'Because of you, I'm not afraid to fall from the sidewalk'
Vond hem al zo vreemd

Maar nu ik de echte lyrics ken en ik het nummer terug luister, dan vraag ik me echt af hoe ik bij het bovenstaande zinnetje ben gekomen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

_Denise_ schreef:Ik dacht dat het volgende over 'Because of you' van Kelly Clarkson:
Vond hem al zo vreemd
Maar nu ik de echte lyrics ken en ik het nummer terug luister, dan vraag ik me echt af hoe ik bij het bovenstaande zinnetje ben gekomen
Karin schreef:Ik zat vandaag in de auto weer eens luidkeels mee te brullen met 'Billy Brown' van Mika:
He didn't know that his face was off the ground
Dat moet zijn: They didn't know his faith was earthly bound.
Maar goed, het is een tekst van Mika dus het zou me niets verbazen als ik het hem zelf al eens daadwerkelijk zo heb horen zingen.

Karin schreef:De Nederlandse master of mondegreens is voor mij trouwens Frank Boeijen. Wat is die man soms onverstaanbaar.
Karin schreef:Nou ja, anderen hebben dat weer met Herman Finkers, ook als hij ABN spreekt. En daar heb ik weer geen problemen mee.

Cyntje schreef:_Denise_ schreef:Ik dacht dat het volgende over 'Because of you' van Kelly Clarkson:
Vond hem al zo vreemd
Jij hebt de radio zeker ook aanstaan?
Cyntje schreef:
Cyntje schreef:
Chantal_ schreef:hoi hoi!
Ik vroeg me af of jullie ook weleens verkeerde teksten verstaan van liedjes? Ik heb zelf altijd van
die rare dingen, toen ik voor het eerst het liedje van The PussycatDolls - Grow up hoorde op de
radio dacht ik toch de eerste keer dat ze Throw up zeiden... ik vond het al zo'n raar lied![]()
Naar aanleiding van dit filmpje ben ik toch niet de enige die raar dingen verstaat
http://nl.youtube.com/watch?v=sdyC1BrQd6g
Kijk het zelf maar, ik lag helemaal gevouwen... maar dus de vraag, verstaan jullie ook
weleens onmogelijke teksten?
xxx
Ir111 schreef:

Willeke_ schreef:Chantal_ schreef:hoi hoi!
Ik vroeg me af of jullie ook weleens verkeerde teksten verstaan van liedjes? Ik heb zelf altijd van
die rare dingen, toen ik voor het eerst het liedje van The PussycatDolls - Grow up hoorde op de
radio dacht ik toch de eerste keer dat ze Throw up zeiden... ik vond het al zo'n raar lied![]()
Naar aanleiding van dit filmpje ben ik toch niet de enige die raar dingen verstaat
http://nl.youtube.com/watch?v=sdyC1BrQd6g
Kijk het zelf maar, ik lag helemaal gevouwen... maar dus de vraag, verstaan jullie ook
weleens onmogelijke teksten?
xxx
Bij The Pussycatdolls - Grow up
Versta ik nog steeds I wanna have boobies ipv I wanna have groupies

Paulaa_ schreef:Willeke_ schreef:Bij The Pussycatdolls - Grow up
Versta ik nog steeds I wanna have boobies ipv I wanna have groupies
Dat zingen ze volgens mij ook

!! 
ik vind trouwens onze vinding veel leuker dan het origineel hihihi 
Cyntje schreef: