Knuffel in je bed, kom jij er eerlijk voor uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yorghos

Re: Knuffel in je bed, kom jij er eerlijk voor uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:54

Ik heb er ook een, hoor. Of eigenlijk 2.

Bij mijn vriend heb ik Dirk, een heel groot pluchen varken dat precies in mijn armen past Lachen
Gekregen van mijn vriend omdat ik altijd alle dekens naar me toe trok. Nu knuffel ik in mijn slaap met Dirk ipv met het dekbed en kan vriendlief ook onder de deken slapen Lachen

Thuis heb ik uit dezelfde serie een koe genaamd Eeyoor. Hij heeft ook een perfecte pasvorm om te knuffelen Lachen

Btw ik ben 27 en schaam me nergens voor. Ik sleep ze overal mee naartoe Haha!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:55

ja mijn bed ligt vol knuffels, of op de kast, naast het bed etc. leeuwen, beren paarden wat dan ook ook koeien en olifantjes Haha! Clown

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:56

haha mn vriend is mn grote knuffel, vrijdag avond heb ik m weer naast me liggen! (nu slaapt stiekem de poes bij mij wat ze niet mag als mn vriend er is sssssssssst)

Coony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:56

'k heb een schattig kussentje met een kattenkoppie Clown

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:57

Mijn knuffels van vroeger liggen ergens op zolder, daar slaap ik niet meer mee maar ik heb vorig jaar winterport wel een uberzachte ijsbeer knuf van mijn mannetje gehad. Die ligt wel altijd in bed omdat ie zo lekker zacht is. En mijn levende kat Ach gut Die zelfs op mijn kussen naast mijn hoofd gaat liggen of over me heen

Jan_ty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:00

Haha ja ik heb ook nog steeds een knuffel in bed Haha!
Heb een pandabeer, is al bij me zo lang ik leef Lachen
Ik zou het vreselijk vinden als ie weggegooid zou worden ofzo Nagelbijten / Gniffelen

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:03

Ik heb nog wel knuffels, maar die liggen niet in m'n bedje.. Die liggen ergens op zolder of op m'n kamer in een doof of bak. Ja

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:04

Ja Ik slaap met een knuffel!

En waarom?

Ik heb kalkvorming in mijn schoudergewricht waardoor ik erg veel pijn heb aan mijn arm.
Deze moet ik snachts ergens op kunnen laten rusten en zo heb ik nu dus mijn mooie knuffelkonijn daarvoor... Knipoog

De rest ligt op de logeerkamer maar weggooien kan ik ze niet Nagelbijten / Gniffelen

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:06

Ik heb er heel wat Tong uitsteken
Ik sliep altijd met een diddl gekregen van me ex.. Nu ex dan.
Vroeger had ik een zakdoek (Aa) en tegenwoordig heb ik een eend Tong uitsteken
Een geel ding met van die balletjes er in lekker slapen met iets in je armen.
Ik neem hem gerust overal mee heen Tong uitsteken Ik had hem ook mee op kamp al die lui laggen ik heel nuchter.
"Bij slapen hoord mijn eend Tong uitsteken"
Ze vonden het gewoon lief/grappig dat ik hem mee had. Niet stom ofzo.
Ik schaam me er echt niet voor. Mijn eend is gewoon lekker me eend Lachen

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:08

Ik heb een paardje, visje, vlindertje (mijn echte geboorteknuffel die mij heel dierbaar weg ben ik verloren op ponykamp Huilen Huilen Huilen !) Ik neem ze nooit meer mee

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:08

Ik had altijd een knuffeltje van me vriend op me bed.
Hij had die al van baby af aan, en als hij dan niet bij me slipe had ik teminste iets om vast te houden.. haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:09

Yep, mijn geboorte beer slaapt nog lekker in mijn bed.
Ik voel me gewoon.. veiliger met 'beer' bij me in bed. Hij staat ook altijd in m'n bed, en als vriendinnen vragen of die er ook nog instaat met slapen, is het ook heel eerlijk 'Ja'.
Heb ook altijd een klein paardenknuffeltje erbij. Gekregen van een vriendin. <3

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:09

Ik beken ook Tong uitsteken Heb 1 beer in bed liggen en nog 4 in mijn kast Lachen deze 5 samen heb ik echt van baby af zijnde Lachen

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:12

*LOL* Ik heb al sinds groep 4(zit nu in de 4e) een paardenknuffel Huilen van het lachen
En ja, die ligt nog steeds elke avond trouw aan mijn linker, of rechterkant omhelsd door een van mijn armen *LOL*

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:14

Ik heb d'r ook eentje een heel groot paard. Slaap ik altijd met m'n hoofd op Lovers Oh en als er een jongen ofzo komt, gaat die wel de kast in *LOL*

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:14

nou ja, ik ook dan maar haha,

ik slaap met een uhm ja varkentje gekruist met een beer achtig iets Tong uitsteken heet beest, en is nu 13/14 jaartjes, en zonder beest kan ik dus echt niet slapen (vroeger heeft mijn moeder voor dat ding het hele dorp bij ons uitgepluist, is bij de winkels naar binnen gegaan en toen lag hij bij de blokker bij de kassa Haha! ) en omdat ik altijd pech heb zijn de 4 koeien die ik op de kermis heb gewonnen ook van de partij Haha! waarvan ik er maar 1 meeneem als ik ergens ga slapen. dan heb ik beest en die koe mee Lachen

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:18

Ik heb er 2
Nouja, ze horen op of naast m'n bed, maar zo te zien liggen ze er nu onder Nagelbijten / Gniffelen Slapen doe ik er niet meer mee, maar ze liggen er wel altijd.

de eerste is 'Buddy' Clown Die heb ik van m'n oma gekregen toen mijn moeder ging bevallen. Dat is een husky hond, en mijn oma had toen een husky die Buddy heette, vandaar de naam. En daar heb ik wat mee meegemaakt joh Clown Hij was overal waar ik was, en een keer was ik 'm vergeten in Center Parks, nou dráma joh! En mijn oma had dezelfde (alleen die zag er nog iets nieuwer uit) en ze bood mij die aan. Maar nee, ik wou míjn buddy! Gelukkig lag hij nog bij gevonden voorwerpen Haha!

De tweede is Snuitje, t paard van Henny Huisman! Was mijn eerste echte paardenknuffel, en ik had al een cd Henny Huisman nou, ik als jong pennymeisje die nog niet op paardrijden zat héélemaal blij!
edit: Ik wist weer wie het was Knipoog
Laatst bijgewerkt door _Jennifer_ op 20-08-08 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:20

Ik heb een heleboel knuffels in m'n bed Clown

Maar m'n 'lievelingsknuffels' zijn m'n muis en m'n beertje.
En ja, ik slaap er allemaal mee *LOL*

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:21

Nou ik ben 30 en ik heb een deken die aan de ene kant van soort pluche is en aan de andere kant fleeche. Heerlijk vind ik het om onder dat ding te slapen.

Vriendje noemt hem gekscherend fret.
Hij vertelde ooit eens dat die deken wel een bontjas leek. Hij bedoelde een nerts maar zei een fret.

Hij klaagt altijd dat fret ons nachtelijke leven verziekt omdat ie tussen ons in ligt. Nou, fretje gaat mooi niet weg. Hij is heerlijk warm tijdens de winter en lekker koel om onder te liggen in de zomer.

Ik en fret zijn onafscheidelijk, hij is zelfs mee geweest naar Singapore. Met de handbagage nog wel, (dan ben je dus echt erg Haha! )

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:25

Ik heb een grote beer die nog altijd in mijn armen ligt als ik ga slapen, die heb ik al 20 jaar en die gaat ook echt niet weg, hij heeft inmiddels een knoop als oog en overal heb ik gaten dicht genaaid. Maar hij mag blijven.
Er ligt ook nog een paard, die heel erg op mijn eerste pony lijkt. En sinds kort ligt Johnny Bear erbij, die is van Dirty Dancing en die heeft een spijkerbroek en een leren jack aan met zonnebril. Dus hardstikke gezellig bij mij in bed.

Dit monkey klinkt trouwens bekend, mijn beste vriendin heeft ook een aapje, en volgens mij heeft die ook zo'n tuinbroekje aan enzo. Of er gele stippen op zitten weet ik niet meer. Maar t zou best dezelfde kunnen zijn.
Laatst bijgewerkt door rockwitch op 20-08-08 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:27

Ik slaap met mn kop op mn beer. Nagelbijten / Gniffelen
En als ik enge horror films kijk gaat hij mee. Als iemand blijft slapen gaat ik hem niet verstoppen, en hij gaat niet meer weg mn zn genaaide kont en arm en noem maar op Nagelbijten / Gniffelen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:29

Schuldig!

Als m'n vriend niet bij mij slaapt Bloos

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:30

Heb eentje die overal mee naar toe gaat Ja Naar vriend, naar een vriendin...Waar ik ga slapen komt teddy mee Haha!
(en dat voor een 18-jarige Bloos)

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:34

Meet Bubje!

Mijn vriend en Bubje hebben wel eens zo hun meningsverschillen Huilen van het lachen.
Bubje zal voor altijd in mijn bedje te vinden zijn!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:36

Ik heb een klein geluks-schaapje als knuffeltje - die overal mee naartoe gaat - en ik heb in onze vakantie naar Finland een onwijs lieve eland-knuffel van mijn vriend gekregen! Die slaapt nu bij me!