VW NEW BEETLE rijders gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SannevdM

Re: VW NEW BEETLE rijders gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 22:12

Wij hebben ook een new beetle naast de deur staan.

* zoekt foto..*

Hmm, nou duidelijkere als deze kan ik niet vinden.

Afbeelding

Hoe die rijd kan ik je verder niet vertellen.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 08:35

Hij rijd voor mijn gevoel erg fijn! Heb nog niet zo'n heel eind gereden... Maar vergeleken met mn Ka is het een verademing Haha!

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 11:01

Ik weet dat dit een heel oud topic is maar ik heb nu een vw new beetle op het oog ben 2 keer wezen kijken en helemaal verliefd maar ben zo bang dat ze tegenvallen. Het is een 2.0 benzine iemand ervaring met het verbruik? En andere ervaringen zijn welkom!

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 11:27

Jamiejoyce schreef:
Ik weet dat dit een heel oud topic is maar ik heb nu een vw new beetle op het oog ben 2 keer wezen kijken en helemaal verliefd maar ben zo bang dat ze tegenvallen. Het is een 2.0 benzine iemand ervaring met het verbruik? En andere ervaringen zijn welkom!

Hopelijk geen metallic blauwe? Een kennis van me heeft er zo eentje gehad, maar die heeft te water gelegen en daar is ie niet van opgeknapt. Geloof dat ie 'm zelf inmiddels opgeruimd heeft, maar de storingen komen voor een deel natuurlijk pas na verloop van tijd, dus die zal nog wel ff van hand tot hand gaan voordat ie op de sloop terecht komt.

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 11:46

Eirikur schreef:
Jamiejoyce schreef:

Hopelijk geen metallic blauwe? Een kennis van me heeft er zo eentje gehad, maar die heeft te water gelegen en daar is ie niet van opgeknapt. Geloof dat ie 'm zelf inmiddels opgeruimd heeft, maar de storingen komen voor een deel natuurlijk pas na verloop van tijd, dus die zal nog wel ff van hand tot hand gaan voordat ie op de sloop terecht komt.

Weer je toevallig het kenteken? Want die heb ik het is idd een metallic blauwe of weet je het bouwjaar of iets anders waardoor ik weet dat het om de zelfde gaat?

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 12:09

Jamiejoyce schreef:
Weer je toevallig het kenteken? Want die heb ik het is idd een metallic blauwe of weet je het bouwjaar of iets anders waardoor ik weet dat het om de zelfde gaat?

PB

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 17:32

Ik heb er ook 1 gehad en blij dat ik er vanaf ben! Prima auto hoor maar verschrikkelijk kleine kofferbak(2 boodschappentassen was al proppen) en met een verbruik van 1 op 12 niet erg zuinig te noemen :+

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 18:07

dieseltje09 schreef:
Ik heb er ook 1 gehad en blij dat ik er vanaf ben! Prima auto hoor maar verschrikkelijk kleine kofferbak(2 boodschappentassen was al proppen) en met een verbruik van 1 op 12 niet erg zuinig te noemen :+

Nee zoiets dacht ik al ja 1 op 12. Maar voor de rest wel een fijne auto?

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:28

Leuk wagentje :D Overal waar hij rijdt (lees: alleen het nieuwe model!) draai ik mijn hoofd voor om. Ik vind 'm zo leuk! Ik zelf ben helemaal geen cabrio-fan, ook niet van andere automerken, vind 'm alleen leuk met vast dak. Wit is 'ie zo leuk en mooi, met spoilertje.

Het oude model vind ik echt een no-go geworden :') Die ziet er echt niet meer 'uit' nu die 'nieuwe' overal rijdt.

Ik zit dan ook echt te dubben tussen deze auto of een Audi TT; vind ze allebei echt geweldig! <3

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 21:06

Audi TT is ook zo leuk!! Alleen wil ik liever een auto voor meerdere personen.
Ik wil ook de new beetle en met hard dak!!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 22:14

Ik rijd zelf 750 km op een volle tank (zal 50 liter inkunnen schat ik). Maar dat is een dieseltje uit 2001 met al meer dan
310000 op de teller.

Oude model vind ik juist mooier dan het nieuwe model. Dat vind ik juist geen beetle meer door de vormen

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 14:32

Ik heb zelf een oude kever. Nieuwe is geen kever meer. Verschrikkelijk. Maargoed dat zijn in mijn ogen alle nieuwe autos tegenwoordig. Geef mij maar klassiekers.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 20:08

Jamiejoyce schreef:
Audi TT is ook zo leuk!! Alleen wil ik liever een auto voor meerdere personen.
Ik wil ook de new beetle en met hard dak!!

En de TT is heel wat duurder in onderhoud |( ; maar ik ben hard op weg O:) :~