Denk dat jongens/mannen het juist wel spannend en uitdagend vinden. Weet niet of juist daarmee 'foute' mannen aantrekt, geen ervaring mee.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Elessar schreef:Ik vind het wel leuk juist, beetje teasen. Ik geef me niet direct wanneer ik merk dat een jongen me leuk vind, laat maar beetje jagen. En gek maken op momenten dat het niet goed uitkomt is ook leuk.
Denk dat jongens/mannen het juist wel spannend en uitdagend vinden. Weet niet of juist daarmee 'foute' mannen aantrekt, geen ervaring mee.
Elessar schreef:Ik vind het wel leuk juist, beetje teasen. Ik geef me niet direct wanneer ik merk dat een jongen me leuk vind, laat maar beetje jagen. En gek maken op momenten dat het niet goed uitkomt is ook leuk. :D
Zijn meer vissen in de plee uhh wc 
Afgelopen woensdag heb ik nog even uitgeflapt bij iemand dat ik wel kon verdwalen in zijn ogen zo mooi waren ze
(op sommige momenten dus niet erg handig hahaha) Saskiaatje schreef:Elessar schreef:Ik vind het wel leuk juist, beetje teasen. Ik geef me niet direct wanneer ik merk dat een jongen me leuk vind, laat maar beetje jagen. En gek maken op momenten dat het niet goed uitkomt is ook leuk. :D
Maar dan denk ik meer aan als je samen bij iemand op visite bent en hem smst "Ik ben geil en ik heb zo'n zin in je".
been there
lijd ook tot hele pijnlijke situaties
PinkyBubble schreef:Saskiaatje schreef:Maar dan denk ik meer aan als je samen bij iemand op visite bent en hem smst "Ik ben geil en ik heb zo'n zin in je".
Erg subtiel inderdaadbeen there
lijd ook tot hele pijnlijke situaties
(apparte woordkeuze trouwens, ik ga er maar vanuit dat je lEId bedoeld
)
PinkyBubble schreef:@sweetheart
Laten we zo zeggen.. gheheh tijdens een verjaardag zoiets soortgelijks sturen, lEID tot rode hooften, om vervolgens betrapt te worden in een slaapkamer
Hahahahaha!
sweetheart schreef:PinkyBubble schreef:@sweetheart
Laten we zo zeggen.. gheheh tijdens een verjaardag zoiets soortgelijks sturen, lEID tot rode hooften, om vervolgens betrapt te worden in een slaapkamer![]()
![]()
Hahahahaha!
Dan is dit topic wel wat voor jou:
IvysToeter @ [HK] Ben jij weleens betrapt met je vriend of vriendin?
nog pijnlijker dus
te makkelijk is niet leuk natuurlijk. en direct doen wat 'de bedoeling' is.. nee niet voor mij!
Dat krijg ik in ieder geval altijd te horen. Ik speel het wel mee, maar altijd alsof ik niet écht serieus ben. Laat het eigenlijk nooit merken als ik een jongen leuk vind, laat het altijd aan hem over.
Red_Savage schreef:Ik krijg eerlijk gezegd steeds meer het idee dat ík hier de enige ben die meer van 'straight to te point' is.
Ik wil graag duidelijkheid, en neem aan dat die ander dat ook wil.
Alleen heb ik snel de neiging om er om heen te draaien.