Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
nikita_benno schreef:LiNdA1986 schreef:Inderdaad, het houden van komt na verliefdheid, maar goed, ik heb nou ook sinds kort een nieuwe relatie en wij zeggen ook wel: ik hou van je. Dat is ook gewoon zo.
@TS: ik denk dat je blij moet zijn dat je die kerel kwijt bent, want liegen is echt fout.
Ik heb ruim 4 jaar met een leugenaar gehad, zoveel kansen gegeven, maar eens een leugenaar altijd een leugenaar, die mensen kunnen niet veranderen.
4 jaar is heel wat langer dan 5 maanden. pijn doet het wel maar goed gebeurt is gebeurt en ik probeer het van me af te zetten de liefde voor hem is weg maar heb zeg maar nu een beetje haat voor zijn daden kwa liegen. ik heb er zo`n hekel aan ik ben altijd bloed eerlijk geweest en dit krijg je ervoor terug.maar goed dat jij ook een neiuwe vriend hebt en als je tegen elkaar zegt ik hou van je zal dat haast wel zo zijn eerst de liefde daarna ik hou van je
Moelie schreef:Tjah, dat je zo snel al een ander vriendje hebt is idd wel erg snel (dag erna al heb ik gelezen). Dan krijg ik het idee dat je niet eens zoveel van je ex hield. Of miss heb je wel al snel een ander vriendje om je ex makkelijker te vergeten? Maar dan is het nog niet goed.
Commentaar had je kunnen verwachten en daar moet je dan niet boos over worden. Je typt voor ons sowieso heel erg vervelend, dan kunnen wij het ook niet zo goed lezen, denk daar dan even aan.
Het is alleen maar spijtig voor jezelf als je steeds denkt dat die 5 maanden verspilde tijd zijn geweest, ik heb bijna 2 jaar een relatie met me vriend, het laatste jaar ofzo gaat het ook niet meer goed.. maar ik vind het echt geen verspilde tijd geweest!
Hopelijk leer je ervan en maak je het gewoon meteen uit als het nog eens mag voorkomen. Maargoed, het is en het blijft je eigen keuze.
Ik weet zelf ook hoe banketstaaf sommige bokkers kunnen reageren (heb ik zelf ook gehad bij een topic over me paard), maar onthoud dat jij diegene bent die het altijd nog beter weet. Wij kennen je namelijk persoonlijk niet. Het komt misschien ook banketstaaf over omdat je het er niet mee eens bent, maar respectteer onze meningen dan wel.