* zoekt foto..*
Hmm, nou duidelijkere als deze kan ik niet vinden.

Hoe die rijd kan ik je verder niet vertellen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jamiejoyce schreef:Ik weet dat dit een heel oud topic is maar ik heb nu een vw new beetle op het oog ben 2 keer wezen kijken en helemaal verliefd maar ben zo bang dat ze tegenvallen. Het is een 2.0 benzine iemand ervaring met het verbruik? En andere ervaringen zijn welkom!
Eirikur schreef:Jamiejoyce schreef:Ik weet dat dit een heel oud topic is maar ik heb nu een vw new beetle op het oog ben 2 keer wezen kijken en helemaal verliefd maar ben zo bang dat ze tegenvallen. Het is een 2.0 benzine iemand ervaring met het verbruik? En andere ervaringen zijn welkom!
Hopelijk geen metallic blauwe? Een kennis van me heeft er zo eentje gehad, maar die heeft te water gelegen en daar is ie niet van opgeknapt. Geloof dat ie 'm zelf inmiddels opgeruimd heeft, maar de storingen komen voor een deel natuurlijk pas na verloop van tijd, dus die zal nog wel ff van hand tot hand gaan voordat ie op de sloop terecht komt.
Overal waar hij rijdt (lees: alleen het nieuwe model!) draai ik mijn hoofd voor om. Ik vind 'm zo leuk! Ik zelf ben helemaal geen cabrio-fan, ook niet van andere automerken, vind 'm alleen leuk met vast dak. Wit is 'ie zo leuk en mooi, met spoilertje.
Die ziet er echt niet meer 'uit' nu die 'nieuwe' overal rijdt.