kun je verliefd worden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: kun je verliefd worden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:41

Loose schreef:
Ik kan die ene foto niet zien. Scheve mond

Op quote klikken dan krijg je de link te zien.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 16:42

pinuts schreef:
wie kan mij vertellen wat knap is..?? Trouwens leuk voor al die vriendjes.. hier neerzetten dat ze eig niet knap zijn:P TS: moest daar een foto staan?

het gaat ook niet echt om wat knap wordt gevonden, maar iemand die je zelf niet knap vind. dus echt
JIJ vind diegene niet knap. en dat is dus heel persoonlijk...

en ik heb alleen een foto er neer gezet die bewerkt is Knipoog als dat meer mensen stoort wil ik em wel weg halen hoor...

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:43

ik kan de foto niet zien, maar zou t wel respectloos vinden.. of de foto moet er al zo voor bedoeld zijn?

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:44

Ik denk dat dat wel kan. Als de klik er maar is.

Dan kijk je door het uiterlijk heen denk ik. Maar als er geen klik is houd het natuurlijk al snel op.

AnjaKos

Tuurlijk kun je verliefd worden op een minder aantrekkelijk persoon. Mijn laatste vriend is, om het maar even bot te zeggen, een engerd om te zien (later bleek dat ook innerlijk het geval te zijn). Ik moet wel toegeven dat ik bij hem nooit de vlinders heb gehad die het juist zo leuk maken...

Nu ben ik tot over mijn oren verliefd op iemand die ik persoonlijk echt een schatje vind om te zien maar hij heeft een enorm leuk innerlijk. Ik ben ook weleens verliefd geworden op iemand via de msn terwijl ik die nooit gezien had...hij bleek dan wel een leuk koppie te hebben maar ik viel als een blok voor zijn innerlijk.

Elianna_

Ik zou best wel verliefd kunnen worden op een jongen die niet knap is in mijn ogen. Zolang het innerlijk maar goed is. Lachen

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:45

Juul schreef:
pinuts schreef:
t zou wat zijn, als wij allemaal op de allerknapsten vallen. Wij zijn zelf natuurlijk ook allemaal superknap.. ik vind t zooo oppervlakkig

Het schijnt dus dat je op mensen valt van je eigen knapheid zegmaar. *LOL*

hahahah dat leest wel heel erg grappig Haha!
ik heb ook een vriend, klikt erg goed, etc. maar het uiterlijk, zoals al eerder werd gezegd, het lijkt wel alsog je iedere keer iets mooiers ondekt zegmaar. hoewel de lelijke kanten zegmaar ook er nog steeds zijn

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:45

Ik ga vooral voor het innerlijk, maar het oog wil ook wat. Ik denk niet dat ik me aangetrokken kan voelen tot iemand die echt lelijk is. Bloos Maar zoals ik al zei is innerlijk echt het belangrijkste. Een jongen kan nog zo mooi zijn, als het met zijn innerlijk niet goed zit, wordt het niks.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:46

als mijn vriendje verbrand raakt, en over zijn gezicht enz.. dan ben ik evengoed verliefd op hem.. Het is gewoon dat hele pakket wat heb zo mooi maakt, en dat straalt hij uit.. Dat is niet perse dat omhulsel, dat is heel veel van de binnenkant wat eruit komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:46

pluche_pluus schreef:
[naam] schreef:

Het schijnt dus dat je op mensen valt van je eigen knapheid zegmaar. *LOL*

hahahah dat leest wel heel erg grappig Haha!
ik heb ook een vriend, klikt erg goed, etc. maar het uiterlijk, zoals al eerder werd gezegd, het lijkt wel alsog je iedere keer iets mooiers ondekt zegmaar. hoewel de lelijke kanten zegmaar ook er nog steeds zijn

Je leert iemand steeds beter kennen, het wordt een deel van jezelf. Dus het kan best dat je iemand steeds knapper gaat vinden ja. Ja

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:47

als je verliefd op iemand bent, wordt diegene vanzelf knap.

dan zie je zijn te grote neus niet meer, zijn gele tanden of zijn gekke haar. dat doet er dan ff niet toen.

ik erger me juist dood aan jongens die weten dat ze knap zijn en er misbruik van maken.

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:48

Ik ben van mening dat IEDEREEN in eerste instantie op een aantrekkelijk uiterlijk afgaat.

Echter, innerlijk komt direcht daarna, hij kan nog zo'n fantastische kop hebben, als het een enorme idioot is begin je daar niet aan.

Verder zijn er soms situaties waarbij je die eerste stap overslaat. Een vriend die je leert kennen op vriendschappelijke basis (veel mensen staan dan namelijk wel open voor mensen die ze niet aantrekkelijk vinden) of bijvoorbeeld via het internet.

Maar als we puur op mensen in een kroeg afgaan zal je nooit op die lelijke jongen aan de bar afstappen omdat hij misschien zo'n geweldig karakter heeft. Dat zit gewoon niet in onze natuur. (recht van de sterktste, in onze huidige maatschappij is uiterlijk dermate belangrijk dat deze regel daar nu ook op toegepast kan worden).

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:49

haha zo ging er een x een hele "knappe" jongen voor me staan in discotheek, deed zijn shirt omhoog en liet zijn getinte blokjes zien.. Hij zo: meisje, vind je me niet sexy? Ik zo: Gatverdamme, ik heb nog nooit zon lelijkerd als jij gezien=D rot ajb op^^ Ik kan daar niet tegen, die arrogante jongen..

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 16:49

pinuts schreef:
ik kan de foto niet zien, maar zou t wel respectloos vinden.. of de foto moet er al zo voor bedoeld zijn?

die foto is bewerkt en staat op google afbeeldingen ook zo gemaakt Knipoog

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:49

dan is t goed:)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 16:50

Bubsj schreef:
Ik ben van mening dat IEDEREEN in eerste instantie op een aantrekkelijk uiterlijk afgaat.

Echter, innerlijk komt direcht daarna, hij kan nog zo'n fantastische kop hebben, als het een enorme idioot is begin je daar niet aan.

Verder zijn er soms situaties waarbij je die eerste stap overslaat. Een vriend die je leert kennen op vriendschappelijke basis (veel mensen staan dan namelijk wel open voor mensen die ze niet aantrekkelijk vinden) of bijvoorbeeld via het internet.

Maar als we puur op mensen in een kroeg afgaan zal je nooit op die lelijke jongen aan de bar afstappen omdat hij misschien zo'n geweldig karakter heeft. Dat zit gewoon niet in onze natuur. (recht van de sterktste, in onze huidige maatschappij is uiterlijk dermate belangrijk dat deze regel daar nu ook op toegepast kan worden).

mag ik daar uit opmaken dat je denkt dat mensen alleen op uiterlijk af gaan en dan vervolgens sorteren op innerlijk?

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:52

Ik zie wel een kern van waarheid in Bubsj verhaal als ik eerlijk ben.

Ik moet toegeven dat als ik een onaantrekkelijk iemand zie staan in de kroeg, ik er niet op afren.. Maar juist bij de knappe voetbaljongens ga staan.. Terwijl dat grotendeels eikels zijn.

Niet allemaal, maar de meeste wel.. Clown

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:55

klopt in kroeg gevallen gaat dat snel.

je probeert een knappere jongen te versieren. maar soms raak je ook aan de praat met een gewone jongen en die is innerlijk dan super. dat zijn dan vaak de blijvers!@!!

knappe vervelende jongens hou je het niet zo lang mee vol'

de stomste zoals ikal zei, zijn de jongens die het van zichzelf weten.

de mooiste jongen zijn jongens die knap zijn maar die het niet van zichzelf weten (en ja dames.. die zijn er ook op de wereld)

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:57

Nou mij doet uiterlijk toch wel wat erbij.. Scheve mond
Ik moet er toch wel mee over straat kunnen, zonder dat ik me voor hem schaam.
Tuurlijk is innerlijk belangrijk, maar ik vind dat uiterlijk ook zeker meetelt.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:57

Ik moet iemand wel aantrekkelijk vinden, of dat nou wel of niet volgens het 'ideaal plaatje' voor mooi is doet er niet toe.
Ja, kan dus.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:02

Meliaforever schreef:
Nou mij doet uiterlijk toch wel wat erbij.. Scheve mond
Ik moet er toch wel mee over straat kunnen, zonder dat ik me voor hem schaam.
Tuurlijk is innerlijk belangrijk, maar ik vind dat uiterlijk ook zeker meetelt.

ik zie heel vaak meisjes lopen met een jongen die zij geweldig knap vinden, maar mij zou je er niet mee zien.. dus ja..

volgens mij is het gewoon een kwestie van smaken verschillen.

de een houdt van een fries, de ander een kwpn'er en de ander weer een shet...

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:07

Daar heb je ook een zinnetje over..

Uiterlijk brengt je bij elkaar, innerlijk houd je bij elkaar...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 17:14

das een mooie!

wijze praat, maar toch hoeft t niet t uiterlijk te zijn wat je bij elkaar brengt ben ik van mening, maar ik merk al dat ik in de minderheid ben Knipoog

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:17

Nou nee, ik hoef niet iemand die ik oerlelijk vind.
Maarja lelijk? Smaken verschillen.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:20

Ik denk het wel, ik heb het eig nog nooit gehad. Maar het is nou sinds een tijdje uit met mij en me ex en mijn ex was echt superknap.. maar kwa karakter was die minder. Dan heb ik liever een iets minder knappe jongen met een lief/leuk karakter, daar heb je dan teminste iets aan. Maar je stapt nooit zo snel af op jongens die je minder knap/aantrekkelijk vind dus de kans dat je iets krijgt met een iets minder knappe jongen is denk ik minder.
Ik ben er nu iig achtergekomen dat het echt niet alleen om uiterlijk gaat! Natuurlijk telt het wel een beetje mee, vind ik, minder innerlijk is het allerbelangrijkste.
Maar de eerste indruk is ook belangrijk, en mijn indruk hangt toch wel af van het uiterlijk.
Laatst bijgewerkt door Moelie op 22-08-08 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt