Dorée schreef:De schoenen op het plaatje ban Ielsje zijn precies wat ik bedoel met 'platte pumps'. Die heb je dus ook in heel veel soorten en maten, open niet open, amper hak iets meer hak, etc.
Jazzschoentjes vind ik geweldig, maar onder een pantalon is het precies wat mannen onder een pak dragen, niet echt vrouwelijk dus.
TS, wat versta je trouwens onder een pantalon? Want sneakers onder een zwarte broek kunnen inderdaad over het algemeen niet (maar bijvoorbeeld zwarte leren sneakers zoals Le Coq heeft kunnen best) maar onder een spijkerbroek natuurlijk wel.
Waar wil je de schoenen voor gebruiken? Meer voor netjes of voor elke dag? Want bij schoenenwinkels als Manfield en Bitter vind je genoeg flats en 'platte pumps', maar die zijn wel netjes.
Ik heb het idee dat je op zoek bent naar een beetje een hippe varianten die vind je daar inderdaad niet. Maar ongetwijfeld hebben ze bij winkels als Tango en Dolcis wel zulke schoenen?
Pantalon: http://www.styletoday.nl/wp-content/upl ... ntalon.jpg
Dit is voor mij een pantalon.
Sneakers hoeven van mij niet echt.
Spijkerbroeken heb ik wel, en daar draag ik vanalles onder.
Het is vooral voor net, de schoenen waar ik naar op zoek ben.
en die vind je daar inderdaad niet. Maar ongetwijfeld hebben ze bij winkels als Tango en Dolcis wel zulke schoenen?

)
Ik ben 1.83m. maar draag baggy jeans en skate schoenen.