oude sokken! Ik vind dat je je daar als kind niet zo egoistisch in op mag stellen hoor. Het zijn ook mensen die liefde willen, en niet alleen van kinderen.

Kinderen zitten altijd te mauwen dat ze niet met hun vriendje of vriendinnetje naar boven mogen, en dan zul je het zeker ook zo tegen je ouders zeggen..

We leven in 2008, mensen scheiden op een of andere manier nog al veel.. Nou je leven houd daarna toch ook niet op.. Dadelijk kom je pas op je 80e weer iemand echt tegen omdat je daarvoor al je mannen ofzo voor je kinderen hebt weg willen houden omdat ze dat niet leuk vinden..

Heb je echt wel spijt achteraf!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 02:15

natuurlijk hebben je ouders een priveleven. maar elke weer een andere vent bij mijn moeder in bed vind ik niks.

als ik dat zou doen is ook echt not done. heb nog nooit zomaar iemand meegenomen om bij mij te slapen (behalve mijn vriend.. maar dat was na 3 maand en aangekondigd)

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 07:47

Ik zou er eerlijk gezegd niet zo héél veel problemen mee hebben. Nou ja, niet elke keer een ander maar een vaste vriend, daar zou ik niet zo mee zitten. Bespreek het wel van te voren met 'r, stel hem voor zodat ze elkaar niet in de keuken voor het eerst tegenkomen zeg maar Haha!.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:21

Ik sliep laatst bij een vrienden van wie haar ouders zijn gescheiden. Toen we rond een uur of 9 ('s ochtends) thuis kwamen bleek dat er een man bij haar moeder had geslapen die ze maar 1 of 2 keer had gezien. En geloof me, dat was geen feest! Dus ik denk niet dat je dochter er heel blij mee zal zijn.. Knipoog

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:28

Oeeh nee, ik zou het niet fijn vinden als ik thuis zou komen en opeens een of andere vent tegen zou komen zonder dat ik het wist. Van mij mag er best een blijven slapen, alleen zou ik dat graag van te voren horen en hem van te voren een keertje ontmoeten. En de eerste keer zou ik dan graag bij een vriendin gaan slapen. Persoonlijk zou ik heel boos worden als ze elke keer met een of andere vent thuis aan komt zetten zonder dat ik daar van te voren over heb gehoord.. Ik zou graag rustig aan het idee willen wennen denk ik.. Al is het wel moeilijk in te beelden omdat mijn ouders niet gescheiden zijn Lachen

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:32

Mijn ouders zijn ook gescheiden en hebben allebei een ander nu.. Ik zou het echt niet leuk gevonden hebben als een "one night stand" of een date waar ik nog nooit wat over gehoord had ineens thuis zou slapen...... wanneer mij eerst verteld werd dat er iemand zou komen is het beter te begrijpen. Ik bedoel ik gun mijn ouders ook hun geluk met iemand anders.

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 15:18

Bedankt weer voor alle reacties. Ik lees nog steeds mee hoor. Ja