Prada_07 schreef:Als ik mijn armen aanspan komt er toch wel een bultje
hahah dat heb ik ook
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Prada_07 schreef:Als ik mijn armen aanspan komt er toch wel een bultje
Yvonniej schreef:Hey,
Ik was er ook bij, bij dat topic een paar jaar geleden.
Ik ben ook bedeeld met spierballen
maar was er toen niet bij...
.
boeder schreef:Bovendien was er een paar jaar geleden ook al een topic over spierballen.
Deze was vond ik best leuk en er waren genoeg meiden die sterker waren dan de jongens.
Dus is het wellicht weer is leuk om dit onderwerp nieuw leven in te blazen.

Vroeger turnde ik veel, dus dan ben je snel wat gespierder dan niet sportende mensen. 
De rest snijd in mijn armen
En hemdjes krijgen een scheur effect (ken je dat, dat zo'n elastisch hemdje zo heeeel erg spant op je rug dat het lijkt alsof het gaat scheuren) omdat mijn schouders te breed zijn
Armen omhoog doen is bijgevolg ook geen optie als ik zo iets aan heb
net als volledig voorwaarts

Ik ben dan wel een man trouwens. 

boeder schreef:He welkom terug Leliev.
Nee hoor je mag wel nieuwe foto's plaatsen.
Of zijn jouw spierballen minder geworden.
Zodat je de oude doos moet gebruiken
Dat sloeg wel alles
(kan ik wat aan doen dat mijn schouders/nek altijd gespannen zijn ) 
MoonChloe schreef:Ik heb brede schouders, arm spieren heb ik altijd wel gehad (in de zin van dat ze altijd zichtbaar zijn als ik mijn armen aanspan)
Ik heb ook van die periodes dat ik meer spieren heb, soms werk ik meer in stallen/op t land, soms meer in kantoor o.i.d
Heb wel vaker gehoord of ik een zwemster was. Maar dat een kennis van mij eens bij zien van mijn foto vroeg of ik aan bodybuilding deedDat sloeg wel alles
(kan ik wat aan doen dat mijn schouders/nek altijd gespannen zijn )
Het zit ook in m,n bouw.
[/quote]Citaat:Er was een keer een vriendje dat het uitmaakte omdat ik breder was dan hem, dat kon en mocht niet volgens hem...![]()
Ik vind het persoonlijk wel mooi bij vrouwen als er wat spierdefinitie is te zien.
. Dat waren de spierballen van mijn toenmalige vriend *gniffel*. Volgens mij dacht vooral boeder dat ik het zelf was