Knallende ruzie met je schoonouders? [Of juist niet?]

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: Knallende ruzie met je schoonouders? [Of juist niet?]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 12:06

Dan heb je het zeker goed getroffen ja: D

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 12:43

Ik heb nog niet zo lang met mijn vriendjes-figuur, en heb zijn moeder nog maar een aantal keer gezien.
Toen ik vorige week jarig was, heeft ze me naderhand uitgenodigd voor een etentje, en heb ik allemaal kado'tjes gekregen, echt super lief en ook echt kado'tjes die bij mij passen.
Ik denk dat het wel goed gaat komen Knipoog

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 12:45

erg lief van haar

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 13:39

Mijn vriend kan ontzettend goed met mijn ouders. Waar ik erg blij mee ben. Heeft mijn vriend een probleem dan loopt hij als eerste naar mijn ouders toe.

Mijn vriend woont bij ons in.

Ik kan alleen niet zo goed met zijn ouders en broers. Als ik jarig ben feliciteren ze mij niet eens of bellen ze me niet eens. Ze kwamen eerst nog langs en nu ineens niet meer. Een normaal gesprek heb ik met beide broers in 5,5 jaar nog niet eens gehad!!! Ze negeren mij gewoon. Nee de andere schoondochter is de beste en word altijd over gepronkt.

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:58

pff wat erg dat ze daar kwaad om werden zeg Verward
zelf heb ik geen schoonouders nu mijn vriend heeft er geen contact mee en ze wonen helemaal in taiwan.
Dus ruzie kan ik niet met ze krijgen!
Heb gelukkig verder nog nooit vervelende schoonouders gehad alleen maar hele lieve die veel voor me wouden doen

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 16:09

C_arola schreef:
erg lief van haar

Jij ook hier? Haha!
Niet meer frusty? Huilen van het lachen

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 16:19

Sinds kort is het uit tussen mij en me vriend, maar opzich kon ik redelijk met zijn ouders opschieten. Met die moeder goed, maar met die vader minder. Die kon soms zo zeuren en was vaak zo nors (niet tegen mij maar in het algemeen). Heb ook nooit niet echt met hem gepraat, tis niet zo'n praterd zeg maar. Maar met die moeder daarintegen kon ik goed opschieten, deed ook welles wat met haar, zoals samen boodschappen doen en noem maar op of ergens gaan zitten.
Maar die vader heb ik nooit zo gemogen, me ex en ik hebben een keer een hele slechte periode gehad en toen had die vader (achter me rug om) terwijl ik boven was tegen me ex gezegt; Is het niet beter als je het gaat uitmaken, en dit en dat. Dat vond ik op de een of andere manier gewoon achterlijk. Wat ik ook wel raar vond was dat hij soms best vrolijk was, en de ene keer juist zo nors. Maarja, iedereen is anders he. Maar ik heb dus nooit knallende ruzie met ze gehad ofzo, gelukkig niet zeg!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 17:26

Miracle_ schreef:
C_arola schreef:
erg lief van haar

Jij ook hier? Haha!
Niet meer frusty? Huilen van het lachen

Klein beetje frustie, ga frustie reageren op de topic.
Lijkt me helemaal niks als je niet goed met je schoonouders overweg kan.
Meissie komt het ook niet omdat er geroddeld word in de familie? Schijnt vaker voor te komen

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 14:11

Lijkt me vervelend om ernstige ruzie met je schoonouders te hebben, het blijven hoe dan ook toch de ouders van je partner en de eventuele opa en oma van je kinderen!

Ik heb zelf niet zoveel contact met mijn schoonouders, mijn vriend houd dat zelf af. Het zijn zijn ouders, dus daar bemoei ik me niet mee. Ik vind het wel best zo, ze zijn niet onaardig maar ze zijn en denken anders dan dat wij doen. En zolang we allemaal vriendelijk en normaal tegen elkaar kunnen doen ben ik tevreden!!

Heb wel ruzie met mijn schoonzusje, heb haar ook letterlijk mijn huis uit geschopt. Maar daar heeft ze het zelf naar gemaakt en ik ben er ook helemaal niet rouwig om Knipoog

Gelukkig klikt het tussen mijn vriend en mijn ouders wel goed Lachen

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:06

Volgens mij kan ik me behoorlijk goed in de situatie van Lien_87 inleven. Ik heb ook schoonouders waar eigenlijk gewoon geen kwaad in zit. Ze zijn heel geïnteresseerd, altijd attent, staan altijd voor ons klaar.. En vaak valt al die interesse juist verkeerd.. Bloos

Gevoelsmatig is het niet gewoon interesse, maar steken ze meer hun neus in ons leven dan mij lief is. Mijn ouders en schoonouders verschillen teveel. Dat brengt nogal eens wat ergernis met zich mee. Ik vind het zeker een erg ongemakkelijke situatie. Voor mezelf, zeker voor mijn vriend. En tja, zijn ouders.. We maken er gewoon het beste van en daarvoor moeten we allemaal wat schipperen. Niet altijd even makkelijk, maar het is niet anders..

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:22

Ik heb niet alleen het geluk zelf geweldige ouders te hebben, maar ook nog eens geweldige schoonouders *LOL*
Zijn echt ontzettend lieve mensen, en dat is echt heel fijn Ja
Je hebt dan wel geen relatie met je schoonouders, maar het is toch heel leuk als je het wél met ze kunt vinden Knipoog

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:04

Een slecht relatie heb ik niet met die mensen, maar een hele goede ook niet. We doen altijd vriendelijk tegen elkaar, maar daar houd het dan wel op.

Ze (en dan vooral de vader) zijn nogal ouderwets, en houden er dan ook wat principes op na waar ik soms steil van acherover val. Soms gaat het erover en dan grijp ik wel in, maar heb nog nooit rechtstreeks ruzie gehad ofzo...

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:07

slecht!!
sinds 6 jaar geen contact meer mee, en dt bevalt me prima
zoveel gebeurd das met geen pen te bschrijven en als ik begin met vertellen
nou dan schrijf ik zo een aantal velletjes vol.
lang verhaal kort na veel gepikt en geslikt te hebben van cruella de deur dicht getrokken..
geen contact meer voor mij klaar..
niet gemakkleijk geweest, is en blijft mijn man z'n moeder en mijn zoon z'n oma..
mijn man komt er met mijn zoon nog wel, niet vaak..
één verwijt zal ze me nooit voor m'n kop kunnen gooien,
en dat is dak d'r enige klein zoon afpak.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 10:49

Pff das wel een 'drama' zoals je het beschrijft, zegmaar.
Maarja, als jij je er zo goed bij voelt is het prima toch Lachen
Ze kan je indd niks verwijten nu, das alleen maar mooi.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:53

lijkt me erg als je zo slecht met je schoonouders over weg kan!
Ik ken het wel bij mijn vader, maar mijn schoonouders en moeder blijven geweldig, al kan ik minder mijn mijn schoonvader overweg. Toch is hij wel aardig

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:18

Ik kan het werkelijk totáál niet vinden met m'n schoonouders
Mijn vriend kan het wel goed vinden met me moeder, dus eigenlijk is hij hier altijd..
Ik ben daar al heel lang niet meer geweest. Ik voel me daar heel ongemakkelijk en maken me vaak zwart.. ook maken ze domme grapjes waaronder ik te lijden heb.
Echt vre-se-lijk vind ik het daar.
Ik kan mezelf er ook niet meer toezetten om daar heen te gaan.. dan krijg ik buikpijn en krijg tranen in m'n ogen.
M'n vriend vind dit heel vervelend en hebben er vaak ruzie over.
Ik begrijp het ook wel van hem.. maar ik vind het echt zo erg daar..
Ben er nu al 4 maanden niet geweest Bloos

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:20

zolang je vriend er maar begrip voor kan hebben, kan het helpen dat hij je steun kan geven

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:05

Het is 2 jaar uit met mn ex maar ik kom nog steeds bij zijn moeder Haha!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:09

Ik kan het heel goed vinden met mijn schoonouders alleen heb ik knallende ruzie met mn schoonzusje.... Verdrietig

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 17:37

Owja, dat kan natuurlijk ook.. Das ook heel vervelend!! Ik zou niet weten hoe daar mee om moets gaan..

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 18:11

Ik heb nog niet zo heel lang een vriend weer, maar zijn ouders zijn ontzettend lieve mensen.
Iedereen is er gewoon welkom, en ze doen alsof je al jaren in de familie zit.. Daar voel ik me echt thuis. Ja

Ruzie met je schoonouders..Ik zou er niet aan moeten denken. Ook al heb je wat met hun zoon, het blijven toch zijn ouders.. Nagelbijten / Gniffelen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:16

Ik heb tot nu toe eigenlijk altijd redelijk goed contact met mijn schoonouders gehad, met de ouders van mijn laatste vriend heb ik zelfs nog steeds contact, hoewel het al een half jaar uit is! Kan het echt supergoed met ze vinden, ze komen ook een keertje langs als ik straks verhuisd ben enzo, echt superleuk! Zat ook heel erg veel bij hun thuis, hij woonde net als ik nog thuis en dan heb je sowieso meer met elkaar te maken. Dan is het dus wel fijn als het klikt!

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:17

ik heb die van mij al 1,5 jaar niet gezien, 't is echt niet fijn voor de relatie, afgelopen kerst ben ik 2 dagen alleen geweest én oud en nieuw!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:44

Nou het is een heel verhaal waarom ik ruzie heb met mijn schoonzusje. Trouwens mijn vriend heeft ook ruzie met haar.

In de meivakantie waren mijn vriend zijn ouders op vakantie naar Tjechie. En het zusje van mijn vriend had toen een raar vriendje in huis gehaald. Het broertje van mijn vriend wilde naar boven gaan na werktijd om zich te douchen en toen vond hij zijn zusje met haar "vriendje" in bad. En tja 3x raden wat ze in bad deden...

Daarna liep die jongen doodleuk in zijn nakie over de overloop met zijn boxershort in zijn hand....

Bovendien heeft deze jongen mij bedreigd met een zakmes en heb ik aangifte van hem gedaan.

Mijn schoonzusje beweert dat ik onzin klets en dat het nooit is gebeurd en dat ik zit te banketstaaf over haar "vriendje". Ze zit nu 7 weken in het buitenland om te werken en zeikt me af met veel mailtjes.

Ook op MSN krijg ik steeds mensen die me willen toevoegen onder de adressen:

ikhaatdorieke@Hotmail.com en doriekehaatmonopoly@Hotmail.com

Wel heel toevallig want we hebben een keer met zn allen monopoly gedaan (inclusief vriendje) en toen begon hij te dreigen dat als ik mijn mond zou open trekken naar mn vriend zijn ouders toe dat hij me wel wat aan zou doen. Toen werd ik boos en ik weigerde nog verder mee te spelen....

Wel heeel toevallig dat ik toegevoegd wordt door zulke adressen.

Ik heb geen zin in dit kinderachtige gedoe en wij negeren elkaar nu ook. Mijn vriend mag zijn eigen zusje niet meer....Die jongen heeft mij in mijn arm gesneden met zijn zakmes en heeft een jaar voorwaardelijk gekregen van de politie... En dan nog beweert mijn vriend zijn zusje dat ik lieg.. Walgelijk kind!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 20:58

Ik kan goed met mijn schoonouders opschieten. Ze zijn geïnterreseerd en enthousiast! Wat wil ik nog meer?