Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Nadya schreef:Dat ze in de dierentuin met dieren om leren gaan, nou, dat zie ik helemaal niet, hoor. Hoe dan???
het gaat ook niet om er mee om leren gaan, maar leren wat de natuur brengt en dat de natuur kwetsbaar is. Wat men niet kent beschermd men niet
Verder vraag ik me af wat je zoekt in een dierentuin als je je zo kapot ergert aan kids. Zolang ik een kaartje betaal voor mijn kind, heeft zij net zo goed recht daar een leuk dagje te hebben. Ondanks dat ik gruwel van wat ik daar zie..........
Ik betaal ook een kaartje, dus ik heb net zo goed recht.
Eens in het jaar een dagje dierentuin zonder kids zou ik trouwens niet zo erg vinden
Je stelt het nu net of je meer rechten hebt dan mij omdat jij toevallig een kind hebt.
Zolang jou kind is opgevoed en dus niet gillend door binnen verblijven rent zal je mij niet horen (ik zoek alleen wel een terrasje wat niet pal naast de speeltuin ligt)
Inoterry schreef:@Nadya. Dat is al een tijdje niet meer het eerste doel van een dierentuin Dat is onderzoek en het zo veel mogelijk in stand houden van bedreigde diersoorten. Daarnaast proberen de dierentuinen dan ook educatie en bewustmaken van het publiek voor elkaar te krijgen, wat helaas bij de meeste mislukt. Bezoekers zijn nu eenmaal nodig in een dierentuin, anders komt er ook geen geld binnen.
Inoterry schreef:Het waren wel hele grote letters hoor. En ik meen me te herrinneren dat hij een bril op had.
sjaslique schreef:Maar verder is de dierentuin wel mooi als je niet teveel nadenkt over de kleine verblijven.
Storm76 schreef:Als ouders verkeerde info geven is dat grappig om te horen, maar ik stoor me er niet aan. Waar ik me wel aan stoor is een wevende olifant die verveeld op een eilandje van 20 bij 20 staat en kinderen erom lachen dat hij zo heen en weer wiebelt...
Citaat:En ook: wat leren ze tegenwoordig op school qua natuurkunde? Sta ik een paar maanden terug bij de ZEELEEUWEN, roept een klein jochie naar zijn moeder dat het ZEEHONDEN waren!
Gambeltje schreef:Ik erger me aan iedereen die een dierentuin bezoekt
als ik wilde dieren wil zien en erover wil leren ga ik wel een natuur programma kijken ipv naar verveelde dieren in de dierentuin kijken
stef schreef:Gambeltje schreef:Ik erger me aan iedereen die een dierentuin bezoekt
als ik wilde dieren wil zien en erover wil leren ga ik wel een natuur programma kijken ipv naar verveelde dieren in de dierentuin kijken
wederom: Onder welke steen kom jij vandaan?