Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Bij ons op stal staat ook zo'n ding maar dan neem ik wel wat anders.
.
Alleen moet ik je wel gelijk geven met de koffie, wij kopen onze koffie áltijd in Luxemburg omdat we er vaak komen. Het is goedkoper (de echte senseo merken) en daarnaast is het idd zo dat in Nederland de Senseo smaken niet erg lekker zijn
Kendra schreef:De senseo staat bij ons in de stal, voor het gemak, voor iedereen die een kopje koffie wil.
Thuis heb ik een Nespresso-apparaat. Gekregen...super lekkere koffie, maar we gaan bijna failliet aan de kuipjes (klein detail).
ik tem wel even.
Misser schreef:Ik vind ook alleen de (extra) dark roast lekker, regular etc is mij te slap. Is DE black weer iets anders?
. T is wel makkelijk, maar hou het gewoon bij ouderwets zetten met mijn DE koffiezetapperaatje die al ruim 16 jaar meegaat 
blackpegasus schreef:Misser schreef:Ik vind ook alleen de (extra) dark roast lekker, regular etc is mij te slap. Is DE black weer iets anders?
Ik vind van wel. Hij is echt lekker sterk en vol van smaak.
Dezwe koffie kan ik echt nog niet zonder suiker drinken, terwijl dat met de andere smaken makkelijk te doen is
gewone koffie zet ik er niet mee, dan zet ik liever echte koffie met het echte koffie zet apparaat. Maar voor even snel één kopje vind ik de Senseo wel prima.
of, in Nederland
de Coffee United. Kost wat.. maar oh oh oh dan weet je pas weer hoe echte koffie smaakt

Mikkie schreef:Mijn senseo is ook verbannen naar de bijkeuken. Ik heb sinds kort een francis x6 en ben er dolgelukkig mee. Eindelijk weer echt koffie. Dit apparaat is ontworpen in samenspraak met Illy (hét italiaanse koffiemerk) en brengt het gemak van pads, maar de professionaliteit van een espresso-apparaat. Heerlijk gewoon
mijn senseo wordt nu gebruikt voor koffie-barbaren die op bezoek komen en het verschil toch niet proeven.