Loose schreef:Ik kan die ene foto niet zien.
Op quote klikken dan krijg je de link te zien.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Loose schreef:Ik kan die ene foto niet zien.

pinuts schreef:wie kan mij vertellen wat knap is..?? Trouwens leuk voor al die vriendjes.. hier neerzetten dat ze eig niet knap zijn:P TS: moest daar een foto staan?
als dat meer mensen stoort wil ik em wel weg halen hoor... 
Juul schreef:pinuts schreef:t zou wat zijn, als wij allemaal op de allerknapsten vallen. Wij zijn zelf natuurlijk ook allemaal superknap.. ik vind t zooo oppervlakkig
Het schijnt dus dat je op mensen valt van je eigen knapheid zegmaar.
Maar zoals ik al zei is innerlijk echt het belangrijkste. Een jongen kan nog zo mooi zijn, als het met zijn innerlijk niet goed zit, wordt het niks. pluche_pluus schreef:[naam] schreef:
Het schijnt dus dat je op mensen valt van je eigen knapheid zegmaar.
hahahah dat leest wel heel erg grappig![]()
ik heb ook een vriend, klikt erg goed, etc. maar het uiterlijk, zoals al eerder werd gezegd, het lijkt wel alsog je iedere keer iets mooiers ondekt zegmaar. hoewel de lelijke kanten zegmaar ook er nog steeds zijn

pinuts schreef:ik kan de foto niet zien, maar zou t wel respectloos vinden.. of de foto moet er al zo voor bedoeld zijn?

Bubsj schreef:Ik ben van mening dat IEDEREEN in eerste instantie op een aantrekkelijk uiterlijk afgaat.
Echter, innerlijk komt direcht daarna, hij kan nog zo'n fantastische kop hebben, als het een enorme idioot is begin je daar niet aan.
Verder zijn er soms situaties waarbij je die eerste stap overslaat. Een vriend die je leert kennen op vriendschappelijke basis (veel mensen staan dan namelijk wel open voor mensen die ze niet aantrekkelijk vinden) of bijvoorbeeld via het internet.
Maar als we puur op mensen in een kroeg afgaan zal je nooit op die lelijke jongen aan de bar afstappen omdat hij misschien zo'n geweldig karakter heeft. Dat zit gewoon niet in onze natuur. (recht van de sterktste, in onze huidige maatschappij is uiterlijk dermate belangrijk dat deze regel daar nu ook op toegepast kan worden).

Meliaforever schreef:Nou mij doet uiterlijk toch wel wat erbij..
Ik moet er toch wel mee over straat kunnen, zonder dat ik me voor hem schaam.
Tuurlijk is innerlijk belangrijk, maar ik vind dat uiterlijk ook zeker meetelt.