Wildgirl schreef:Nee absoluut niet, ik bedoelde meer wat jij nu ook doet; het bij 1 houden.
Waarschijnlijk is het voor jou met 1 kindje prima te redden; sterker nog; jij voelt je er beter door, fantastisch!!
Maar hoeveel ouders zijn er niet met soortgelijke problemen die 'de rem' er niet opzetten en 2,3 of 4 kinderen krijgen en dat helemaal niet aankunnen?
Ik doelde op die doelgroep.
Wat jij doet, daar heb ik groot respect voor.
Voor ouders die 4 kinderen krijgen; dit niet aankunnen,kinderen slecht of niet opvoeden en maar lopen te klagen en te zeuren niet!
Ben ik met je eens, hoor, ik snap dat ook niet. Waarom je het dan jezelf (en je gezin) zo moeilijk maken door zoveel kids op de wereld te zetten? Mij niet gezien
. Ik geniet er echt van eentje en ik kan het aardig aan zo, maar nog eentje erbij, nee, ik zou dat niet trekken. Daar kan ik heel eerlijk over zijn. Nou hebben wij ook een hele temperamentvolle, energieke tante met pit, hoor (en met het hartje op de juiste plek). Ik ken ook hele rustige kinderen, maar zij was van baby af aan al eentje die wist dat ze leefde en ook echt ten volle wil leven. 
Prima en ik ben dolgelukkig met haar (en ook met de rest van mijn leven).