Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyntje schreef:Laat ik me dat nou ook eens ernstig afvragen...
Karl66 schreef:We laten dit topic open. Het is nu eenmaal zo dat wij sancties tegen een bokker niet met anderen bespreken. Het zou dus niet fair tegenover RK zijn om de situatie van haar wel met jullie te delen.
Dus zolang het een afscheidstopic blijft, is het geen probleem. Op het moment dat het over het hoe en het waarom van de sanctie gaat, zullen we het topic moeten sluiten.
_Tivoli_ schreef:Kalm aan maar.ik snap best dat mensen hier hun irritatie over voelen....
Cinnepin schreef:wat ik me afvraag, er is wel een afscheids topic, maar kan ze die uberhaupt wel lezen?
En idd je wkam dr echt OVERAL tegen
Cinnepin schreef:Voor haar zou t namelijk denk ik wel leuk zijn als ze weet dat er een afscheids topic loopt voor haar en dat er veel bokkers *meeleven*
Nouks schreef:Cinnepin schreef:Voor haar zou t namelijk denk ik wel leuk zijn als ze weet dat er een afscheids topic loopt voor haar en dat er veel bokkers *meeleven*
Ik heb haar inmiddels via de Bokt-mail-functie laten weten dat dit topic er is.
Cinnepin schreef:ja dat weet ik eigk ook niet of meelezen wel is toegestaan, ik heb in het verleden ook wel verschillende bans gehad, de ene keer kon ik nog wel meelezen, de andere keer had ik een ip ban