Je beschreef daarnet een goed moment tussen jullie: aan de keukentafel zitten en glimlachen... Nou.... daar overleeft geen enkele relatie op.
Kies voor jezelf! Veel sterkte!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Net als dat er voor zoiets nooit een goed moment is
Maar je moet doen wat jij denkt dat goed is
Zeker in de beginperiode niet en ja, dat is moeilijk.. Je kwelt jezelf alleen maar door contact te houden, want hij reageert toch nooit zoals jij het zou willen dus doet het je uiteindelijk alleen maar meer pijn... Been there, done that

Maar heb ook in de situatie gezeten dat ik veel te veel contact had met mijn ex (was mijn danspartner) en dat gaat helemaal opbreken kan ik je vertellen. Hij gaat verder met zijn leventje lijkt het terwijl jij de brokstukken bij elkaar probeert te rapen...
Via sms is niet de mooiste manier, maar nu weet hij in ieder geval waarom je hem zo graag wilt spreken
Natuurlijk is het moeilijk, het zou erger zijn als het dat niet was want dat zou betekenen dat jullie echt niets meer voor elkaar voelen. Maar laat jezelf er niet van weerhouden om er een punt achter te zetten, tuurlijk is het in het begin raar om weer single te zijn en niet leuk en moeilijk, maar dat went vanzelf
Ik ken dat gevoel wel
Bij mij persoonlijk werkt zo'n "laatste gesprek" alleen maar kwellend. Ze zeggen nooit wat je wilt horen, en het voelt niet beter achteraf. Maar dat is persoonlijk uiteraard