Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
slachtoffer. krak schreef:Wendy schreef:Dat zo vrijwillig is het vaak niet.
Die lui krijgen dik betaald door het goede doel... en aangezien ik geen zin heb om ledenwervers te sponsoren werk ik daar dus niet aan mee.
![]()
dik betaald? de wervers? ja nu geloof ik iets
dan moeten ze mij daar toch nog heel veel geld hoor
![]()
dat ddf hééél veel geld in zen zakken steekt per lid, heb ik hier al gezet zelfsdat is idd degoutant!
als je echt lid wil worden van een organisatie, maak je dan aub rechtstreeks lid! dan gaat echt elke frang naar die organisatie![]()

Imago01 schreef:Die vrijwilligers kiezen er overigens zelf voor om dat deel van het werk te doen, dus eigen keuze. Maar ik zal nooit direct een grote mond op zetten; alleen als er respectloos met mijn reactie wordt omgegaan..maar dan is er ook geen sprake meer van wederzijds respect en houdt het van mijn kant gewoon op.
ik wou dat niet, er was 1 organisatie waarvoor ik wou werven en geen andere.

susanne_m schreef:ik geef wel altijd wat (hangt er vanaf wat er nog in mn beurs zit) als ze met een collectebus aan de deur komen! dan heb je meer zekerheid dat het ook daadwerkelijk bij het goede doel terecht komt.

krak schreef:das al helemaal niet slim![]()
1: ik ken niet veel organisaties die deur tot deur gaan voor geld, en al zeker niet de grote organisaties
Wendy schreef:krak schreef:das al helemaal niet slim![]()
1: ik ken niet veel organisaties die deur tot deur gaan voor geld, en al zeker niet de grote organisaties
Volgens mij zit er hier een verschilletje tussen nederland en belgie.
Hier gaan ongeveer alle grote organisaties van deur tot deur...

katiavl schreef:Bij ons zijn het van die knappe gastjes die 18 jarige meiden strikken met mooie praatjes. En dan zitten die mooi vast aan een abo van 400 euro per jaar
. Ik werf (niet voor goede doelen maar voor bijbaantje als donateur
) meestal samen met een jongen. Hij spreekt de meisjes aan, ik de jongens. Dat werkt gewoon beter. Ik heb nu het werven een paar keer gedaan, ben er toevallig komen werken om iemand te helpen. En ik ben blij dat ik deze week mn laatste keer doe. Dan zie je mensen die vrolijk aan het winkelen zijn en dan kom jij met je: Mag ik je wat vragen (of een andere slimme opmerking). Zelf loop ik wervers dan ook voorbij, maar goed, ze kennen me nu ook een beetje dus ze weten dat ze me niet aan moeten spreken
. Gaan bellen werkt ook vrij goed. En op de een of andere manier kan ik zo pissed off kijken dat ze me niet eens aandurven spreken
krak schreef:Niseyra, voor de meeste dingen kan je lid worden vanaf 16
Niseyra schreef:krak schreef:Niseyra, voor de meeste dingen kan je lid worden vanaf 16
Hier blijkbaar niet dan, want het helpt wel
fury schreef:katiavl schreef:Bij ons zijn het van die knappe gastjes die 18 jarige meiden strikken met mooie praatjes. En dan zitten die mooi vast aan een abo van 400 euro per jaar
Das ook logisch natuurlijk. Ik werf (niet voor goede doelen maar voor bijbaantje als donateur
) meestal samen met een jongen. Hij spreekt de meisjes aan, ik de jongens. Dat werkt gewoon beter. Ik heb nu het werven een paar keer gedaan, ben er toevallig komen werken om iemand te helpen. En ik ben blij dat ik deze week mn laatste keer doe. Dan zie je mensen die vrolijk aan het winkelen zijn en dan kom jij met je: Mag ik je wat vragen (of een andere slimme opmerking). Zelf loop ik wervers dan ook voorbij, maar goed, ze kennen me nu ook een beetje dus ze weten dat ze me niet aan moeten spreken
. Gaan bellen werkt ook vrij goed. En op de een of andere manier kan ik zo pissed off kijken dat ze me niet eens aandurven spreken
![]()
Lous: niet in Utrecht dan proberen, die spreekt vloeiend Spaans:P.
..Heel irritant vind ik het. 

dus ik ging gewoon verder in het Frans. daar stond hij met zen 'ehm ik versta u niet'
ik lag dubbel!!!
mja, die is moeten gaan lopen toen die mensen hem in het Nederlands antwoordden, en ik ben mij dan maar in naam van die organisatie gaan excuseren en maar gezegd dat ook ex gedetineerden een kans kregen bij ddf