En uiteraard stuur ik die niet met de post...
Ja, mensen mogen hier dus afhalen aan huis.
Voor bedreigingen en idioten ben ik niet zo bang, we hebben een flinke waakhond lopen. Nog nooit last gehad!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nicky__ schreef:ik weet nog wel dat er eens een hele familie ( 6 man? ) kwam om een fiets te kopen, 4 maanden later kregen we nog een mailtje hoe blij ze met de fiets waren, daar doe je het toch voor?

.
ma_rie_tje schreef:Ik had mijn Passier zadel te koop staan op MP, een potentiele koper vroeg doodleuk of ik niet even tot halverwege kon rijden, en dan op de parkeerplaats van een vandervalk ofzo kon afspreken.
Nou ik dacht het niet!
Hij wil dat zadel kopen, niet ik!Achteraf heb ik echt spijt dat ik mijn zadel uiteindelijk wel aan die vent heb verkocht (hij is uiteindelijk wel dat zadel komen halen bij mn ouders).
Nou, ik ga echt niet op een of andere parkeerplaats staan met een zadel om met iemand van MP af te spreken...
Liezel1 schreef:Maar als het allemaal zo moet (heb zelf ook sores gehad met Marktplaats) dan heb ik al geen zin meer om mijn spullen te koop te zetten.
Vond het zo sneu voor die meid. En ze was zo blij met haar -veel te grote - laarzen. Als ik dan iemand blij kan maken met iets wat bij mij alleen maar in de weg staat, dan doe ik dat graag

Dat heeft wel tot resultaat gehad dat ik een aantal keren voor jan lül heb zitten wachten 
Tallie_Ho schreef:Ik heb ook zadels verkocht, maar maakte altijd afspraken dat het zadel gepast mocht worden. Echter, als het zadel beschadigd terug kwam, neem ik hem niet terug, ook dit werd van tevoren gemeld. Nooit gedonder mee gehad en nooit een zadel terug gehad