Omdat het bijbehorende vakkenpakket mij het best ligt
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
Volgens mij Biologie
Ik voel me zoooo stom.
Pikeur schreef:E&M met M&O en nog iets waarvan ik vergeten ben wat het wasVolgens mij Biologie
Wil de zaak van mn vader overnemen, en deze vakken bevallen me ook wel
(en dan te bedenken dat dit mn laatste jaar had kunnen zijn.. bah heb echt geen zin meer)

Hanmar schreef:Ik doe gymnasium 4: N&T met Biologie, Filosofie, beide klassieke talen en Frans.
Ik kan het alleen waarschijnlijk niet zo volhouden in de 5e, roostertechnisch onmogelijk. Ik heb drie keuzevakken, waarvan de ene klassieke taal drie uur in de week zou moeten zijn. Heb in mijn rooster dus dubbeluren: moet tegelijk op 2 plekken een les volgen![]()
Tot die tijd doe ik dit, ik kon gewoonweg niet kiezen! Wat ik wil worden weet ik absoluut nog niet
Hanmar schreef:Ik doe gymnasium 4: N&T met Biologie, Filosofie, beide klassieke talen en Frans.
Ik kan het alleen waarschijnlijk niet zo volhouden in de 5e, roostertechnisch onmogelijk. Ik heb drie keuzevakken, waarvan de ene klassieke taal drie uur in de week zou moeten zijn. Heb in mijn rooster dus dubbeluren: moet tegelijk op 2 plekken een les volgen![]()
Tot die tijd doe ik dit, ik kon gewoonweg niet kiezen! Wat ik wil worden weet ik absoluut nog niet
Melanie_ schreef:Ik heb E&M, WIa, Ec, GS, AK, M&O. zoiets geloof ik...