Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
vaak staat hij ook gewoon aan terwijl ik even een tukje doe

__KELLY schreef:Sharon_Jims schreef:Ja ik moet bekennen dat ik bokt ook op mijn werk de hele dag aan heb staan en dan s avonds ook...
En ik heb ook een druk sociaal leven! En nog een paard, man, huishouden, poezels die aandacht willen!
Maar dat vind ik persoonlijk dus eigenlijk zoo ontzettend slecht he !! Bokken op het werk ..
Je wordt toch betaald door je baas om je werk voor hem/haar te doen .. niet om een beetje voor je vrijetijd te gaan zitten bokken ??
Als ik jou baas was en ik had dat gezien dan had ik je er eerst op aangesproken maar merk ik dat je dat te veel doet had ik jou dus echt kijhard ontslagen ..
Ik zie/hoor/lees dit echt zo vaak dat mensen gewoon rustig de Olympische spelen op internet aan het kijken zijn en druk aan het bokken op het werk.. en dan kan ik mij er echt aan irriteren want je belazer dan gewoon de hele boel ..
Daarom vind ik het echt een hele goede regeling bij ons op de zaak dat er maar 2 pc's zijn met internet waar iedereen gebruik van moet maken ipv internet op je eigen pc. Want je word gewoon voor de gek gehouden waar je zelf bij zit.
Blue_Eyes schreef:__KELLY schreef:
Maar dat vind ik persoonlijk dus eigenlijk zoo ontzettend slecht he !! Bokken op het werk ..
Je wordt toch betaald door je baas om je werk voor hem/haar te doen .. niet om een beetje voor je vrijetijd te gaan zitten bokken ??
Als ik jou baas was en ik had dat gezien dan had ik je er eerst op aangesproken maar merk ik dat je dat te veel doet had ik jou dus echt kijhard ontslagen ..
Ik zie/hoor/lees dit echt zo vaak dat mensen gewoon rustig de Olympische spelen op internet aan het kijken zijn en druk aan het bokken op het werk.. en dan kan ik mij er echt aan irriteren want je belazer dan gewoon de hele boel ..
Daarom vind ik het echt een hele goede regeling bij ons op de zaak dat er maar 2 pc's zijn met internet waar iedereen gebruik van moet maken ipv internet op je eigen pc. Want je word gewoon voor de gek gehouden waar je zelf bij zit.
Vroeger... toen ik nog voor een baas werkte... heb ik ook een poos bij een baas gezeten waar ik betaald werd om de telefoon op te nemen en gasten te ontvangen. Anders niks. Ik heb tig keer gevraagd of ze soms wat te doen hadden, als het rustig was, maar dat hadden ze niet, ik mocht doen waar ik zin in had, als ik maar achter die balie bleef zitten en de telefoon oppakte. Ik kende Bokt toen nog niet, maar ik heb wat afgesurfd en heel wat boeken gelezen!
.
zolang mn werk er niet onder lijdt....

.
.
Niet omdat ik geen leven heb
.