Enge voetstappen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leliev

Re: Enge voetstappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:02

Anne_Sea schreef:
Ik geloof zelf niet in geesten of wat dan ook, maar ik vroeg me af of iemand hier dat wel doet en denkt dat het iets 'bovennatuurlijks' is.
Ik heb het hele verhaal al een keer op een ander forum neergezet, en daar dacht iedereen dat het een geest was. De gemiddelde leeftijd op dat forum is wel een hééél stuk lager dan hier, dus ik ben zeer benieuwd hoe dat hier is.

Geloof mij, overal zijn mensen die wel in geesten en spoken geloven.
Ook hier zitten ze volop..

Misschien dat dit helpt?

klikkie doen

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:11

whahaha, dat is een goeie... zal vast wel helpen ja Huilen van het lachen

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:52

enige optie, weer in het donker naar beneden gaan en tot de conclusie komen dat er niks is. Des noods met veel herrie als je je daar prettiger bij voelt, stampen op de trap oid. Whoosh! (ik meen het serieus, zoek de confrontatie op) Als er iets boven natuurlijks zit is het meestal ook wat kouder in de kamer en hangt er een onaangename sfeer. Als ze het goed menen merk je als het goed is niet dat ze er zijn. (als je meer info wilt bp dan ff)

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 15:03

Bah, wat eng.. Van dit soort onderwerpen krijg ik altijd rillingen. Clown
Ik heb het gevoel dat er bij ons in huis ook 'iets' aanwezig is. Vooral in de gang, op de trap en boven heb ik vaak het gevoel dat ik niet alleen ben. Het is niet zo dat er vaak onverklaarbare dingen gebeuren, maar wel een paar kleine dingen. Een paar dagen geleden was ik alleen thuis en zat achter de computer, toen ik ineens van onder de tafel iemand hoorde ademhalen. Heel gek en ik weet nog steeds niet wat het was. Ik heb nog onder de tafel gekeken of 1 van onze honden daar lag, maar die waren alledrie met mijn moeder mee. Nagelbijten / Gniffelen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 15:10

Kennis van ons hoorde laatst twee dagen lang vanalles door het huis scharrelen, die waren al bang voor muizen. Totdat ze het keukenkastje opendeden, daar zat dus al twee dagen een KIP te bivakkeren Huilen van het lachen

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 15:25

imd schreef:
Kennis van ons hoorde laatst twee dagen lang vanalles door het huis scharrelen, die waren al bang voor muizen. Totdat ze het keukenkastje opendeden, daar zat dus al twee dagen een KIP te bivakkeren Huilen van het lachen

hahaha laat me niet lachen joh Vork Clown

ik ben benieuwd wat de TS gaat doen hiermee.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 16:08

imd schreef:

Huilen van het lachen

Daar word je inderdaad kippig van Huilen van het lachen

Smokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:50

ztugwell schreef:
Ik was vroeger altijd bang om van te trap af te lopen want wij hadden toen een ' open ' trap , was bang dat iemand me been vast pakte Haha!

Wij hebben ook zo'n trap Vork
Ik ga er altijd razendsnel op en af want ik ben ook bang dat er ineens iemand mijn been vast pakt Haha!