Hard to get / plagen / uitdagen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Julia

Re: Hard to get / plagen / uitdagen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 16:47

Ik vind het wel leuk juist, beetje teasen. Ik geef me niet direct wanneer ik merk dat een jongen me leuk vind, laat maar beetje jagen. En gek maken op momenten dat het niet goed uitkomt is ook leuk. Haha!

Denk dat jongens/mannen het juist wel spannend en uitdagend vinden. Weet niet of juist daarmee 'foute' mannen aantrekt, geen ervaring mee.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 16:49

Elessar schreef:
Ik vind het wel leuk juist, beetje teasen. Ik geef me niet direct wanneer ik merk dat een jongen me leuk vind, laat maar beetje jagen. En gek maken op momenten dat het niet goed uitkomt is ook leuk. Haha!

Denk dat jongens/mannen het juist wel spannend en uitdagend vinden. Weet niet of juist daarmee 'foute' mannen aantrekt, geen ervaring mee.

Ik denk dat ik dan die ene keer juist de peg heb gehad want de keren dat ik ging teasen had ik rotte vis aan de haak! Knipoog
Ik kijk de kat uit de boom, iemand moet zich eerst bewijzen.

Ik denk dat het persoonsgebonden is zo iets.

Daarnaast denk ik ook dat als je begint met hard to get spelen dat als het spelletje eenmaal voorbij is, het ook ineens een stuk saaier wordt voor die jongen maar wellicht ook voor jezelf. Misschien dat ik het daarom niet toepas, maar de kat uit de boom kijk, om te kijken of het juist leuker gaat worden of niet.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 16:56

Dat laatste - dat het dan saaier wordt - moet ik je wel gelijk in geven. Ja

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 17:05

Elessar schreef:
Ik vind het wel leuk juist, beetje teasen. Ik geef me niet direct wanneer ik merk dat een jongen me leuk vind, laat maar beetje jagen. En gek maken op momenten dat het niet goed uitkomt is ook leuk. :D

Maar dan denk ik meer aan als je samen bij iemand op visite bent en hem smst "Ik ben geil en ik heb zo'n zin in je".

Vork

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 17:23

Of een leuk mmsje als hij aan het werk is oid. Knipoog

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:28

Nah ik denk dat veel mannen zoiets hebbe van ja doehoei, ik ga daar echt geen moeite voor doen Sigaar Zijn meer vissen in de plee uhh wc Tong uitsteken

Ik kan e rzelf ook niet zo tegen om geteased te worden, of om te teasen, ik ben zelf ook erg Straight to the point en flap alles er gewoon uit Sigaar Afgelopen woensdag heb ik nog even uitgeflapt bij iemand dat ik wel kon verdwalen in zijn ogen zo mooi waren ze Clown (op sommige momenten dus niet erg handig hahaha)

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:29

Saskiaatje schreef:
Elessar schreef:
Ik vind het wel leuk juist, beetje teasen. Ik geef me niet direct wanneer ik merk dat een jongen me leuk vind, laat maar beetje jagen. En gek maken op momenten dat het niet goed uitkomt is ook leuk. :D

Maar dan denk ik meer aan als je samen bij iemand op visite bent en hem smst "Ik ben geil en ik heb zo'n zin in je".

Vork

Erg subtiel inderdaad Bloos been there Tong uitsteken lijd ook tot hele pijnlijke situaties Haha!

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:55

PinkyBubble schreef:
Saskiaatje schreef:
Vork

Erg subtiel inderdaad Bloos been there Tong uitsteken lijd ook tot hele pijnlijke situaties Haha!

Vertel je maakt ons nieuwsgierig. Haha! (apparte woordkeuze trouwens, ik ga er maar vanuit dat je lEId bedoeld Knipoog )

Wat htg betreft... Een beetje uitdagen vind ik leuk, maar wat eerder al gezegd is, dansen met iemand en dan halverwege weglopen, daar snij je volgens mij alleen jezelf mee in de vingers. Gewoon lekker sjansen en flirten en geven en nemen. Nu ik al bijna 3 jaar in een relatie zit, speel ik soms ook nog hard to get, en dan is het ook nog heel leuk Haha!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:42

@sweetheart
Laten we zo zeggen.. gheheh tijdens een verjaardag zoiets soortgelijks sturen, lEID tot rode hooften, om vervolgens betrapt te worden in een slaapkamer Sigaar

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:43

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:52

sweetheart schreef:
PinkyBubble schreef:
@sweetheart
Laten we zo zeggen.. gheheh tijdens een verjaardag zoiets soortgelijks sturen, lEID tot rode hooften, om vervolgens betrapt te worden in een slaapkamer Sigaar

Bloos! Bloos! Bloos! Hahahahaha!

Dan is dit topic wel wat voor jou:
IvysToeter @ [HK] Ben jij weleens betrapt met je vriend of vriendin?
Knipoog

Ok
MAar het leuke was ddat het nie tmet mijn vriend was Tong uitsteken nog pijnlijker dus Clown

Horsea_nl

Re: Hard to get..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 14:02

ik vind spelletjes spelen wel leuk Haha! te makkelijk is niet leuk natuurlijk. en direct doen wat 'de bedoeling' is.. nee niet voor mij!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 14:50

Volgens mij ben ik wel hard to get ja. Nagelbijten / Gniffelen Dat krijg ik in ieder geval altijd te horen. Ik speel het wel mee, maar altijd alsof ik niet écht serieus ben. Laat het eigenlijk nooit merken als ik een jongen leuk vind, laat het altijd aan hem over. Nagelbijten / Gniffelen

Zerena

Re: Hard to get..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 15:01

Red_Savage schreef:
Ik krijg eerlijk gezegd steeds meer het idee dat ík hier de enige ben die meer van 'straight to te point' is.
Ik wil graag duidelijkheid, en neem aan dat die ander dat ook wil.
Alleen heb ik snel de neiging om er om heen te draaien. Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb precies hetzelfde, ik wil graag weten waar ik aan toe ben dus geen spelletjes.
En andersom dus ook en nee ben niet easy.

Alleen dat er omheen draaien herken ik ook maar al te goed hihi Bloos

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 19:13

Niet iedere jongen kan Hard to get waarderen. Maar jezelf opdringen ook niet. Gewoon de gulden middenweg. Haha!

Maks_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 23:54

Jaa het kan te gek ook, Ik heb ook een keer gehad, op een verjaardag,, smsen met een jonge, we vonden elkaar leuk, maar niemand wist dat en dat was de bedoeling ook,, En dan die blikken, de manier hoe je elkaar aankijk,, soms kan dat heel leuk zijn vooral omdat het de bedoeling is dat niemand er van weet,, En geloof me, mensen zijn af en toe echt kippig wij zaten de heletijd met onze telefoon en niemand had het door!