Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
).
. Gordijnen (zijn ze overigens nog steeds, maar dr komen nieuwe aan
), meubels hadden blauwe lades enzo, dekens waren blauw.. echt ernstig.
.
ik als grafisch vormgever in spé kan niet met een minimum muis werken
daarom heb ik geen HK muis, wel muismat
Vetboltsje schreef:Karin schreef:Zodra er weer een aanbieding is (ik krijg ze via de mail) laat ik het je weten. Dell is iig een goed merk, ik durf het wel aan om bij hen een blauwe laptop te kopen.
oke thanks!! Gefeliciteerd btw

Voor de rest geen obsessie. Het ligt er echt aan naar welke kleur ik zoek! Zoals kleding, ik zoek niet altijd naar blauw! Juist naar de kleuren die ik nooit aan heb. Dat maakt het leven ook minder zwaar denk ik haha. Ik kan meer gericht zoeken, niet dwangmatig door mezelf bijvoorbeeld. ztugwell schreef:Die goude muis in Nederland ?
Zeker in een winkel ergens in de middle of nowhere , want ik zie hem in de Media Markt niet zo snel liggen
er zijn meer winkels dan mediamarkt, en anders EBAY!
ik heb al zoveel laten overkomen uit japan

is bij jullie foto's uploade op hyves ook zo traag?
ztugwell schreef:Oh die is ook wel leuk ja ! Jammer dat het niet mijn maat is ..
Vetboltsje schreef:dramaqueen, hoe doe je dat om vanuit japan iets te bestellen? qua prijs etc?
wie weet of uggs inblijven anders wil ik die graag bestellen maar dan wel vanuit australie, daarom vraag ik jou dit dus DQ![]()
sorry beeetje off...

als het gaat of het in is, zal dat je ook wel intresseren
overigens zijn ze wel al 2 jaar "in" dus ik weet t niet..

) voor mijn eigen paardenspul koop ik echt alleen donker blauw. 

xDramaQueen schreef:en er is zelfs http://www.pixmania.nl/nl/nl/458305/art ... mouse.html
geloof me er zijn echt goude muisjes
xDramaQueen schreef:Vetboltsje schreef:dramaqueen, hoe doe je dat om vanuit japan iets te bestellen? qua prijs etc?
wie weet of uggs inblijven anders wil ik die graag bestellen maar dan wel vanuit australie, daarom vraag ik jou dit dus DQ![]()
sorry beeetje off...
ik ben niet van de blijft het in of niet, je vind het leuk of leuk
gewoon bestellen, betalen, versturen, wachten, blij zijn.
http://www.ebay.nl
oh, er was trouwens een test gedaan, 9 van de 10 jongens walgt van uggsals het gaat of het in is, zal dat je ook wel intresseren
overigens zijn ze wel al 2 jaar "in" dus ik weet t niet..