Bijnamen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peperkroket

Re: Bijnamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 19:13

Kanon, shizzle, chriz, fo, krijs

Ik heet Chris Vork
Kanon is op tennis, omdat ik niet zo goed kan serveren. Shizzle, Fo en Chriz zijn afleidingen van Chrizzle Fizzle shizzle to the izzle, zoals veel mensen mij snel noemen Clown En een hele goede vriendin van mij noemt me Krijs.

Michh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 18:14

Chib. Nagelbijten / Gniffelen
Hoe me ouders daar bij komen?
Maar zo werd ik door bijna iedereen genoemd, ook door mijn juffrouw uit groep 3. Tong uitsteken

Beautifulyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 01:23

Roosjee, Rosa, kleine, Schat, Poes (Door mn baas nog wel Sigaar ). (Pik, piemel zo werdt ik ooit eens genoemd door mensen van groep 5 en nu nog steeds, kan je nagaan, ik ben al weer 18, ze hebben het zo lang gezecht tegen me dat ze afentoe vergeten het niet meer te zeggen, Nou dan schaam je je best als je midden in de stad loopt of in een winkel.. Gestoord Haha.
Tulp zo werdt ik altijd genoemd door me papa en mama.. Verdrietig
Me broertje heet bart, maar ze noemen hem dirk, en dat zeggen we ook eigenlijk altijd.. Vroeger altijd kees als hij echt niet luisterde. We zeggen dan ook altijd; God gaf ons Bart we noemen hem kees en z'n roepnaam is Dirk Vork
En me vriendinnen, tja we noemde ze vroeger altijd b.v. appelgat, daffyduck, Rooie, zwarte, Bambam (had ze ook op dr voet getatoeeerd, Iedereen noemde haar zo ook leeraren) Zootje, Lelijkerd etc.. Nagelbijten / Gniffelen