dode overgroot opa gezien?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: dode overgroot opa gezien?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 09:31

Ireneee schreef:
Maartje1990 schreef:
lag je niet in je eigen bed dan? ik geloof zelf wel dat er 'iets' is na de dood.. en ik geloof ook niet dat al die mensen (oa jij dus) dat allemaal maar verzinnen (waarom zou je) maar ik heb het zelf nooit meegemaakt.. ik merk het vanzelf wel als ik dood ben Clown

Maar hij heeft dus niks uhm.. gezegt ofzo? (kunnen 'geesten' of hoe je dat ook noemt.. praten?)

Ik lag in mijn vaders bed, haha ik ben namelijk een week alleen thuis Knipoog
Hij heeft niks gezegt alleen mar staan te kijken.

Misschien wilde hij de dochter van z'n kleinkind ook een keer zien. Pling Dan hoeft hij ook niks te zeggen, heeft denk ik ook niet erg veel om over te praten. Lachen

Maar vraag me wel af waarom 'ze' vaak alleen 's nacht op komen dagen..

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 09:40

zo heb ik een keer mijn overleden oepoe gezien. Had altijd een zeer goede band met haar. Ik hoop echt dat ik haar nog eens een keer mag zien.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 09:51

Mijn broer is hier ook nog vaak aan de ene kant vind ik het toch een beetje spannend helemaal als ik alleen ben, maar ben altijd blij als hij er weer is...

en de beste vriend van mijn moeder en voor mij een soort vader is hier ook nog vaak.

Meestal merken wij het als het heel koud word in huis en licht gaan aan en uit of flikkeren.

Dat jou moeder die pijp rook dat klopt wel ik ruik ook nog vaak de luchtjes en zo van Co en mijn broer Elvis.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:04

Als ik zoiets mee had gemaakt had ik werkelijk alles vol gescheten. Clown
Ik heb zelf nog nooit zoiets meegemaakt (maar goed ook) maar ik sluit me er héél erg voor af.

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:14

quote]

Misschien wilde hij de dochter van z'n kleinkind ook een keer zien. Pling Dan hoeft hij ook niks te zeggen, heeft denk ik ook niet erg veel om over te praten. Lachen

Maar vraag me wel af waarom 'ze' vaak alleen 's nacht op komen dagen..[/quote]
dat kan hij ook doen zonder zich te laten zien Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:23

Ja dat kan ook. Achja, I don't know. Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:16

Ik geloof er zeer zeker in dat dat kan Lachen
Verder zie PB

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:01

Lijkt me doodeng zeg ik je eerlijk, ik geloof er wel in maar ze hoeven mij niet te bezoeken.

2 jaar geleden wel zon soort droom over mijn toen net overleden kat gehad, ik kon het niet afsluiten en bleef maar huilen.
Ik droomde op een nacht dat hij op een krukje naast mijn bed zat, hij deed niks keek me alleen heel tevreden aan, ik kreeg ook het gevoel door van het is goed zo.
Net alsof hij afscheid nam.
Het meeste verdriet had ik namelijk dat hij overleden is tijdens een operatie bij de dierenarts, dat ik er niet bij was, geen afscheid heb kunnen nemen.

Toen ik wakker werd was ik wel verbaasd het leek zo echt, alle details klopte het krukje stond er enz alleen Spook was er niet.
Toch zegt mijn gevoel dat hij afscheid kwam nemen, klinkt heel raar maar sinds die droom is het verdriet minder geworden.

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 20:36

marleen_usar schreef:
Hij kan vaker terug komen,wij hadden een huis vol en die zijn nu allemaal weg.Mijn dochter is vaak achterna gezeten,ik heb ook met een man gesproken want die vond het niet leuk dat wij in zijn huis woonde.Hij besefde niet dat hij dood was.

Ohw echt? dat is wel vreemd:O Kon je gewoon met Hem praten?

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 20:40

Juul schreef:
Ik weet niet of ik erin geloof omdat ik zelf nooit een overleden iemand echt 'gezien' heb. Wel loop ik soms ergens en ruik ik bijvoorbeeld de geur van hoe m'n opa en oma's oude huis rook (m'n oma is overleden), terwijl ik er op dat moment helemaal niet aan denk. Het is dan ook op een plek waar die geur niet thuis hoort, buiten bijv. Of dat dan herinneringen zijn weet ik dus niet. Of dat het echt een soort 'teken' is. Heb wel meer van dat soort dingen gehad, maar vergeet ze eigenlijk altijd snel weer helaas. Ik geloof wel dat er meer is dan wij weten, maar wat dat allemaal is daar kom ik ooit nog wel achter misschien. Wel bijzonder van jou, ik denk er ook wel eens over, maar ik sluit me ervoor af omdat het mij volgens mij gek zou maken als ik bijv. m'n oma zou zien. Ik weet ook niet waarom, want het is m'n oma maar, die is niet eng. Maar toch, het is iets aparts. TS: Sta jij er bewust voor open dat jij daardoor hem hebt gezien? Het schijnt dus dat mensen die ervoor open staan ze wel kunnen zien, en mensen die er niet voor open staan en zich ervoor afsluiten niet.

Mijn moeder praat heel veel met mensen hierover. Die zulke dingen mee maken. Ik sta er wel voor open, want het is niet eng. En ik geloof wel als je tegen die gene zegt dat je het neit leuk vind dat hij maar niet meer moet komen, dat die gene het dan doet.

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 20:56

tjalk schreef:
quote]

Maar vraag me wel af waarom 'ze' vaak alleen 's nacht op komen dagen..

dat kan hij ook doen zonder zich te laten zien Knipoog[/quote]

Ja idd, ze kennen altijd bij je zijn zonder dat je het ''weet''

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:59

Ik heb het ook vaker Ja Het begon toen mijn overoma dood ging. Toen ze dood ging hoorde ik de hele tijd iemand om hulp roepen, ik heb echt uren wakker gelegen. Volgende ochtend belde mijn oma dat ze dood was gegaan op het moment dat ik iemand hoorde roepen.
Daarna heb ik het een poos niet gehad, totdat mijn opa kanker kreeg. Ik zag toen regelmatig mijn oma die het over van alles en nog wat had. De nacht nadat mijn opa naar het ziekenhuis moest droomde ik over mijn oma en een man met een grote snee in zijn linker zij en een zuil met rare tekens. Toen ik wakker werd had mijn moeder de ambulance al gebeld voor mijn opa. In het ziekenhuis kreeg hij een drain in juist, zijn linkerzij waar ze 3 liter vocht uit gehaald hebben. Helaas is hij toch die nacht overleden. Een poosje later droomde ik weer ver mijn oma, ze zei dat ze weg ging, omdat het haar hier te veel kostte. Ze was met een magere man, met zwart haar een schuine scheiding en een bril. Hierna heb ik haar nooit meer gezien, en de man bleek haar eerste liefde te zijn, volgens mijn moeder, ik heb nooit wat over hem gehoord. Hij was een nazi...

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 21:01

barbara1970 schreef:
Lijkt me doodeng zeg ik je eerlijk, ik geloof er wel in maar ze hoeven mij niet te bezoeken.

2 jaar geleden wel zon soort droom over mijn toen net overleden kat gehad, ik kon het niet afsluiten en bleef maar huilen.
Ik droomde op een nacht dat hij op een krukje naast mijn bed zat, hij deed niks keek me alleen heel tevreden aan, ik kreeg ook het gevoel door van het is goed zo.
Net alsof hij afscheid nam.
Het meeste verdriet had ik namelijk dat hij overleden is tijdens een operatie bij de dierenarts, dat ik er niet bij was, geen afscheid heb kunnen nemen.

Toen ik wakker werd was ik wel verbaasd het leek zo echt, alle details klopte het krukje stond er enz alleen Spook was er niet.
Toch zegt mijn gevoel dat hij afscheid kwam nemen, klinkt heel raar maar sinds die droom is het verdriet minder geworden.

Das wel mooi om te horen! Ik denk ook dat hij afscheid kwam nemen, hij heeft net zo veel verdriet gehad als jou:)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:13

Ja ik praat met ze om te vragen wat ze komen doen?

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 21:18

marleen_usar schreef:
Ja ik praat met ze om te vragen wat ze komen doen?

Okee, wel vreemd als die man denkt dat hij daar woond en niet wist dat hij dood was?!

PiieterLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:21

myn overgroot oma is vorige week overleden , en ik durf savonds niet meer inde spiegel te kijken omdat ik dan bang ben dat ik ineens een vaag iets zie bijv haar hoofd ofzoo ! .

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:27

ik heb kippe vel ik wist dus niet dat het kon maar als ik dus nu terug ga denken 2jaar ong dan heb ik mijn vorige paard gehoort en gezien. zal het even uitleggen Knipoog

ik was dikke maatjes met me overige paard (hercules hete hij)
maar ik heb me 2paard die ik nu heb al 8 jaar en hij is dus al 8jaar weg.
ik voel ook iedere keer als hij er is een kille kouwe wind vlaag over me heen en krijg dan kippevel.
ik heb ook een reading over hem laten doen en hij heeft verteld ofzo aan die vrouw dat hij altijd bij me blijft waar ik ook naartoe ga. ben ik trouwens heel blij mee want ik zal hem ook nooit vergeten.
maar ik zal even
vertellen hoe ik erachter kwam.
ik was het paard aan het longeren wat ik nu heb en dat lag aan een treinspoor met weiland ervoor.
ik longeren en op een gegeven moment echt weet het 100% zeker dat het zijn gehinnek en gebries was en 5 min daarna stond hij in de wei tekijken en knikte met ze hoofd heen en weer zo een ja beweging en in me gedacht kreeg ik door het is goed dat je haar heb gekocht en mijn van alle pijn heb verlost en poefffff weg was ie en vanaf die tijd is ie altijd bij me. en zie hem dus regelmatig.
die reading was erg mooi en moeilijk voor me Huilen ik ben zoveel teweten gekomen en heb bijna alles na kunnen trekken of het waar was en alles wat ik na heb kunnen trekken was waar Verdrietig
als jullie het willen weten zal ik het even uittype Knipoog

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 21:29

PiieterLY schreef:
myn overgroot oma is vorige week overleden , en ik durf savonds niet meer inde spiegel te kijken omdat ik dan bang ben dat ik ineens een vaag iets zie bijv haar hoofd ofzoo ! .

gecondoleerd Ach gut Je moet er niet bang voor zijn, het is miss wel schrikken als je haar ziet, maar het kan ook heel mooi zijn.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:31

PiieterLY schreef:

ik toch juist mooi als ze bij je is?
teminste ik vondt het erg mooi maar ook moeilijk om me vorige paard terug tezien. maar het heb me erg over me verdriet heen geholpen, al hoe wel ik het na 8jr nog moeilijk heb als ik over met topper praat Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 23:36

Als TS om een of andere reden het wat "moeilijk" heeft met iets kan het zijn dat hij zich laat zien als teken dat hij er is voor haar.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 14:44

mensen zien dit vaak als 'eng', terwijl het eigenlijk helemaal niet eng is. Het is nog steeds dezelfde persoon, alleen dan zonder vast lichaam. Dat hele gebeuren rondom geesten wordt ineens een stuk minder wazig als je je realiseert dat het ook maar mensen zijn met gevoelens.
Nou is het wel zo dat ik vaak twijfel, of het iets is of niet. maar om sommige dingen kan je echt niet heen, dat vind ik wel mooi.

ik heb vaak bezoek in mijn auto, als ik in mijn acvhteuritkijk spiegel kijk Lachen

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 20:30

Ik vind het eigenlijk wel heel mooi allemaal, zo heb ik ook dingen meegemaakt, de laatste keer , ik weet het zeker was me schoonvader op onze slaapkamer aan het rondstruinen.
of het gevoel hebben dat er meer mensen in de kamer zijn ,
je ziet in je ooghoek iemand langs lopen , maar er niemand.
Me oma ruiken, ach er zijn zo veel van die dingen.
Inderdaat lampen die gaan knipperen , en je bezoek verschrikt kijkt als je zegt dat je nog meer bezoek hebt.
Maar ook de andere kant je ineens onbehagelijk voelen , niet op je gemak, heb wel geleerd om je dan in een wit licht te zetten zeg maar, dan is dat gevoel ook weer weg .
Vroeger had ik wel veel last van enge gevoelens, en dan doel ik niet op inbrekers of zo.
Dus jaik geloof er dus in en vind het een mooi iets.

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:31

ik geloof er ook in, ik kon s'nachts een keer niet zo goed slapen..Ik had mijn ogen wel dicht, mijn opa was toen nog niet lang overleden toen ik mijn ogen op deed zag ik mijn opa naast mijn bed staan hij keek alleen ik klikte het licht aan en hij was weg.. Ik vond het heel erg eng, nu slaap ik eigenlijk altijd met licht aan.

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 23:30

Jumpie schreef:
ik geloof er ook in, ik kon s'nachts een keer niet zo goed slapen..Ik had mijn ogen wel dicht, mijn opa was toen nog niet lang overleden toen ik mijn ogen op deed zag ik mijn opa naast mijn bed staan hij keek alleen ik klikte het licht aan en hij was weg.. Ik vond het heel erg eng, nu slaap ik eigenlijk altijd met licht aan.

zo iets had ik dus ook, alleen werd ik wakkeer gesmst Clown

Wie weet hoelang hij al stond te kijken.. Tong uitsteken

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 23:39

Ik geloof er ook in hoor.. Ik heb zovaak van die vreemde dingen meegemaakt.. (ik heb nog nooit uemand gezien hoor..)

Voorbeeldje: Ik en mijn moeder zaten in de auto, en toen zat er een casettebandje half in de radio.
Opeens ging het bandje er helemaal in, en begon de muziek te spelen. Mijn moeder en ik keken elkaar aan, en zagen allebei dat we het bandje er niet zelf in deden.. Dit is 3 keer gebeurd, en gebeurde alleen als ik er bij was..

Nog zo'n voorbeeld: We zaten met een paar mensen aan tafel te kaarten.. En iedereen praatte door elkaar.. Toen zei ik opeens: STIL IS! Maar iedereen praatte door, toen zei ik dus nog een keer: STIL NOU!!.. Iedereen was stil en keek mij raar aan, toen viel in een keer alle stroom uit.. Verward Het vreemde was, dat ik geen idee had waar ik dat zei..

Toeval lijkt me sterk..