Je eerste vriend de ware?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Re: Je eerste vriend de ware?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:34

Ik heb zelf heel wat vriendjes gehad, waarvan 1 relatie van 3 jaar, we hadden ook echt wel plannen om later te gaan samen wonen enz, dit is uitgegaan (lang verhaal, bij interesse pb Knipoog ).
Ik ben nu samen met een nieuwe jongen, en het is misschien nog niet lang, maar het voelt wel écht serieus, ik hoop ook echt dat dit wel gaat slagen. Hij lijkt in veel opzichte op die andere jongen, maar dan is het een 'verbeterde versie' om het zo even te zeggen. Clown Dus ik denk wel dat dit gaat werken, maar ik ben heel benieuwd. Lachen

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:37

Mijn man en ik zijn nu zo'n 10,5 jaar bij elkaar, in juni van dit jaar getrouwd en inmiddels ben ik 29 weken zwanger van ons eerste deugnietje.
Hij is mijn eerste vriendje (ik niet zijn eerste vriendinnetje Haha! ) en we zijn nog net zo happy met elkaar als in het begin.
We vullen elkaar aan, zijn eerlijk en zo kan ik natuurlijk wel een hele pagina volmaken met al zijn positieve punten (en een paar minpuntjes ook wel hoor Haha! ). Maar kortgezegd zijn we gelukkig met elkaar, en hopen dat nog lang te blijven.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 00:36

Ik weet niet of hij de ware is, we hebben anderhalf jaar gehad, bij elkaar gewoond en alles(ik 15, hij 17, lang verhaal), op een rotmanier uit elkaar gegaan en we hebben inmiddels weer contact, hij heeft bij iedereen alles afgekapt op een bepaald moment en ik heb wel een vriend in de tussentijd gehad en hij is dus schijnbaar verliefd op mij(incl. vlinders, heeft hij in eerste instantie nooit gehad, was meer houden van) en nou wil hij me dolgraag terug. Zelf heb ik zoiets, zie wel hoe het loopt, we zijn beiden (positief) veranderd. Maar wil en durf het op dit moment zoiezo geen tweede keer aan.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 00:40

Bij mijn eerste vriendje dacht ik dat wel, achteraf was dat niet zo (en achteraf is dat maar goed ook Haha!) Dat die roze wolk zo hard uit elkaar is geklapt heeft me wel perspectief gegeven, dus bij mijn huidige vriend was ik iets minder enthousiast met denken dat hij de ware zou zijn. maar ik denk dat ik ondertussen wel mag zeggen dat hij dat is!
Maar het kan, ik heb een vriend wiens ouders al sinds hun 16e samen zijn en ik geloof dat zij verder daarvoor gene serieuze relaties hadden (voor zover je kan spreken van serieuze relaties op je 16e)

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 00:48

Ik hoop wel dat mijn viend de ware is. Zo voelt het in ieder geval wel aan. Hij is mijn aller eerste vriendje, nooit scharrels gehad. Hij heeft wel een serieuze relatie gehad voor me (en daarvoor ook nog een scharrel), maar heeft het uit gemaakt met zijn ex omdat ze vreemd ging (met een toenmalige vriend van hem!). We zijn nu al weer bijna 3 jaar samen, nog 20 daagjes wachten Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 01:47

Eerste vriend was allemaal goed en wel in het begin maar na een drietal maanden wist ik al dat het niet voor heeel lang zou zijn. Na zes maanden hebben we er dan inderdaad met onderling overleg een eind aan gemaakt. Simpelweg omdat er geen "potentieel" in de relatie zat Clown

Mijn huidige vriend ben ik 8 maanden mee samen en ik houd elke dag meer van hem Bloos De eerste maand, misschien twee maanden was ik wat afstandelijker omdat ik dacht dat het weer zo zou zijn als met mijn ex, maar dit zie ik echt nog wel even duren Ja Of hij de ware is...Tja, wie weet, nu denk ik van wel... Lachen

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 07:49

Ook ik heb (hopelijk) met de eerste gelijk de ware gevonden Haha!
We zijn nu anderhalf jaar samen, wonen ook al 7 maanden samen en zie ons niet snel uit elkaar gaan.. ik heb nog nooi van iemand zoveel gehouden als van hem... echt bizar Lachen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 08:08

Mijn zusje is vorige week gaan samen wonen met haar eerste vriendje, ze heeft nooit een andere jongen 'gehad' zelfs niet een scharrel om mee te zoenen.
Ik vraag me serieus af hoe het is als je 30 bent, en je je afvraagt hoe het is om sex te hebben met een ander Vork.

Aan de andere kant; je weet niet beter...

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 08:12

Mijn eerste vriendje heb ik 9 jaar geleden ontmoet en ben nu nog steeds met hem en we verwachten nu ons eerste kindje..
Ik was 16 dat ik een relatie met hem kreeg en ben nu 25 Tong uitsteken
Ik begrijp heel goed wat je moeder bedoelt.. Ik heb absoluut geen spijt van deze relatie en het is echtmijn maatje.. Maar als ik het over had kunnen doen had ik eerst meer gaan experimenteren.. want hij is voor alles mijn eerste op zoenen na.. Dus ik zal nooit weten hoe het nou met een ander zal zijn...

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 08:23

Ik ben nu 6 jaar samen met mijn eerste echte vriend. Wonen al anderhalf jaar samen.
Ik leerde hem kennen toen ik ongeveer 16 was. Hij is 9 jaar ouder. Aug wordt ie 31 ik ben nu 22.
@kristie. Inderdaad wat je nooit heb gehad kan je ook niet missen.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 08:26

Ja maar je kan wel vraagtekens krijgen van goh... hoe zal dat zijn... en met die vraag zal je dan altijd moeten lopen.. dus ik begrijp die moeder wel voorledig..
Begrijp me niet verkeerd hoor.. ben super blij met mijn mannetje..

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 08:52

Ja tuurlijk kan je dat krijgen. Lijkt me ook normaal maja de keuze is gemaakt dus je moet je er bij neer leggen.
Oja ik begrijp je wel hoor.
Gefeliciteerd met je zwangerschap hoelang moet je nog

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 08:59

ja dat kan je ook hebben

edit: hmm ok er stond een ander bericht boven

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 09:09

haha ik moet nog 14 weken.. we zijn dus aan het aftellen Tong uitsteken

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 09:31

leukleukleuk

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 15:11

Ik ben 16 en heb nu bijna een half jaar met mijn vriendje van 18 (wel een paar weken uitgeweest door hem, wat ik 'm vergeven heb maar nog niet vergeten ben) en begin steeds meer voor hem te voelen. Lachen Hij is voor mij de eerste waarmee ik alles doe (op zoenen na) maar heeft zelf wel wat meer ervaring.

Weet echt nog niet of wij samen oud zullen worden, hoop het aan de ene kant wel. Maar aan de andere kant ben ik een beetje bang dat het dan na een aantal jaar kapot gaat omdat ik me kan voorstellen dat je toch nieuwsgierig word naar andere (heb dit tussen mijn ouders zien gebeuren namelijk). Bloos

Lieke_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 15:17

Lindy1982 schreef:
Mijn eerste vriendje heb ik 9 jaar geleden ontmoet en ben nu nog steeds met hem en we verwachten nu ons eerste kindje..
Ik was 16 dat ik een relatie met hem kreeg en ben nu 25 Tong uitsteken
Ik begrijp heel goed wat je moeder bedoelt.. Ik heb absoluut geen spijt van deze relatie en het is echtmijn maatje.. Maar als ik het over had kunnen doen had ik eerst meer gaan experimenteren.. want hij is voor alles mijn eerste op zoenen na.. Dus ik zal nooit weten hoe het nou met een ander zal zijn...

Ik zou het niet beter kunnen zeggen. Idem hier.

Wij hebben dezelfde leeftijd en zijn sinds ons 16e samen - ik word er morgen 28. Hebben intussen ook 2 kindjes en zijn 5 jaar gehuwd en nog steeds heeeele gelukkig samen.

Zou me geen leven zonder hem kunnen voorstellen. Maarm ocht ik het mogen overdoen, had ik hem liever ook wat later leren kennen en eerst een beetje rondgescharreld. Want behalve zoenen, weet ik ook niet hoe het is op een ander. Maar ik kom niets tekort hoor!!!!! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 15:23

Nou, mijn eerste vriend was definitely not de ware haha.
Maar ik ken mensen bij wie het wel zo was. En dat vind ik echt heel mooi. Lachen

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 15:24

ik heb een beetje hetzelfde als jij
ben nu ook bijna een half jaar samen emt mijn vriend en het is mijn eerste echte vriend. toen ik 13 was heb ik toch wel 3 maanden een vriendje gehad, maar echt serieus was dit niet..
Het voelt al heel echt en ik ben stapelverliefd op hem, geen schoolmeisjes verliefd maar echt het lot uit de loterij gevoel ^^
we hebben het ook al best vaak over later, dan zijn we aan het fantaseren.
Ik hoop dat het mijn ware is, maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit Scheve mond

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 15:28

Hahaha, dat fantaseren ken ik. Tong uitsteken Echt zo.. Als we over 5 jaar nog samen zijn dan gaan we trouwen in Frankrijk en kopen we een leuk huisje met kindertjes en blablabla. Heel leuk allemaal en vind het super dat hij er ook zo over denkt, maar toch maakt het me een beetje bang.. Clown Juist omdat we nog zo jong zijn en ik verder geen ervaring heb.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 15:30

_Lotjuh_ schreef:
Hahaha, dat fantaseren ken ik. Tong uitsteken Echt zo.. Als we over 5 jaar nog samen zijn dan gaan we trouwen in Frankrijk en kopen we een leuk huisje met kindertjes en blablabla. Heel leuk allemaal en vind het super dat hij er ook zo over denkt, maar toch maakt het me een beetje bang.. Clown Juist omdat we nog zo jong zijn en ik verder geen ervaring heb.

ghehe jaaaaaaa xD
gisteren nog... mijn vriend is een metalhead. en hij ziet het al helemaal voor zich dat we van die wannabe-gangsters als kinderen krijgen die rap en hiphop etc luisteren (wat hij dus verafschuwd Clown )

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 19:46

Ik heb 20 aug. 2,5 jaar met mijn vriend. ik ben 17, hij 21. Dus vanaf dat ik bijna 15 was, en hij bijna 19. Ik heb thuis veel meegemaakt, scheiding van mn ouders e.d. Mijn moeder is nu met haar nieuwe man op vakantie, en ben bij mijn vader, Tussen mij en mn vader is het heel lang heel slecht gegaan, en het laatste half jaar ging het wat beter, nu ging het van de week weer mis, knallende ruzie, mijn vriend belt, en heeft me om half 1 snachts nog opgehaald, stond binnen 5 min. op de oprit (woont andere kant van het dorp, op zichzelf). Ik slaap wel vakr bij mn vriend in het weekend of als hij vakantie heeft, dus heb tegen mn vader gezegd dat ik bij hem bleef slapen, mn vriend pakt me meteen vast, heeft me onwijs veel getroost, we hebben echt nooit flink ruzie, hooguit soms een meningsverschil. Beiden doen we ook nog genoeg dingen met onze vrienden (vakantie, shoppen, stappen e.d.) , wat ook belangrijk is volgens mij, nu we nog zo jong zijn. Maar ook doen we vaak dingen samen (pretpark, stappen, winkelen e.d.)
Voor mij is hij de ware, we hebben een hele hechte band, hij is er altijd voor me, in goede en slechte tijden!:)

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 22:10

Ik heb maar 1 serieus vriendje gehad en dat is nu mijn huidige man.
Ik was 17 en hij was 18, en inmiddels zijn we 20 jaar samen en 12 jaar getrouwd en nog steeds gelukkig Haha!
Over 2 weken gaat onze droom uitkomen, dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en dan kunnen we onze paardjes aan huis houden en zitten we vlak aan de bossen, dan kan het alleen maar nog beter worden Knipoog

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:24

Voor mij de ware,voor hem niet meer.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:33

Ik was 13 toen ik mijn eerste serieuze relatie had, dus nee, dat is 'm niet geworden...

Ik ben wel de eerste vriendin van mijn vriend nu. Hij was ook 17, bijna 18, toen we wat kregen (ik 18, bijna 19). Nu, 2,5 jaar later zijn we nog samen en wonen inmiddels 'n half jaar samen. Lachen

Ik denk dat het er helemaal aan ligt hoe je zelf bent en hoe je vriend is enz. Zo heeft mijn vriend nooit behoefte gehad aan experimenteren of willen weten hoe het met andere meisjes is, en vanaf het moment dat we iets kregen heeft hij er niet aan getwijfeld dat we bij elkaar pasten... Lachen Ik heb dat zelf ook nooit zo gehad die behoefte aan vrijheid of scharrelen, ik heb alleen maar serieuze relaties gehad eigenlijk.