Bokt en niet-bokkers!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rytm

Re: Bokt en niet-bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:28

Ben ik met je eens hoor en daar ging het ook niet echt om. Ik bedoelde gewoon te zeggen dat Bokt al minder belangrijk is voor mensen die hier komen maar die geen paarden hebben. En dacht, misschien ben jij daar een van.
Maar niet dus, daarom gaf ik je profiel als excuus dat ik dat niet kon weten. Lachen

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:31

Ik moest mij voor gaan stellen voor mijn nieuwe school, (paardenhouderij) Moest je invullen hoelang je achter de pc zat, uhh, heb het maar wat laag gehouden Bloos Clown

Wat doe je op de pc ?
Uh, op een forum !
Bokt zeker !!

Haha, ze wisten het gelijk die leraren, maar zeiden dat de helft slap gelul was.

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:35

Eigenlijk heb ik het niet vaak over bokt.
Soms wel tegen mijn moeder, en dan vertel ik iets van 'dit en dit stond op bokt'
en dan kijkt ze me niet-begrijpend, waaruit ik al begrijp dat ze niet snapt waar ik het over heb.
En dan zeg ik iedere keer weer: dat paardenforum!
En dan weet ze het pas weer, komt denk ik omdat het haar niet zo heel veel boeit. Huilen van het lachen

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:51

Ik heb geen computer op mijn kamer, dus ik zit simpelweg altijd in de huiskamer te bokken. Dus het begon met kijken wat ik aan het doen was, en dat was wel vaak 'die blauwe pagina'. En dan gaat het vanzelf Bokt heten. Haha! Dus niet zozeer dat ik erover praat, dat is later pas gekomen.
En dat geldt dus ook alleen hier thuis, verder heb ik het er nauwelijks over. Of het moet met bokkende vriendinnen zijn.

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:58

als ik het heb over iets wat ik op bokt gelezen heb, gaat het altijd zo:

en ik heb gelezen op bokt
-wat?
bokt
-wat zeg je nou?
bokt
-gezondheid!

elke keer weer XD

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 23:37

Hehe ik word ook iedere keer voor gestoord uitgemaakt hoor. Clown
Als je iets verteld ofzo, dan is het "maar een paardensite" en het wil er niet in dat het over zoveeeeeeeel meer gaat! Boos!

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 23:44

Hier vinden ze het normaal ondertussen haha.
In het begin ging het van 'zit je nu wéér op bokt' terwijl ze nu wel weten dat je hier echt wat te weten kan komen in plaats van "onozel gezever". Ook kan ik bv. iets vertellen over een topic dat ik gezien heb, spreek ik ook over boktnamen in plaats van echte namen, zie je ze hier kijken Wow! .

Ook smileys nadoen moet ik al eens op letten Clown Koe Nagelbijten / Gniffelen Nors opkijken Schijnheilig Huilen van het lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 10:26

Mijn vriend zat me eerst altijd zo aan te kijken van 'waar héb je het over' nu issie het gewend Clown

m'n vader daarentegen denkt dat ik iedereen die iets met paarden te maken heeft ken van bokt *LOL*
"maar zit die niet op bokt dan"
nee pa, niet heel paardrijdend nederland zit op bokt Haha! Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 18:12

Hier thuis kennen ze het amper geloof ik. Mn zus noemt kent het alleen als 'het forum waar ik altijd kom'. Huilen van het lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 18:22

Die smilies, ik luf ze Haha! Gebruik ze op msn en ik mis ze op Hyves en in het dagelijks leven inderdaad Ja

Vaak roep ik hier ook dat ik iets gelezen heb op internet 'Oh op Bokt zeker!' of 'Ja op een forum waar ik veel kom...' Tsja, dan moet je uit gaan leggen wat dat voor forum is Clown

Grappig is ook dat ik het altijd over meeten & topics heb en dat ze me altijd corrigeren, van 'Nee dat is ontmoeten en onderwerpen!' maar zo stiekem gaan ze het wel overnemen hier Haha! En als ik een nieuwe naam noem, dan is het 'Wie is dat? Ook eentje van het topic?' Zit nl. vrij veel in een HK-topic dus ja, als ik zeg dat ik ze van dat topic ken dan weten ze al genoeg Tong uitsteken

Mijn ex begreep er helemaal niks van dus heb hem ook maar niet wijzer gemaakt dan ie is, nl dat er ook veel andere zaken dan paarden besproken worden Knipoog

_Chendo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 18:54

Ik lig in een deuk om dit topic... Die reacties van sommige Haha!
Geweldig.
Ik praat weinig over bokt, maar zit er ook nog maar heel kort op Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:22

Tamara schreef:
Die smilies, ik luf ze Haha! Gebruik ze op msn en ik mis ze op Hyves en in het dagelijks leven inderdaad Ja

Ik praat erg weinig irl over bokt. Maar mis de smileys in mijn mails en sms-jes Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:51

Me nieuwe vriend snapt het ook niet toen ik het over Bokt had, whaha. Toen liet ik het m maar ff zien en nou snap ie wel dat het niet alleen over paarden gaat Tong uitsteken haha

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:54

hihi.. hier zijn ze het al gewend Lachen
ben in ieder geval altijd op de hoogte van allerlei nieuwtjes dankzij bokt, dus zo slecht kunnen ze er niet over denken

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:00

Hun reageren altijd/meestal;

Ik: 'ik had iets gelezen op bokt..'

WASDA!? Clown

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:08

[FZ] > [LZP]

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:11

Die smileys zijn inderdaad heerlijk. Soms ben ik gewoon midden in een real life gesprek en dan denk ik "en nu die clownsmiley - o nee, kan niet!". Huilen van het lachen

Of ik zeg iets "er was iemand op Bokt..." en dan zie je mijn ouders al kijken, van het zal wel weer. Clown

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:50

Haha bij ons thuis is bokt ook wel bekend, mn zus en ik zitten er allebei op. Soms zit mijn vader ook zo te computeren, zegt ie zo vet sarcastisch "ooh even lekker naar bokT!" (die T dan met heel veel nadruk Clown )

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:39

Ik heb wel eens via hier een verzorgpaardje gevonden,en mn voormalige eigen pony,en als mensen dan vragen van goh hoe ben je bij dat ene paardje gekomen dan? Dan zit ik te vertellen ja bokt dit en bokt dat...en dan krijg je de meest rare blikken Tong uitsteken

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:04

hahahaha heel herkenbaar allemaal. Haha!
Mijn schatje zegt ook altijd, ZIT JE WEER OP BOKT hihihih Bloos

Soms als ik savonds nog even achter de comp wil is het van ALS JE MAAR NIET WEER TOT ! UUR OP BOKT ZIT. Duivel
Haha verder is hij wel lief hoor maar beschouwd bokt als een bedreiging voor ons huwelijk Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:13

Ik heb het eigenlijk nooit over bokt met anderen, gaat hun weinig aan wat ik hier post Clown

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 20:55

Ik pak het slimmer aan Haha! Ik begin altijd met: Op internet heb ik gelezen.. Op een forum is eens gezegd..
En als ze vragen welk forum: Och.. gewoon een Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:01

Idd Rebel, zo doe ik dat ook. Of "Ik hoorde van iemand" = bokt Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 21:59

_Nancy schreef:
Hun reageren altijd/meestal;

Ik: 'ik had iets gelezen op bokt..'

WASDA!? Clown

Haha, zo ging dat hier in het begin ook, maar nu kennen ze het inmiddels wel.
Is wel prettig, hoef ik het niet iedere keer uit te leggen. Haha.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 22:07

Mijn ouders weten geloof ik niet van het Bokt - bestaan af. Huilen van het lachen
Ik zeg ook maar niks, ze weten dat ik heel veel op een 'paardensite' zit, maar meer vertel ik maar niet voordat ik vanalles naar mijn hoofd krijg aan tafel. Huilen van het lachen

Had ook een keer een buitenrit meeting van een ander forum, had maar niet uitgebreid verteld wat het was, volgen ze toch niet. Clown