Casca schreef:_Nancy schreef:hij is altijd zo snel weg!
gewoon niet eerder zijn wisselgeld teruggeven![]()
dan blijft ie wel even staan
haha, ja die is wel mooi

Zo van: Je krijgt je geld pas terug als je met me uit gaat!!
Haha! zie t wel voor mij
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Casca schreef:_Nancy schreef:hij is altijd zo snel weg!
gewoon niet eerder zijn wisselgeld teruggeven![]()
dan blijft ie wel even staan

_Nancy schreef:Lakiesha schreef:Hmm voornaam en plaatsnaam invoeren bij "zoeken leden"
En mocht je hem nou niet vinden dan zou ik tegen hem zeggen de
volgende keer als je hem weer ziet: Tegenwoordig heeft iederen hyves maar heb jou
nog niet kunnen ontdekken
Ik weet niet waar hij woont, in elk geval niet in uden
Anders had ik hem wel gevonden
Ik heb er namelijk al op gezocht

Dionne_Xx schreef:Ik woon in een 'stad' met ong. 35000 inwoners, maar de jongeren kennen elkaar zowieso wel. Dus zou nog even extra door zoeken en vragen
Anders, fiets een keer heel onopvallend achter hem aan als hij klaar is met werken?

Dionne_Xx schreef:anders kom ik snel een keer langs in Uden, en dan vraag ik gewoon zijn naam en achternaam en ren dan snel weg
Dan pb ik je het later

Dionne_Xx schreef:* Zoekt even waar Uden ligt. *
Dionne_Xx schreef:hmm.. ik ga binnen kort naar Schijf, volgens mij ligt Uden dan op de weg er naar toe?

Ben ook de schijtluis hier, ik ben een keer zo'n anderhalfjaar stapelverliefd geweest op een jongen, en we gingen echt supergoed met elkaar om, en ik dácht ook wel dat ie mij mss ook wel leuk vond, maar no way da'k er over durfde te beginnen
Later is t contact verwaterd (studeren aan de andere kant van t land enzo) en heel lang heb ik spijt gehad da'k niet iets geprobeerd heb 

Casca schreef:komt Dionne_Xx aan: "Zeg een meisje dat hier tegenover werkte bij de trekpleister vind je echt vreselijk leuk, maar ze durfde niet, dus ben ik uit twente hier naartoe gekomen, wat is je tel nr?" hahahaha

Lakiesha schreef:Begint zijn naam met een D?
*zit mee te zoeken op hyves*
Jellie schreef:Dan plak je je tel. nr. op t flesje..