Groetjes aan Runningkawa

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

potverdikkie

Re: Groetjes aan Runningkawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:10

DAnk je wel Karll!!! Dit afscheidstopic verdient ze!!! Ja

Sappos

Belachelijk zeg...Heb wel eens contact met haar gehad vanwege magnesium maar kwam haar sowieso in elk topic wel tegen en vond het altijd leuk om de topics van haar paarden te volgen...

idioot

slimmerik

*zwaait naar RK en naar het midteam een kusje*

edit: oh nee...."bezwarencommissie" Bloos
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 21-08-08 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:11

Cyntje schreef:
Laat ik me dat nou ook eens ernstig afvragen...

Cyntje ALSJEBLIEFT. Ik stuur er op aan om dit GEEN discussietopic te maken. Neem hier gewoon afscheid van RK, verder niet. Vind dit echt jammer, door dit soort berichten gaat straks dit topic ook nog op slot en dan kan het gemiddelde zwarte gewone Bokt-volk het helemaal vergeten om verder nog afscheid te kunnen nemen.

Ik dacht dat ik wel duidelijk was dat dit topic bedoeld is om afscheid te nemen......

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:12

Kalm aan maar.ik snap best dat mensen hier hun irritatie over voelen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:12

Karl66 schreef:
We laten dit topic open. Het is nu eenmaal zo dat wij sancties tegen een bokker niet met anderen bespreken. Het zou dus niet fair tegenover RK zijn om de situatie van haar wel met jullie te delen.

Dus zolang het een afscheidstopic blijft, is het geen probleem. Op het moment dat het over het hoe en het waarom van de sanctie gaat, zullen we het topic moeten sluiten.

Super, dank je wel!!! Ik zal er zo veel mogelijk op aan proberen te sturen dat het ook echt een afscheidstopic blijft.

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:13

Ik snap er echt niet veel van, *denkt aan dat verhaal dat het beheer was 'verband'*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:13

_Tivoli_ schreef:
Kalm aan maar.ik snap best dat mensen hier hun irritatie over voelen....

Dat snap ik ook heus wel, maar dan vliegt dit topic vervolgens straks op slot en daar heeft niemand wat aan. Vragen en commentaar over het beleid en de werkwijze gewoon direct per PM naar de mods of Eline ofzo, dat hoort gewoon niet in dit topic.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:15

Het zal wel leegvallen op veel plekken zonder RK, iemand die leuk kon discusseren, zonder iemand te kwetsen over over de strepen te gaan. Ze wist te stoppen waarneer het moest..

Valt mij op dat er in het bericht van eline staat : bewust voor gekozen. Ik denk dat het mod-beheer en RK genoeg gesproken zullen hebben, en inderdaad zou het tegenover RK niet eerlijk zijn dit op bokt openbaar neer te zetten terwijl dit tussen haar en de mods is. Bokt is niet zo onredelijk als het af en toe lijkt Knipoog Deze bot zal goed over gesproken zijn en ik denk dat het bokt team ook wel een verlies zal voelen bij een bot van RK.

RK ik ga je missen. we waren het niet altijd eens.. maar je was wel 1 van de kenmerken van bokt..

In zo'n korte tijd van groen naar weg..

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:17

Ik ben ook sprakeloos, Kawa en Hacken Blond
Maar goed, al snap ik er dus niets van, Kawa we zullen je missen hierzo.
Wij hebben dan wel niet zo vaak in dezelfde topics gereageerd Knipoog Maar ik kwam je naam toch met regelmaat tegen, en kon jou schrijven wel waarderen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:18

wat ik me afvraag, er is wel een afscheids topic, maar kan ze die uberhaupt wel lezen?
En idd je wkam dr echt OVERAL tegen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:18

Ik ken Rk als een zéér fanatieke dame zat tot vanmorgen nog
in een pittige discussie met haar waarvan ik me afvroeg waarom
ze zo gedreven was, maar dat wás Rk..
Daarna niets meer van haar vernomen terwijl we midden in die discussie zaten,
dacht dat ze aan het knolhobbelen was. Niets ernstigs...
Nee hier zie ik RK niet voor aan, en ik hoop dat het tot de bodem wordt
uitgezocht...
Want dit is voor ons oud bokkers toch wel heel erg schokkend.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:19

Jeetje RK...ongelofelijk. Ik hoop dat er ergens een weg wordt gevonden om je weer terug te krijgen, mids aan het werk Knipoog

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:20

Ben de laatste dagen niet veel online geweest vanwege de olimpics,
Maar wat jammer, ik zal je erg missen. Vooral je eerlijke en rechtvaardige antwoorden.
Kan het me bijna niet voorstellen dat je zoiets heb gedaan moch het toch zo zijn dan had je beslist daar je reden voor, jij deed nooit iets zonder reden. Hoop je toch weer gauw hier te zien.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:20

Als zij op een ander ip adres niet ingelogd kijkt kan ze het idd zien...*net even geprobeerd*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:21

Cinnepin schreef:
wat ik me afvraag, er is wel een afscheids topic, maar kan ze die uberhaupt wel lezen?
En idd je wkam dr echt OVERAL tegen Lachen

LPZ is gewoon openbaar te lezen lijkt me. Hoe vaak gebeurt 't wel niet dat je in de banlijst op FZ ziet staan dat iemand gebanned wordt wegens "aanmaken schaduwaccount tijdens ban"...

Ik zal via Bokt even het adres van dit topic mailen, als iemand nog rechtstreeks contact met haar heeft, zou dat sowieso natuurlijk fijn zijn. Kan RK altijd kijken of ze 't topic (thuis of wellicht ergens anders? geen idee of ze IP-ban heeft) eens kan lezen.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:21

Neem aan dat ze ipban heeft anders kan ze bijna alles nog meelezen...

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:23

RK Bloos!
Heb eerst even 2 keer gelezen, een gewone tijdelijke ban zou me niet verbazen maar dit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:24

ja dat weet ik eigk ook niet of meelezen wel is toegestaan, ik heb in het verleden ook wel verschillende bans gehad, de ene keer kon ik nog wel meelezen, de andere keer had ik een ip ban

Voor haar zou t namelijk denk ik wel leuk zijn als ze weet dat er een afscheids topic loopt voor haar en dat er veel bokkers *meeleven*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:25

Cinnepin schreef:
Voor haar zou t namelijk denk ik wel leuk zijn als ze weet dat er een afscheids topic loopt voor haar en dat er veel bokkers *meeleven*

Ik heb haar inmiddels via de Bokt-mail-functie laten weten dat dit topic er is.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:26

als er nog mods zijn die nog afscheid willen nemen, zou het misschien wel leuk zijn als zij dat ook in dit topic doen, dan staan alle berichtjes leuk bij elkaar!
RK is immers ook jullie collega geweest!

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:27

Nou dit is toch niet te begrijpen Verward , hopelijk kan dit snel opgelost worden! Kan me geen eens bokt voorstellen zonder RK!
RK kop op! Ach gut

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:30

Nouks schreef:
Cinnepin schreef:

Ik heb haar inmiddels via de Bokt-mail-functie laten weten dat dit topic er is.

fijn nouks.

ik hoop echt dat ze er weer is.

zal der echt gaan missen hier hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:32

Cinnepin schreef:
ja dat weet ik eigk ook niet of meelezen wel is toegestaan, ik heb in het verleden ook wel verschillende bans gehad, de ene keer kon ik nog wel meelezen, de andere keer had ik een ip ban

Ja raar is dat he heb je een ban kan je gewoon nog alles meelezen dat noem ik geen straf hoor

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 00:36

Nogmaals vriendelijk verzoek : dit is een topic om afscheid te nemen van RK niet om te discusseren.. discussie topic over een bepaalde santie is niet toegestaan. Over een Ban in het algemeen kun je zelf een topic openen, zolang die geen betrekking heeft tot 1 bepaald (of meerdere) persoon(personen).

Laten we dit topic voor RK houden. anders word het gesloten Knipoog en zo'n top-bokker verdient een topic.