Giga chaoot.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Blimm

Re: Giga chaoot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 20:16

hahaha echt herkenbaar Haha!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 20:19

Herkenbaar Haha! Ik ben ook zo'n chaoot... vandaag heb ik bijvoorbeeld 4 x het terrein over moeten lopen omdat ik steeds wat in stal was vergeten.

Sleutels, tassen, schoenen... alles ben ik altijd kwijt, ik bel minimaal 4x per week naar mijn mobiel omdat ik hem weer eens kwijt ben in huis Huilen van het lachen En dan vind ik hem op de vreemdste plaatsen terug ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:05

ik heb iig aan al mn sleutelhangers van die megafluffybeesten hangen.. dat scheelt heeeeel soms wel Clown

haha ja naar jezelf bellen *LOL* Haha!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:28

Maar hebben jullie dan ook dat je allerlei data vergeet?

Zo weet ik dus écht niet wanneer ik weer naar school moet, of de data waarop ik vakantie heb van m'n werk enzo Nagelbijten / Gniffelen Dat vergeet ik gewoon..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:30

nou ik heb het dus net hier in een HK topic weer met mn agenda.. ik snap niet eens waarom ik hem heb Nagelbijten / Gniffelen ik vergeet er afspraken in te zetten, maak vervolgens 3 afspraken voor 1 datum en kan dan weer gaan klooien excuseren en verzetten om weer van voor af aan te beginnen Nagelbijten / Gniffelen

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:34

Ik ben gelukkig niet zo erg dat ik werktijden enz vergeet, maar afspraken bij de tandarts wel, ik weet bijv. de maand, maar datum en tijd?! Werktijden is zo goed als altijd ongeveer standaard en school ook en anders zoek ik het van te voren ff op Clown

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 23:57

Jongens, weten jullie hoe goed ik me ga voelen bij dit topic? Heerlijk om te weten dat ik dus niet de enige mega chaot ben. M'n omgeving meent namelijk dat ik de grootste chaot allertijden ben Hyper!

Kan er geen HK topic van gemaakt worden? Met tips en trucjes voor allerdag? Dan kunnen we onze vriendjes en vriendinnetjes verbazen met het feit dat we ineens mega ge-ordent zijn.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 22:49

Hahahaha dat zou wel een mooie zijn idd Lachen. Ik word er zelf ook al steeds beter in... Maar nu ik mijn spullen aan het inpakken ben voor de vakantie ben ik toch wel een beetje chaotisch, gelukkig dat mijn mams zo'n mooie inpaklijst heeft waar alles op staat Haha!.

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 22:52

Het feit dat mijn vader een brief op de deur heeft gehangen met

RESERVE SLEUTELS IN JE ZAK

zegt eigenlijk al genoeg he Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 23:02

Hahahaha idd Tong uitsteken. Mijn buren en mijn oma en opa hebben de sleutel van ons huis (waarom zou dat toch zijn Knipoog ).

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 23:29

veraA schreef:
Maar hebben jullie dan ook dat je allerlei data vergeet?

Nope, daar heb ik een speciaal middeltje voor...
Heet 'moeder met agenda', die schrijft alles op wat ik toch ga vergeten en herinnert me eraan. Ik kom toch bijna dagelijks in de buurt en anders belt ze wel (há, dat kan een standaard agenda niet!)
Ze heeft trouwens ook een reservesleutelfunctie, moeders zijn zó handig soms... Haha!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 08:49

gelukkig was het op die dag mooi wer he, met je dichte deur Tong uitsteken

Hier nog iemand. Ik werk soms met lijstjes en schema's, wnt ik heb een agenda, maar die is zelfs niet genoeg..weet nl het te presteren geregeld dubbele afspraken te maken en om niemand teleur te stellen (of ook mezelf) probeer ik beide dan in een bepaalde tijd te proppen, waardoor ik een volgende verplichting weer vergeet door al het haasten, niet leuk.
Zo heb ik me al ruim aantal maanden op dit weekend verheugd..dacht zoiets leuks niet te vergeten, wel vergeten in agenda te zetten..maar gezien ik vaak mee bezig ben, dacht ik het niet te vergeten..oops, wordt ik gebeld, "kan je zondag dit en dat voor me"Ja hoor is goed...BAAL als een stekker, nu gaat mn weekendje niet door..want hier kan ik echt niet onderuit verdikkeme.

Soms ben ik zo druk, dat ik de dingen niet meer kan overzien. Moet mezelf dan echt dwingen even rustiger te doen, om alles weer nuchter op een rijtje te krijgen met een to do list Tong uitsteken

Dus, zorg ervoor dat je niet overloopt van afspraken en een bepaald ritme in je leven doet wonderen ook Lachen sleutels op vaste plaats (leer je gauw genoeg als je dit vaker overkomt, haha), agenda check ik 2 dagen van te voren, sla de afspraken ook op de dag zelf en avond van te voren in mn gsm (anders vergeet ik het nog) en gebruik een bepaalde logica bij het indelen van je dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 09:37

Oh en nu we toch op tips overgaan, ik heb er ook nog eentje: probeer niet met je warrige hoofd handzeep op je tandenborstel te doen in plaats van tandpasta want dat is tamelijk smerig Schijnheilig

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:02

Ik ken je probleem Knipoog

In mijn hoofd ben ik zo druk om JUIST dingen niet te vergeten dat ik toch altijd wat vergeet.
En inderdaad dubbele afspraken ben ik ook erg goed in Lachen
Dan zou de oplossing een agenda zijn dat weet ik, maar die vergeet ik dan toch weer Vork

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:52

Ik ben ook zo'n vreselijke chaoot.. Ben momenteel van mijn eigen huis de voordeursleutel kwijt Verward Zaterdag had ik hem nog (heb er maar 1, studentenhuis) en nu is ie spoorloos...

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 13:24

evdpanne schreef:
Hahahaha dat zou wel een mooie zijn idd Lachen. Ik word er zelf ook al steeds beter in... Maar nu ik mijn spullen aan het inpakken ben voor de vakantie ben ik toch wel een beetje chaotisch, gelukkig dat mijn mams zo'n mooie inpaklijst heeft waar alles op staat Haha!.

Die dingen zijn alleen handig als je je nog herinnert waar je ze hebt neergelegd Clown Ik dacht ook slim te zijn en zo'n ding te maken, 'dan vergeet ik misschien eens niet de helft van de spullen', maar vervolgens is heet weer: waar is dat *ding gebleven??? Verdrietig

Zadelkasten op slot doen en er vervolgens achterkomen dat al je sleutels er nog in liggen is ook al zo leuk, net als iets zoeken wat idd vlak naast je ligt. Ik heb al zo vaak te horen dat ik mezelf nog zou vergeten dat het gewoon niet meer leuk is Vork

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:01

Over het algemeen ben ik niet zo'n chaoot, maar af en toe....

Zo ben ik de hele dag mijn mobiel kwijt. Ik doe niks anders dan mijn mobiel opbellen met de thuistelefoon (om hem vervolgens te vinden en te denken "hé ik heb een gemiste oproep!" Clown ).

Ik ben ook erg goed in het kwijtraken van spullen die ik juist speciaal ergens had opgeborgen omdat ik ze niet mocht kwijtraken.
Daarnaast ben ik erg bang voor een opgeruimde kamer. Als ik dan namelijk iets kwijt ben, ben ik het ook écht kwijt anders ligt het meestal wel ergens in de troep.

edit; Wat ik ook standaard vergeet is het legen van mijn broekzakken als ze in de wasmachine gaan. Dan staart mijn eigen gezicht op mijn ID me weer eens aan vanuit de wasmachine samen met het overgebleven kleingeld van het uitgaan en mn lippengloss. Of mijn bankpas als ik hem persé binnen een uur nodig heb omdat ik die dag een pakketje moet versturen voordat ik ga werken :p en hoe lang duurt het wasprogramma? juist 1 uur en 10 minuten Haha! . ("máááám kun je het wasprogramma niet halverwege afbreken zoals bij de afwasmachine?" "Nee, dan ligt al dat water wat nu in de wasmachine zit over de grond." ohja)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:16

ik wil ook nog wel eens wat in mijn broekzakken laten zitten... mijn spullen zijn voor de vakantie ingepakt Lachen, gelukkig dat mijn mams niet zo chaotisch is....

Ik heb nu trouwens een agenda die ik wel altijd bij me wil houden Knipoog. Mijn eigen foto's zitten er in Lachen. Kun je maken bij de Hema op internet.

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:00

Herkenbaar !
Ik leg mn sleutels ergens neer. Volgende moment alweer vergeten waar ik ze heb neergelegd.
Kreeg van me moeder een x 20 euro.
Was ik die ook al weer kwijt.
Ik ben echt een enorme chaoot Tong uitsteken

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:05

haha, grappig topic eigenlijk! Ik kan meestal dingen wel vinden. Ik vergeet alleen soms dingen straal wanneer ik het druk heb,maar niet zulke nare dingen als een sleutel. maar ik raak wel meerdere malen per dag iets even kwijt.

Ik heb niet alles doorgelezen, maar Fenn, zorg gewoon dat er nog iemand is met een sleutel, een vriendin, of buurvrouw... Mijn schoonmaakster cq schoonzus heeft er een en ik vind dat een fijn idee.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:06

Wauw, soortgenoten Haha!

Ik ben ook chaoot eerste klas... en ik ben dan nog wel secretaresse Nagelbijten / Gniffelen probeer dat maar is voor je baas 'geheim' te houden... hij heeft me er inmiddels wel eens in een gesprek op gewezen dat híj degene is die dingen mag laten slingeren en mag vergeten omdat ík hem daaraan moet herinneren... mijn bureau is dan ook bezaaid met post its en de meest lu.llige dingetjes schrijf ik op in de hoop ze niet te vergeten... Clown

Ik heb het van de week zelfs voor elkaar gekregen mijn afspraak bij de fysio te vergeten (terwijl ik A. vakantie heb, en niets aan mijn hoofd. B. ik heb het afsprakenkaartje op mn bureau liggen, waar ik dagelijks aan zit. C. ik er al de hele week tegenaan hik... Nagelbijten / Gniffelen)

En ook ik heb net als de TS al (meerdere malen) in gebroken in mn eigen huis... Sigaar

Zucht.. hopeloos af en toe... Koe

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:35

loveshadow schreef:
Oh en nu we toch op tips overgaan, ik heb er ook nog eentje: probeer niet met je warrige hoofd handzeep op je tandenborstel te doen in plaats van tandpasta want dat is tamelijk smerig Schijnheilig

Aardbeienyoghurtdrink in je koffie is ook niet écht een culinair hoogstandje om over naar huis te schrijven. Tong uitsteken

Santigo_ schreef:
Ik heb al zo vaak te horen dat ik mezelf nog zou vergeten dat het gewoon niet meer leuk is Vork

Ik ken deze van buiten:'Als je hoofd niet vast zat zou je die nog vergeten'. En ik ben bang dat ze daarin gelijk hebben... Bloos

Grappig is dat ik op een paar punten weer wel supergeorganiseert ben. Mijn boeken staan standaard op alfabet, danwel onderwerp, mijn papieren liggen netjes geordend op jaar en soort en post wordt idem dito afgewerkt, zelfs mijn kledingkast is ook netjes opgeruimt en op kleur gesorteerd.
Maar vraag me niet schuursponsjes mee te nemen of een brief op de bus te doen, laat staan zoiets gecompliceerds als een deur op slot doen én de sleutels mee te nemen...

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 16:38

Jep die van 'als je hoofd niet vastzat....' kan ik ondertussen ook wel dromen.

Het rare is idd dat ik op sommige dingen totaal níet chaotisch ben. Namen onthouden? Kom maar hier, Data die andere vergeten weet ik vaak nog precies, of van die stomme details die alleen ik nog weet. Moet er wel bij zeggen dat ik dan de dingen die werkelijk íedereen nog weet, ik alweer vergeten ben.. Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 23:15

Namen, vergeet ik ook. Ik ben nu op vakantie en vanochtend had ik mijn portomonee al in de verkeerde tas zitten. Die stond nog bij de lugageroom, slim Clown (not) Leuk ook als je gaat backpacken.

overigens heb ik wel al mijn tickets tot nu toe bij elkaar. *klopt af. Haha!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 08:05

Oja, ik heb ook ooit nog eens mijn goed op slot zittende zadelkast opengebroken (de scharnieren zijn afgevlakt, het kost erg veel moeite om de spijkers eruit te tikken) omdat mijn sleutels erin zouden liggen. Mijn kast gaat ook niet verder dan een armbreedte open. Enfin, na ruim een half uur was alles open. En toen kreeg ik de flashback dat mijn sleutels in mijn jas zaten. Die bij de bak hingen. Wat ben ik toen uitgelachen op stal Hyper!