Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
vrouwke schreef:ach ik ken het.
ik 45 jaar, mijn vriend 40 jaar gingen naar australie om geboortebewijs te halen in januarie 2005.
wij zouden trouwen in juni.
mijn vriend is een australier, vandaar.
komen wij bij een tante van hem, en wat denk je:
apart slapen, wij waren niet getrouwd
geweldig!!! 
Daarna had m'n schoonmoeder er 'vrede' mee en bleven we bij elkaar slapen. 
)

'Da's niet de bedoeling he!!!' We zaten een spelletje te doen 
Mijn vader is nog redelijk 'protective' wat dat betreft, maar het ziet ernaar uit dat hij deze een stuk meer vertrouwt dan de vorige.. We zien het wel. Mijn broer komt iig binnenlopen met een nieuwe en die duikt direct het bed in.

Uiteindelijk heeft hij de eerste maanden op de zetel geslapen (kwam van vrij ver) en toen heeft ze toch maar toegegeven 
Hij heeft hier een appartement en eigenlijk heeft mijn moeder het ontzettend snel geaccepteerd dat ik hier bleef slapen
Denk dat ik na twee maanden al geregeld een weekje hier bleef
Nu bracht hij me ook geregeld naar school als mijn moeder niet kon en dan was het toch gewoon makkelijker als ik bleef slapen? Toch mam?

Het is gewoon leuk om lekker tegen hem aan te kruipen. 
Die gingen zelfs zo ver om bij het ontbijt te vragen of we "nog genoeg condooms hadden na vannacht?"
maar jullie ouders moeten er nou eenmaal nog aan wennen dat hun kinders groter worden.
) Toch bleef het de eerst tijd alleen maar bij samen slapen en meer niet.
heb het altijd tof gevonden dat mijn ouders daar soepel mee om zijn gegaan,die van mijn vriend waren best ouder wets om het zo maar te zeggen,maar toen ze wiste dat ik aan de pil was,vonden ze het geen probleem als ik daar bleef slapen.
Booooo schreef:Ik was 14 toen me ex hier al bleef slapen
Ik ben nu bijna 16 en me vriend van 17 blijft heel vaak hier slapen, net als vanavond
)