Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Djilan schreef:Degene die de intest deed was iemand anders dan degene die na de ANWBdag mijn instructeur werd. Bij de ANWB hebben ze daar blijkbaar verschillende mensen voor. Mijn rij-instructeur gaf zelf op de 6e dag bij hem al aan dat ik het eigenlijk allemaal wel al onder de knie had. De laatste 2 lesdagen mocht ik dus zelf heenrijden waar ik wilde
Maar het had me geloof ik bijna 200 euro gescheeld als ik pakket daaronder had gehad. Maar goed in 1x slagen is natuurlijk een mooie beloning.
Main schreef:Vraagje voor de mensen die zo'n spoedcursus hebben gehad,
en die er erg over te spreken zijn;
Hebben jullie voordat je er mee begon, al in een auto gereden?
Dus bijvoorbeeld van vrienden of familie al een ''lesje'' gehad?
Ben benieuwd
echt als groentje aan de spoedcurcus begonnen dus

Main schreef:Stel dat je een intake-lesje doet..
zit je dan meteen vast aan die rijschool?
verania schreef:Main schreef:Stel dat je een intake-lesje doet..
zit je dan meteen vast aan die rijschool?
meestal ga je na de intake rond de tafel (althans zo ging het bij mij)
en ging je afspraken maken.
ze verwachten natuurlijk wel dat je daar ook gaat lessen
de intake is vaak ook goedkoper dan een gewone les.
Zou niet netjes zijn als je na een intake een andere rijschool kiest lijkt mij.
heb het eigenlijk zelf nooit meegemaakt
Djilan schreef:Het is wel logisch dat je gaat lessen bij degene waar je de intake doet, maar als je er bij de intake geen lekker gevoel over hebt met die rijschool ben je nog wel vrij om een andere te zoeken. Lijkt me in ieder geval.
Sophie2 schreef:Ik kreeg trouwens geen uitleg, ik moest gewoon gelijk de weg op. En hij zei precies wat ik moest doen. Heb overal gereden, drukke wegen, 80 km wegen, vanalles.. En ik moest tijdens mijn intest ook al laten zien of ik een hellingproef goed kon uitvoeren, een bochtje achteruit rijden e.d.

Sophie2 schreef:Ik kreeg trouwens geen uitleg, ik moest gewoon gelijk de weg op. En hij zei precies wat ik moest doen. Heb overal gereden, drukke wegen, 80 km wegen, vanalles.. En ik moest tijdens mijn intest ook al laten zien of ik een hellingproef goed kon uitvoeren, een bochtje achteruit rijden e.d.
. ik rijd 3 uur per dag en heb morgen TTT, daarna ga ik op vakantie dus na mn vakantie nog 3 dagen les en dan examen.
Main schreef:Maar is dat in het begin niet te veel / te lang? Dat was namelijk de eerste reactie van mn moeder..
Ik heb juist halverwege gehad dat ik het helemaal zat was, na mijn dipje 
Djilan schreef:Degene die de intest deed was iemand anders dan degene die na de ANWBdag mijn instructeur werd. Bij de ANWB hebben ze daar blijkbaar verschillende mensen voor.
Snap eigenlijk ook niet waarom ze je niet de keus gegeven hebben, maar goed...

Want heb zelf namelijk t gevoel dat je een week later weer eerst t gevoel van de week dr voor moet krijgen..?