spierballen time

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xannemijn

Re: spierballen time

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 16:55

Prada_07 schreef:
Als ik mijn armen aanspan komt er toch wel een bultje Vork

hahah dat heb ik ook Tong uitsteken

jumparound

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 16:58

ik heb best sterke armen als ik ze aanspan is het geen bultje , maar een echte bult Haha!
tja als je bijna elke dag zwaar werk doe in de vakantie en ook nog eens op fitness zit... Haha! Knipoog

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 17:16

Hey,

Ik was er ook bij, bij dat topic een paar jaar geleden.

Ik ben ook bedeeld met spierballen Lachen

boeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 18:47

Yvonniej schreef:
Hey,

Ik was er ook bij, bij dat topic een paar jaar geleden.

Ik ben ook bedeeld met spierballen Lachen

He welkom bij de club dan maar weer Vingers aflikken
Zijn er dan nog meer bokkers van de oude doos is wel weer gezellig Cool

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 19:01

Ik ben wel een ouwe doos Knipoog maar was er toen niet bij...
Heb nog effe gecheckt of d'r wat zit en idd, als ik mijn armspieren aan- en ontspan beweegt er het een en ander. Maar ook mijn schouders zijn vrij breed (errug leuk bij het aanpassen van bovenkleding, niet dus, draag niet voor niets voornamelijk truien en bloesjes van de mannenafdeling) en de benen zijn ook niet onderbedeeld als het om bespiering gaat. Ook heb ik een pracht van een wasbord buik...netjes verstopt onder een laag vet Tong uitsteken .
Behalve paardrijden heb ik nooit echt fanatiek gesport dus hoogst waarschijnlijk zal het wel van het uitmesten en sjouwen komen.
En waarschijnlijk oog ik wel wat sterk, aangezien ik laatst nog op straat was aangehouden door een vrachtwagenmeneer of ik even wilde helpen met tegenhouden van een grote vitrinekast. Lijkt me niet iets wat je vraagt aan een klein iel meisje...(alhoewel dat natuurlijk niet wil zeggen dat die niet sterk kunnen zijn)

boeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 19:17

He kwam zo juist een mooie foto tegen op het net.
Dit zijn vind ik wel mooie spierballen.
Zo heb ik ze trouwens ook ongeveer.
Zal wellicht zelf wel is een foto plaatsen.

Afbeelding

Just_Crazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:58

Nou, echt blij ben ik niet met mijn spierballen,
heb dikkere armen dan jongens! Geen vet, maar spieren! heb ook tijdje op de renbaan gewerkt en op stal maar dat ik daar nou zulke armen van krijg?
Vind het niet echt een ramp, maar shirtjes met mouwn zitten voor mij al snel te strak...
Koe

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:50

boeder schreef:
Bovendien was er een paar jaar geleden ook al een topic over spierballen.
Deze was vond ik best leuk en er waren genoeg meiden die sterker waren dan de jongens.
Dus is het wellicht weer is leuk om dit onderwerp nieuw leven in te blazen.

*grin*
Het spierballen topic Tong uitsteken

Ik zal die foto's niet her-plaatsen Haha!

Edit: ik was er ook bij..

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:53

Ik heb ook redelijk gespierde armen, maar de laatste tijd zit er een goed vetlaagje overheen Clown Vroeger turnde ik veel, dus dan ben je snel wat gespierder dan niet sportende mensen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 01:09

Hier nog eentje die met aardige spiertjes bedeeld is. Ben een rank meisje van 1.52 maar heb even brede schouders als mijn wat breder gebouwde vriendin van 1.70 Clown

T-shirts van tegenwoordig met die mouwtjes die smaller worden aan de arm zijn voor mij geen optie...Kan eigenlijk enkel hele losse T shirts aan of t Shirts zonder mouwen Clown De rest snijd in mijn armen Rolleyes En hemdjes krijgen een scheur effect (ken je dat, dat zo'n elastisch hemdje zo heeeel erg spant op je rug dat het lijkt alsof het gaat scheuren) omdat mijn schouders te breed zijn Rolleyes Armen omhoog doen is bijgevolg ook geen optie als ik zo iets aan heb *LOL* net als volledig voorwaarts *LOL*

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:07

*gniffelt*
Dat van die shirtjes ken ik...Zo heb ik weleens in een zwart topje vastgezeten omdat dat onding niet meer naar boven of beneden wilde, maar ook met een net topje met vetertjes...Zat perfect, ik doe mijn armen omlaag en plop zeiden de vetertjes...
Ik hou het maar op mouwloos XL en voor bij de paarden maar bij mannenkleding. Naar schattige truitjes en vestjes kijk ik maar niet eens meer...

Eén 'voordeel', die stevige schouders (had ik ze maar in de jaren 80); instant schoudervulling! Haha!

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:10

Ik heb ze ook wel, alleen niet door paardrijden maar door kickboksen Tong uitsteken

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:22

Volgens mij is dat gewoon erfelijk bepaald, ik doe werkelijk geen zak aan mijn armen, maar ik heb even gespierde armen als een vriend van me, die iedere dag fitnesst. ROFL

Hij is dan wel wat sterker, maar op het oog zie je het niet. Vork Ik ben dan wel een man trouwens.

boeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 19:12

Het spierballen topic Tong uitsteken

Ik zal die foto's niet her-plaatsen Haha!

Edit: ik was er ook bij..[/quote]

He welkom terug Leliev.
Nee hoor je mag wel nieuwe foto's plaatsen.
Of zijn jouw spierballen minder geworden.
Zodat je de oude doos moet gebruiken

Ja klopt inderdaad wel met die strakke mouwtjes.
Ze houden nog steeds teveel rekening met die hele slanke topmoddelen. Knipoog

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:27

boeder schreef:
He welkom terug Leliev.
Nee hoor je mag wel nieuwe foto's plaatsen.
Of zijn jouw spierballen minder geworden.
Zodat je de oude doos moet gebruiken

spierballen zijn ff wat minder geworden.
Zodra ik weer beter ben gaan we weer in training Tong uitsteken

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:04

Volgens heeft bijna iedereen die flink stallen mest (en niet bizar slecht eet) wel spierballen!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:07

Phoe, mijn armspieren zijn flink verslapt wanneer ik gestopt ben met turnen 2 jaar geleden! (8 jaar gedaan).
Gelukkig ga ik nu weer 2x per week acro-en waardoor ze weer iets sterker worden ..
Heb ook wat bredere schouden (vind ik), maar winnen van jongens bij armpje drukken is nogsteeds lachen Schijnheilig

boeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 17:30

Ja armpjedrukken is zeker leuk om te doen en dan vooral tegen jongens Haha!
Dus Leliev word maar snel beter anders zullen de sterkste bokkers weer de meiden zijn Knipoog

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:54

Ja, ik heb wel flinke armspieren... Ik speel harp, dat klinkt heel licht maar het zijn in werkelijkheid loodzware dingen, dat kost behoorlijk wat kracht om er een flink geluid uit te krijgen. Daarnaast zit je ook nog met je armen 'opgetild' als het ware, dus je hele arm + schouderpartij wordt getraind Vork

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:00

Ik heb brede schouders, arm spieren heb ik altijd wel gehad (in de zin van dat ze altijd zichtbaar zijn als ik mijn armen aanspan)
Ik heb ook van die periodes dat ik meer spieren heb, soms werk ik meer in stallen/op t land, soms meer in kantoor o.i.d

Heb wel vaker gehoord of ik een zwemster was. Maar dat een kennis van mij eens bij zien van mijn foto vroeg of ik aan bodybuilding deed Bloos! Dat sloeg wel alles Scheve mond (kan ik wat aan doen dat mijn schouders/nek altijd gespannen zijn )

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:24

Hahaha die vraag heb ik ook een keer gehad! Of ik aan bodybuilding deed???Euhm nou nee! Ik ben altijd wel met mijn lijf bezig dat wel. Maar ik eet toch echt geen vergrotende of afslankende rommel. Ik rij veel paard wat wel te zien is aan mijn benen en buik natuurlijk. Verder is mijn broer een Freefighter en daar mag ik vaak zat mn energie op bot vieren. Hij moet harden voor de klappen die hij krijgt en ik kan zo lekker mn energie en krachten kwijt. We trainen vaak zat samen op de boks zak en daar krijg je echt wel meer kracht en vooral conditie van. Ik doe dit niet bewust om ECHT gespierd te raken, wel vind ik het mooi om een bolling op mn armen te zien en een mooie strakke buik.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:28

ik! ik heb ook spierbal in 1 arm! haha. maar is niet zo gek. doe alles met 1 arm ipv 2, en ook ipv een stel benen... wie handje wil komen drukken is welkom Knipoog

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 09:39

MoonChloe schreef:
Ik heb brede schouders, arm spieren heb ik altijd wel gehad (in de zin van dat ze altijd zichtbaar zijn als ik mijn armen aanspan)
Ik heb ook van die periodes dat ik meer spieren heb, soms werk ik meer in stallen/op t land, soms meer in kantoor o.i.d

Heb wel vaker gehoord of ik een zwemster was. Maar dat een kennis van mij eens bij zien van mijn foto vroeg of ik aan bodybuilding deed Bloos! Dat sloeg wel alles Scheve mond (kan ik wat aan doen dat mijn schouders/nek altijd gespannen zijn )

Hier ook breeeeeede schouders en biceps/triceps. Ik heb wel op wedstrijdzwemmen en waterpolo gezeten. Daarna afgetraind dmv fitness maar het mocht niet baten Haha! Het zit ook in m,n bouw.

Ik ben blij dat ik een kont heb gekregen want ik was tot 4 jaar terug net Jerommeke van Suske en Wiske qua vorm Haha!

Er was een keer een vriendje dat het uitmaakte omdat ik breder was dan hem, dat kon en mocht niet volgens hem... Tong uitsteken

Ik vind het persoonlijk wel mooi bij vrouwen als er wat spierdefinitie is te zien.

boeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 18:59

Citaat:
Er was een keer een vriendje dat het uitmaakte omdat ik breder was dan hem, dat kon en mocht niet volgens hem... Tong uitsteken

Ik vind het persoonlijk wel mooi bij vrouwen als er wat spierdefinitie is te zien.
[/quote]

Raren gedachten van je vriendje dan zal hij wel een zwaar leven krijgen.
Tegenwoordig kunnen meiden dus ook best wel wat spieren hebben en zijn veel jongens behoorlijk slap.

Armpjedrukken is inderdaad best wel leuk.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:29

Hahahaha jaaaa dat spierballentopic! Ik heb toen ook meegedaan, en gewoon NIEMAND had door dat dit helemaal niet mijn spierballen waren Clown. Dat waren de spierballen van mijn toenmalige vriend *gniffel*. Volgens mij dacht vooral boeder dat ik het zelf was Haha!