Bizar ongeluk achter ons huis..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: Bizar ongeluk achter ons huis..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 15:42

Ik hoop vooral dat ie zich bewust is van wat hij een ander aangedaan heeft!! Stoom uit je oren

Wat mij betreft heeft iedereen het recht om een einde aan zijn leven te maken als hij dat wil, maar val een ander er niet mee lastig. Dat je naasten er mee te maken krijgen kan je niet voorkomen, maar laat onschuldigen er buiten.
Moet je kijken wat voor trauma's machinisten aan dit soort dingen over houden, er zijn er genoeg die hun werk niet meer kunnen doen vanwege dit soort dingen.

Ik heb er alle begrip voor als je niet meer wilt leven, maar hier kan ik dus geen begrip voor opbrengen. Ik hoop dan ook dat ze die man dwingen de machinisten onder ogen te komen.

Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 15:51

Ik hoop ook dat deze man gewoon de kans niet meer krijgt om dit te doen .. dat hij serieuze hulp krijgt
Ik heb ook respect voor de keuze van anderen als zij alles geprobeerd hebben maar echt niet verder kunnen met hun leven, maar dan doe je het toch niet op een manier waarbij je zoveel mensen betrekt??
vind het echt erg voor beide machinisten EN voor de passagiers ... is voor iedereen wel een shok om daarbij betrokken te geraken!
x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 16:29

Zul je zo helder nog nadenken als je het leven niet meer ziet zitten?
Denk je dan nog zo helder dat een ander erbij betrokken wordt bij jou poging?
Ik denk eerlijk gezegd op dat moment niet.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 16:33

runningkawa schreef:

Mee eens, die man gaat heus niet nadenken over het leven van anderen. Als hij echt nog helder zou zijn, zou hij zo'n poging niet eens doen. Als je aan anderen gaat denken, dan denk ik dat hij ook wel bedacht had dat er voor zijn problemen wel een oplossing zou zijn.

Ondanks dat blijft het blijft sneu voor de omstanders en ook voor de man in kwestie.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 16:49

Volgens mij heeft dit niks met zelfmoord te maken ofzo hoor. Ik woon zelf ook in de buurt (Oosterhout) en heb het verhaal ook gehoord. Gelukkig heeft hij er niks 'ergs' aan over gehouden.

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:51

waarom zeggen ze het dan op het neiuws?

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:31

ik heb het ook gelezen in de krant, mijn nichtjes wonen daar ook in de buurt, die hadden het schijnbaar ook gehoord,
Lijkt me echt niet fijn,
Bij die spoorovergang steek ik altijd over als ik ga wandelen met mijn verzorgshet, dus schrok er wel een beetje van!

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:49

runningkawa schreef:

Ik heb ook op dat punt gestaan en ja, ik dacht zeker nog aan het aantal betrokkenen ... 1 van de redenen dat ik wou gaan was ook dat ik anderen te veel last bezorgde, ik dacht er dan ook over na hoe ik het minst aantal mensen zou treffen ...
Een zelfmoordpoging komt je niet zomaar ineens te binnen, daarnaast heb je meestal ook nog enkele heldere momenten (al is het maar een dag ervoor nog ofzo) ...
Volgens mij kan je daar wel degelijk nog rekening mee houden als je zelfmoord wil plegen.
*mijn mening is gebaseerd op wat ik zelf heb beleefd ... ik besef dat mensen hier anders over kunnen denken en sta ook open voor andere meningen*
x

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:10

en dáárom zei ik.. dit kan geen ongeluk geweest zijn...
die man moet hier al gestaan hebben of een paar honderd meter voor dat de trein kwam zijn auto op het spoor gezet hebben.
ik heb eens met eigen ogen gezien wat een SNELtrein aanricht als er ''opeens'' een auto de overgang opkomt, en geloof me... die auto zag er niet meer zo uit.
die machinis is al gaan remmen voordat hij de auto raaktte, dat kán niet anders.
daarom kwam ik met mijn denken erbij dat het óf geen sneltrein was, of die man stond er al en was het dus een zelfdodingspoging.
en blijkt dat mijn laatste beredernering nog klopt ook Lachen

maargoed, de precieze oorzaak zullen wij niet te horen krijgen, dat zou van de machinist moeten komen en die mogen over dit soort ongevallen niets zeggen.

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:25

Bizar ongeluk, wat een ravage..

Andere mogelijkheid dan zelfdoding: auto krijgt pech op de spoorovergang en bestuurder kan er niet op tijd uitkomen? Weet niet of het een auto met computersysteem was, maar die dingen kunnen er bij een mankement voor zorgen dat er geen beweging meer in te krijgen is, incl niet werkende deuren.

Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk maar ik vind het een zo'n vreemde manier van zelfdoding, met je auto op een spoorovergang gaan staan. De botsing opzich (met 1 trein) hoeft namelijk helemaal niet dodelijk te zijn, aangezien de auto nog tussen jou en de trein zit. Maar goed, misschien had ie niet genoeg lef om te gaan liggen.

Hoe dan ook, een vreemd ongeluk. Ben benieuwd hoe de vork nou precies in de steel zit.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 15:40

Het mag een wonder heten dat deze man nog leeft. Er is echt helemaal niks over van die auto. Als het echt een zelfmoordpoging was had hij beter buiten zijn auto kunnen gaan staan, was ie zeker dood geweest. Denk inderdaad dat je op zo'n moment gewoon niet helder kunt denken.