Iris82 schreef:Amy:
Maar wat gaf hij dan als reden om jou nog steeds lastig te vallen? Ik neem aan dat je dat ook gevraagd hebt?
Sjeuh, ben ff een middagje weg geweest, heel wat bij te lezen
bedankt voor de pb's overigens 
De eerste keer dat deze meneer is langsgeweest, is denk een ruime maand nadat ik dat prettige gesprek heb gehad met die vorige jongeman. Bij de eerste keer kwam hij met een vrouw en kwamen met een boekje en foldertje. Heb ze toen bedankt en gezegd dat er toevallig iemand voor hun een maand eerder al was langs geweest en ik dat boekje al had en dus geen zin had in nog een keer een gesprek. Toch werd mij het boekje in de handen geduwd. Heb het toch maar aan genomen en ze een fijne dag gewenst.
De 2e keer kwam hij weer langs, met een vriendelijke vrouw, wederom vriendelijk verzocht het boekje aan andere mensen te geven, want het drukken kost immers ook geld en ik al bekend ben met de gesprekken en echt niet geinteresseerd. De eerste keer was ik naar mijn idee toch niet duidelijk genoeg geweest, enkelt verteld dat ik al gesprek heb gehad en ze het boekje dus beter voor iemand anders konden gebruiken en gedag gezegd...dus mss niet duidelijk genoeg geweest.
Tweede keer werd ik al wat korter, wel vriendelijk en toen hij maar doorging (en ik toen WEL heel erg duidelijk was) en zn handen tegen de deur duwde, hem er maar bij gezegd dat ik geen interesse heb, maar ook geen tijd. Toen riep hij nog, dan kom ik wel terug voor een afspraak..waarop ik hem nog heb gezegd dat niet te willen en wenste hem succes.
Sja en toen dat verhaal met mn gordijnen nog dicht
en dat ie bleef aanbellen.
En nu vanmorgen wéér..dus je begrijpt, mn lontje wordt wat korter, want ik heb verdorie respect getoond, meerdere malen voor zijn overtuiging en geloof en dan krijg je dat iemand vreselijk opdringerig wordt..Ik begon al haast te denken dat dat normale 'werkwijze' was, vandaar dat ik dacht deze vraag hier maar eens te stellen 
zo en nu ga i de pagina's verder lezen, hihi.