Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
AaronYve schreef:Ik kan je 1 ding zeggen, als je moet kiezen tussen vriend of echte vrienden, wie kies je dan?

Maar andersom gaat de jongen waar ik nu mee omga regelmatig naar de sauna met vriendinnen van hem en daar heb ik ook geen problemen mee
) maar verder zou ik contact niet laten verbieden
En het feit dat ie geen antwoord wil/kan geven op het moment dat jij doorvraagt is ook al typisch
Citaat:Hoe gedraagt hij zich dan normaal gesproken bij andere vrouwen als hij single is, is elk meisje dat hij tegenkomt dan direct interessant? Lijkt me toch ook niet... Of als hij single is, is hij dan ook een gevaar voor zijn gewone vriendinnen?
Citaat:Ik zou wel uitzoeken wat precies de oorzaak is van zijn gedrag (onzekerheid, dingen uit zijn verleden,...) want ik denk wel dat zulk claimend gedrag niet 'zomaar' opeens de kop opsteekt.
Citaat:Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe lang zijn je vriend en jij eigenlijk samen?
Citaat:Ik hoef nooit iets van die goede vriend, zoals TS al zei: Het had in al die jaren dan al moeten gebeuren als er iets wat geweest.
Citaat:ik wil bovendien niet het vriendinnetje zijn dat hem verbood zijn beste vriendinnen te zoenen.
Citaat:dan moet jij je vriend gaan verbieden om zoiets met zijn vriendinnen te doen als hij die heeft
Citaat:Dit als reden om er niet mee om te gaan is dus echt onzin, dan vertrouwt hij jou blijkbaar niet, dan verwacht hij dus dat jij erop in gaat...
Het komt bij mij over alsof hij zichzelf niet eens vertrouwt in zo'n situaties en dat jij hem dus ook niet moet vertrouwen dus? 
Citaat:hij zichzelf niet eens vertrouwt in zo'n situaties
En als ze bij elkaar sliepen na het uitgaan sliepen ze ook in één bed...
poes schreef:Adil18: dat ze elkaar minder zien dan voorheen ok, dat zou ik ook wensen. Maar de vriendschap verbreken, niet mogen weggaan met vriendinnen...
Mijn lief zou het niet wagen om mij zo als bezit te zien. Ik snap niet dat mensen zo denken dat ze de ander mogen zeggen wat die wel en niet mag doen.