Mensen die veel bokken hebben geen echte leven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Re: Mensen die veel bokken hebben geen echte leven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:46

ik bokte ook 10 uur per dag, maar dat was dus al sik ook aan werken was
na mn werk had ik ook onmtzettend druk en was wat minder aanwezig
maar als ik sàvonds thuiskwam ging meteen die pc aan, lekker bijlezen en ondertussen wat eten

op moment geen internet meer op mn nieuwe baan dus ben stuk minder aanwezig hier

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:48

Ik zit momenteel ook veel te bokken...ook ivm ziekte.Vind het een welkome afleiding hoor Ja vaak staat hij ook gewoon aan terwijl ik even een tukje doe Bloos
Normaal gesproken zit ik er iets minder op maar toch wel even een aantal topics bijhouden,is net zoiets als de krant lezen Haha!
Er zijn ook mensen die dagelijks hun soapies kijken...dat doe ik niet,ik bok Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Tinky12 op 22-08-08 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:49

Had t al gevonden over RK ja Lachen
Bedankt iig voor de uitleg Knipoog
Dat even terzijde;

Ik heb nu ook weer werk, dus zit er weer iets minder op dan eerst.
Maar nog steeds veel, het wordt gewoon verslavend Clown

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:57

__KELLY schreef:
Sharon_Jims schreef:
Ja ik moet bekennen dat ik bokt ook op mijn werk de hele dag aan heb staan en dan s avonds ook...
En ik heb ook een druk sociaal leven! En nog een paard, man, huishouden, poezels die aandacht willen!

Maar dat vind ik persoonlijk dus eigenlijk zoo ontzettend slecht he !! Bokken op het werk ..
Je wordt toch betaald door je baas om je werk voor hem/haar te doen .. niet om een beetje voor je vrijetijd te gaan zitten bokken ??
Als ik jou baas was en ik had dat gezien dan had ik je er eerst op aangesproken maar merk ik dat je dat te veel doet had ik jou dus echt kijhard ontslagen ..
Ik zie/hoor/lees dit echt zo vaak dat mensen gewoon rustig de Olympische spelen op internet aan het kijken zijn en druk aan het bokken op het werk.. en dan kan ik mij er echt aan irriteren want je belazer dan gewoon de hele boel ..
Daarom vind ik het echt een hele goede regeling bij ons op de zaak dat er maar 2 pc's zijn met internet waar iedereen gebruik van moet maken ipv internet op je eigen pc. Want je word gewoon voor de gek gehouden waar je zelf bij zit.

Vroeger... toen ik nog voor een baas werkte... heb ik ook een poos bij een baas gezeten waar ik betaald werd om de telefoon op te nemen en gasten te ontvangen. Anders niks. Ik heb tig keer gevraagd of ze soms wat te doen hadden, als het rustig was, maar dat hadden ze niet, ik mocht doen waar ik zin in had, als ik maar achter die balie bleef zitten en de telefoon oppakte. Ik kende Bokt toen nog niet, maar ik heb wat afgesurfd en heel wat boeken gelezen!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:02

hoe meer ik op bokt zit, hoe minder ik te doen heb. Zou ik fulltime op bokt zitten, zou ik weinig leven hebben maar das natuurlijk persoonlijk.... Een tijdje terug vond ik bokt leuker, en ondanks dat ik veel deed probeerde ik ook veel te bokken. Het kan dus allebei!

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:11

Blue_Eyes schreef:
__KELLY schreef:

Maar dat vind ik persoonlijk dus eigenlijk zoo ontzettend slecht he !! Bokken op het werk ..
Je wordt toch betaald door je baas om je werk voor hem/haar te doen .. niet om een beetje voor je vrijetijd te gaan zitten bokken ??
Als ik jou baas was en ik had dat gezien dan had ik je er eerst op aangesproken maar merk ik dat je dat te veel doet had ik jou dus echt kijhard ontslagen ..
Ik zie/hoor/lees dit echt zo vaak dat mensen gewoon rustig de Olympische spelen op internet aan het kijken zijn en druk aan het bokken op het werk.. en dan kan ik mij er echt aan irriteren want je belazer dan gewoon de hele boel ..
Daarom vind ik het echt een hele goede regeling bij ons op de zaak dat er maar 2 pc's zijn met internet waar iedereen gebruik van moet maken ipv internet op je eigen pc. Want je word gewoon voor de gek gehouden waar je zelf bij zit.

Vroeger... toen ik nog voor een baas werkte... heb ik ook een poos bij een baas gezeten waar ik betaald werd om de telefoon op te nemen en gasten te ontvangen. Anders niks. Ik heb tig keer gevraagd of ze soms wat te doen hadden, als het rustig was, maar dat hadden ze niet, ik mocht doen waar ik zin in had, als ik maar achter die balie bleef zitten en de telefoon oppakte. Ik kende Bokt toen nog niet, maar ik heb wat afgesurfd en heel wat boeken gelezen!

Jaa wij hebben ook een receptioniste die veel leest en puzzels doet en gewoon openlijk wat mag .. maar bedoel je kan mij niet vertellen dat al die bokkers die op hun werk bokken dit soort functies hebben.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:13

als ik op mijn werk bok dan moet ik even mijn hoofd leegmaken van dat wat ik op dat moment aan het doen ben..... dan moet ik even mijn zinnen verzetten, even energie opdoen Knipoog

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:16

Ik heb nu vakantie, dus bok wat meer dan anders, maar normaal gesproken valt het eigenlijk wel mee, dan alleen 's avonds even. Op mijn werk heb ik echt geen tijd om te bokken, alleen in de pauze wil ik nog weleens kijken of ik nog wat 'gemist' heb Haha! .

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 21:48

hier nog een veelbokker, nu noodgedwongen omdat ik halve dagen ziek ben nav operatie, maar ook tijdens werk als ik weer eens op ons erg langzame systeem moet wachten Knipoog
Werk bij ICT bedrijf dus we hebben allemaal standaard een internetverbinding. Er zijn mensen op het werk die om het uur een kwartier rookpauze nemen en daar wordt niks van gezegd en ik rook niet dus mag best af en toe naar bokt, vind ik zelf Knipoog zolang mn werk er niet onder lijdt....

buiten het werk is het vooral uit verveling en gebrek aan leuke TV of slecht weer, maar de paarden en de poezels komen niks te kort en mn sociale leven lijdt er ook niet onder.
Ik verbaas me dan ook dat sommige mensen naast bokt nog tijd hebben voor hyves of msn of andere forums.... heb ik echt geen tijd voor naast Bokt! hahaha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 08:29

Ik bok veel vind ik, laatste tijd wel wat minder.. Ik heb een leven maar ik woon nu in een instelling met vrienden die 50 tot 250 km verder op wonen.. Tja dan moet ik toch wel wat Haha!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 08:32

Oneens, waarom zou je naast bokt niet gewoon een normaal leven hebben? Lachen
Bokt is bij mij onderdeel van mijn leven, maar echt niet mijn hele leven Haha!
Er zijn tijden dat ik niet veel bok omdat ik het gewoon te druk heb, maar ook dagen dat ik mezelf niet achter de computer (bokt) weggeschopt krijg.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 11:50

Je kan ook bokken en ondertussen bezig zijn met ''je leven''. Lachen

xLonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 11:52

Ik bok ook heel veel, maar heb daarnaast ook nog een normaal leven hoor Clown

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 11:55

Ik op dit moment wel, maar komt omdat ik thuis zit met een dik bekkie.. Maar vaak (als ik ff op de bank kijk o.i.d.) kijk ik ff of er nog spannend nieuws is .e.d

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 18:19

Mensen die 8 uur per dag bokken die hebben inderdaad geen leven... als je alle topics achterstevoren kent dan is het wel even tijd om even buiten te komen. maar af en toe een berichtje posten en daarnaast fervent uitgaan, sporten en werken (zoals ik), daar is helemaal niks mis mee toch?

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 18:38

Ik zie inderdaad sommige mensen echt te vaak langskomen. Ik vind Bokt.nl ook echt super leuk. Maar er zijn grenzen.

Ben ook super geschroken van de actie van RK. Als je jezelf niet kan vermaken ga je maar gewoon achter de computer vandaan hoor Scheve mond .

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 18:46

Toen ik nog gewoon les had (lees middelbare school en bachelor) had ik veel tijd 'over'. Waarop bijv. vriendinnen wel les hadden en ik verder geen zin had iets nuttigs te doen, dan is bokken een geweldig tijdverdrijf. Nu ik minimaal 40u p/w stage loop hou ik nauwelijks tijd over om te bokken en ben ik er gemiddeld misschien 10 min p/d of zelfs minder. Sja vriendinnen, vriendje en paard willen ook aandacht en dat ging en gaat voor Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 18:53

Ach, ik zit regelmatig op bokt, maar heb toch zeker wel een echt leven hoor. Altijd druk bezig met mijn studie, sociale leven, verschillende sporten, andere hobby's, etc. Maar bokt is gewoon gezellig en leerzaam! 's Ochtends even snel 10 minuutjes bijlezen, en als ik dan 's middags thuiskom weer even een half uurtje aan niks denken en lekker bokken. En er zijn ook wel eens dagen dat ik 's avonds geen plannen heb, of niks te doen heb op een zondag als ik op mijn studentenkamertje zit, en tja, dan is het gewoon heerlijk om te kunnen bokken! Lachen

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:46

Ach wat is veel bokken. Er zijn zoveel topics tegenwoordig die niet echt inhoud hebben. In een half uurtje kan je zo 50 berichten posten als je wilt.

Ik heb het erg druk, maar zit meestal op mijn werk altijd even op bokt. En vaak in het weekeinde ook even. Afgelopen week ben ik ziek geweest dus zat ik er dan weer, en ben dan toch redelijk snel uitgekeken.

Het is gewoon even ontspannen, de ene gaat achter de tv zitten, de ander achter bokt. Ik vind het ook wel fijn dat j wat meer meningen kan krijgen en wat info op kan duiken voordat je zelf halsoverkop je ergens instort of iets koopt.

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:06

Je hoeft natuurlijk niet altijd geen leven te hebben, maar het kan wel. Toen ik geopereerd was en dus alleen maar thuis kon zitten zat ik echt letterlijk de hele dag op bokt. Op een gegeven moment had ik dan ook bijna alles wel gelezen Schijnheilig.
Ik vind bokken leuk, interessant en nog leerzaam ook dus dat is de reden dat ik op bokt zit Lachen Niet omdat ik geen leven heb Schijnheilig

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:39

zal dan wel geen eigen leven hebben maar voel me er wel prettig bij Clown

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:41

Ik vind dat iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft.
Ik kan me er niet druk om maken dat iemand heel de dag op bokt zit en bijna 70.000 berichten heeft.
Gezellig toch? En daarom is dit forum ook zo gigantisch.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:45

Ik merk wel hoe meer ik werk etc. hoe minder ik op bokt zit. Maar op werk ook wel eens eventjes hoor...een ander heeft idd rookpauze en ik bokpauze Tong uitsteken.

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:51

Ik bok ook veel en volgensmij heb ik wel heb een echt leven hoor. *Knijpt zichzelf in der arm* Ja! Ik leef echt! Clown

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:55

Hmm, vind dit wel erg zwart-wit haha. Haha!
En anders zijn er ook nog mensen die veel lezen, maar weinig plaatsen, die vallen alleen minder op...