Ruzie met Vodafone...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Re: Ruzie met Vodafone...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:00

Ik heb ook ruzie met Vodafone!

Ik kan al máánden mijn beltegoed niet opvragen!
En dat is behoorlijk frustrerend met een abbo! Zij zijn groot en ik is klein!

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:01

Ik heb ook al problemen met vodafone !!

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:02

dat van die twee rekeningen met dezelfde naam dat klopt daar heb je een als het goed is duidelijke uitleg over gehad want die heb ik ook gehad en voor mij is het wel duidelijk.....voor de rest heb ik geen idee maar ik word ook helemaal gestoord van die storingen krijg je een sms dat je rekening klaar staat ga je naar de site is er weer storing wat heb je er dan aan??????????? ik hoop dat ze maar es drastisch gaan verbeteren

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:54

Jeetje ik wist niet dat er zoveel mensen waren met klachten over Vodafone, ik zit zelf gelukkig bij Hi en dat al 3 jaar, is supergoede service en gaat eigenlijk altijd goed. Mijn zus daarintegen zit wel bij Vodafone en de laatste paar maanden heeft ze steeds absurd hoge rekeningen. Ze kan ze zelf niet eens betalen, terwijl ze echt niet extreem veel belt of smst, zo raar... maarja wat kan je er aan doen. Hoe kan je bewijzen dat je écht niet zoveel gebeld hebt...

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 19:56

Loesje88 schreef:
_Zsazsa_ schreef:
dan heeft half bokt/nl een stalker denk ik. Klantenservice is gewoon om te janken bij vodafone. Ben er veeeels te lang lid van geweest.

Ik wou mijn abbo opzeggen wat per brief moet, heb ik 4x op moeten sturen omdat ze hem zogenaamd niet hadden, toen heb ik het via de postmeneer laten doen die dan een handtekening als bevestiging vraagd en toen hadden ze hem. was het 3 dagen te laat. (omdat je 3 maanden vtv op moet zeggen) Dus toen werd ie alsnog verlengd....... Verdrietig

En je had zeker geen kopieën van je brieven? Nagelbijten / Gniffelen

Jawel, maar dat maakte niet uit, ik kan namelijk die brieven typen er een andere datum boven zetten, want dat "grapje" kende ze blijkbaar al... Sigaar Ik zou nou denk je niet dat ik een aangetekende brief als eerste zou sturen, zonde van het geld toch..

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 20:32

Ik heb net een nieuw (extra) abo afgesloten bij Vodafone, maar heb er blijkbaar niet echt goed aan gedaan zo te lezen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 20:39

Ben ik blij dat ik nog niet naar vodafone ben over gestapt
Blijf dan toch maar bij T-mobile als ik dit lees

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 21:09

dutchy_ schreef:
Jeetje ik wist niet dat er zoveel mensen waren met klachten over Vodafone, ik zit zelf gelukkig bij Hi en dat al 3 jaar, is supergoede service en gaat eigenlijk altijd goed. Mijn zus daarintegen zit wel bij Vodafone en de laatste paar maanden heeft ze steeds absurd hoge rekeningen. Ze kan ze zelf niet eens betalen, terwijl ze echt niet extreem veel belt of smst, zo raar... maarja wat kan je er aan doen. Hoe kan je bewijzen dat je écht niet zoveel gebeld hebt...

Hier eigelijk het zelfde Nagelbijten / Gniffelen

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 21:26

Wat belachelijk zeg ,als ze dan even eerlijk zeggen van ja dit en dat met die brieven maar nee je hebt zogenaamd 200 euro gebeld.
Maar heb niet zoveel verstand van banken enzo maar ik zou misschien iets van kassa/radar ofzo (van de tv, daar heeft mijn opa het altijd over) inschakelen ofzo.. Lachen ?

Nou dat red ik nog niet eens en ik zit in puberfase dus bel echt onwijs veel. hihi.
Sorry moest even grapje maken hoor Bloos.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 21:37

Waarom zovelen al die problemen etc...?????

En hoe kan het dat vriendlief, schoonvader, ikke en nog aantal naastgelegen familie/kennissen, die wederom niks meegekregen heeft dat er iets met vodafone aan de hand is etc ???

Als vele anderen hoge rekeningen ontvangen van vodafone ? Waarom gaat het bij vriendlief, schoonvaderlief, ikke en nog x-aantal fam/kennissen altijd elke maand goed, en krijgen we ook geen melding met de mededeling dat vodafone problemen heeft, en we gewoon normale facturen krijgen.

Krijgen jullie allen de rekening via post dan of ook via myvodafone ????

Zodra via myvodafone krijg je elke maand een sms-bericht van vodafone met de mededeling ''Uw nwe rekening ligt voor u klaar, en zolang je die nog niet gekeken hebt, blijft vodafone keer op keer herinnering sms-bericht sturen m.b.t. die diensten...

Het is dus raar vele mensen problemen met vodafone ?? En het andere gedeelte dan ??

Ik zou zeggen ga jezelf ook ff ten rade en controleer of je inlog-codes incorrect staat opgegeven, en of controleer of je niet met een of andere hacker te maken hebt ???

Succes en sterkte iedereen.

Maar goed Orange, Debitel, T-mobile, Telfort zijn juist van de slechtere kwaliteiten en vodafone en kpn een van de beste kwaliteiten..

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 21:53

Qua bereik ben ik heel blij met vodafone! Heb echt overal en altijd bereik alleen de klantenservice vind ik minder. Heb vandaag trouwens een rekening gehad voor 62 cent haha die begrijp ik niet helemaal staat onder abo van 18,95 p/m voor het tegoed van 35,- ga volgende week maar even bij de winkel langs voor uitleg

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 22:14

__Possie__ schreef:
Waarom zovelen al die problemen etc...?????

En hoe kan het dat vriendlief, schoonvader, ikke en nog aantal naastgelegen familie/kennissen, die wederom niks meegekregen heeft dat er iets met vodafone aan de hand is etc ???

Als vele anderen hoge rekeningen ontvangen van vodafone ? Waarom gaat het bij vriendlief, schoonvaderlief, ikke en nog x-aantal fam/kennissen altijd elke maand goed, en krijgen we ook geen melding met de mededeling dat vodafone problemen heeft, en we gewoon normale facturen krijgen.

Krijgen jullie allen de rekening via post dan of ook via myvodafone ????

Zodra via myvodafone krijg je elke maand een sms-bericht van vodafone met de mededeling ''Uw nwe rekening ligt voor u klaar, en zolang je die nog niet gekeken hebt, blijft vodafone keer op keer herinnering sms-bericht sturen m.b.t. die diensten...

Het is dus raar vele mensen problemen met vodafone ?? En het andere gedeelte dan ??

Ik zou zeggen ga jezelf ook ff ten rade en controleer of je inlog-codes incorrect staat opgegeven, en of controleer of je niet met een of andere hacker te maken hebt ???

Succes en sterkte iedereen.

Maar goed Orange, Debitel, T-mobile, Telfort zijn juist van de slechtere kwaliteiten en vodafone en kpn een van de beste kwaliteiten..

Als ze weten dat ze een van de betere zijn, weten ze ook dat ze zich meer fouten kunnen permiteren en een klant meer of minder maakt hun ook niet uit. Vind dat ik ook vaak arogante servicemedewerkers aan de tel heb gehad. (als ze dus wel ooit opnamen.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:13

Ik heb ook een soortgelijke ervaring met Vodafone gehad. Ik zou bij het afsluiten van een abbonement 40 euro krijgen, ik een jaar lang!!! erachteraan gebeld, veel verschillende mensen aan de lijn gehad die veel beloofden maar nooit wat deden, de ene beweerde dat hij in zijn systeem las dat ik het in februari had ontvangen, de ander zei december, de ander zei mei. Ik heb al mijn afschriften gekopieerd en opgestuurd, want zij hadden daar zogenaamd staan dat ze me betaald hadden. Eindelijk na een jaar die 40 euro gekregen, toen mijn abbo afgelopen was wist ik niet hoe snel ik weg moest van vodafone!! Ik ga daar nooit, nooit, nooit meer iets afsluiten, één grote puinzooi daar. Jij veel succes met je geld terughalen, als ze mij al een jaar laten wachten voor 40 euro wil ik niet weten hoe ze dat bij jou gaan doen.. Erachteraan blijven bellen in ieder geval, maak ze maar de kop gek.

Becky_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:22

Zucht ik word er ook niet goed van. Heb nu 2 juli rekeningen gehad 1 van 44 en 1 van 18 lekker dan. Maar ik heb zo'n zorgeloos sms blox en daar tellen ze ineens meer dan 16 euro voor in plaats van 10. En op je mailtjes krijg je spontaan geen antwoord meer.
Lekker bezig daar zal blij zijn als ik er vanaf ben helaas duurt dat nog 2 jaar Boos!

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:27

Ik heb ook ruzie met vodafone..
1x een tel rek gehad van 250 euro!!
Heb de zorgeloos sms blox, dus nou ja ik sms wel veel maar ook weer niet zoveel!
Die hoge rekening kwam volgens hun door mijn vele smse :S
Ik zou dus bijna 2000 smsjes hebbe gestuurd in 1 maand tijd!
Heel raar..
Nu zit ik ook elke maand over me bundel heen (al gauw 40 of 50 euro) terwijl ik (dus door die hele hoge tel rek) heel zuinig aan doe :S
Heb me prepaid (ook vodafone) er weer bij gepakt, en daar heb ik ook zorgeloos smsen op, en dan gebruik ik me abo pas weer als ik door die 1000 smsjes heen ben of als ik eens bel (wat zelde is, en als ik ben is het maar een paar min)
Ik wil echt dolgraag over op een ander, want dit is te gek voor woorden!
Maar ja helaas.. heb pas eind feb een abo afgesloten voor 2 jaar :S

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 23:51

__Possie__ schreef:

Even een vraagje: waarom zijn zij van slechtere kwaliteit?
Bij ons thuis i shet Telfort & Hi, beide hebben supergoed bereik, en zijn zeer goed(koop). Altijd problemen netjes opgelost en alles. Nou, vodafone hebje hier bijna geen bereik, en zijn nog een superduur ook. Dus ik snap niet helemaal hoe je hier bij komt?

Verder: Kun je niet eens gaan noteren hoe veel/vaak je belt en sms't, en daar eens mee naar de winkel gaan?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 09:28

Ik ben ruim een jaar geleden over gestapt van orange naar vodafone en dat had ik al jaren eerder moeten doen! Wat een heerlijke provider is vodafone, het scheelt me ook 50 euro in de maand aan kosten!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 10:06

Caira schreef:
Ik ben ruim een jaar geleden over gestapt van orange naar vodafone en dat had ik al jaren eerder moeten doen! Wat een heerlijke provider is vodafone, het scheelt me ook 50 euro in de maand aan kosten!

Hier nog iemand die het zo goed heeft bij vodafone... Vriendlief zn abbo bij vodafone loopt volgend jaar weer af en dan gaat ie vervolgens weer switchen van vodafone terug naar kpn (ivm je dan leukere aanbiedingen krijgt etc)...Wij sluiten altijd een abbo af van 2 jaar en nadat onze abbo af loopt switchen we terug naar kpn en ga zo maar door..En hiervoor hoeven we niet veel moeite voor te doen de provider regelt alles voor je ook het omschakelen en nummerbehoud(en dit alles via i-net of als we een winkel binnengaan)..Heb al vanaf dat ik voor het eerst een 06 kreeg nog steeds hetzelfde telf-nr (evenals vriendlief)..

En tja doordat wij 100% tevreden zijn en blijven over vodafone hebben we nog geen ene keer hoeven bellen met de klantenservice, evenals ook nooit niet gehad bij kpn Haha! Knipoog

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 10:21

Mijn abo verloopt bijna en ik moet maar eens goed gaan kijken wat ik wil. Heb nog nooit echt problemen gehad ofzo, maar dat die service van het tegoed steeds niet werkt wordt ik wel gek van. Super irritant!!!!
Hoe zit dat eigenlijk met verlenging enzo? Als je niet opzegt, wordt het dan voor 2 jaar verlengt? Of kan je dan gewoon wel per maand opzeggen (ik ga nu ook ff op de site zoeken hoor).

edit: laat maar..........antwoord gevonden Knipoog

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 10:29

Hee wat toevallig dat ik dit topic tegenkom.

Vriendin van me heeft ook Vodafone en is pas een contractverlenging aangegaan voor een jaar, ze zou hierdoor een goedkoper abonnement krijgen. Niets is minder waar, want haar rekeningen zijn tegenwoordig niet meer beneden de 150 euro terwijl ze amper belt.

Ik heb zelf Hi, nooit problemen mee.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 11:47

Ik zit ook sinds februari bij Vodafone, ben overgestapt van Hi. Maar eigenlijk nog geen problemen. Heb ook zorgeloos sms erbij genomen. Toen werd er de eerste keer iets van 75 euro afgeschreven. Dus ik had al gelijk zoiets van Verward dat kan nooit. Ik naar de T for Telecom (waar ik het mee geregeld had alles) zijn ze het na gaan kijken, en nog geen week later had ik 40 euro teruggestort op mijn rekening. De blox waren niet goed doorgekomen (door hun fout overigens) Voor de rest kloppen mijn rekeningen eigenlijk altijd (ik snap er alleen nooit iets van, dus laat mijn vriend altijd even kijken als ik iets niet zeker weet). En niet geheel onbelangrijk: altijd en overal bereik!

@Possie: vergeet niet dat het maar een enorm klein percentage is dat hier nu in het topic reageert met problemen. Vodafone heeft enorm veel klanten, maar je zult mensen niet zo gauw horen als het goed gaat ergens mee.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 11:49

Nu weer iets vaags :S
Ik zit nu op my vodafone, zat gister 10 cent over me abo heen
kijk ik nu, zit ik 19.50 erover heen!
Maar ik heb wel 28.98euro voor aankomende maand :S (ik heb een abo van 22.50) dat wil dus zegge dat ik nog wat over had van vorige maand. Maar hoe kan het dan dat ik er toch 19.50 overheen zit?
En zo gaat het elke keer..
De ene dag zit ik 60 euro over me abo heen,
de andere dag heb ik nog 18 euro over.
En de dag erna zit ik 1,50 over me abo heen en heb ik niets meer over..
Om gek van te worden!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 11:59

Misschien kosten buiten je bundel? Dat je binnen je bundel nog wel over hebt...........
Maar dat die andere kosten daarbuiten vallen (bijv. sms/bellen in het buitenland).

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 12:00

Dat zou idd wel kunnen ja!
Me vriend zit nl in Griekenland Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 14:58

Wat raar, zoveel klachten. Hier in mijn omgeving hebben veel mensen Vodafone, incl. ikzelf, en ik heb er nooit problemen mee. Heb wel al zeker iets van 8 jaar een abo bij ze, en nooit problemen gehad. Het enige dat ik van ze gekregen heb zijn kortingen Tong uitsteken zo bel ik nu voor een 10tje in de maand 250 minuten, plus nog 200 SMSjes waarvoor ik nu een gratis tegoed heb (wat ik overigens noooooit opmaak).

Ach, over elke provider is wel wat te klagen, denk ik dan maar.

Mijn vriend heeft bijv. KPN, en daar is ook altijd wat mis mee. Geen bereik, etc. Dan kun je beter ff wachten tot het weer okee is, i.p.v. te gaan zeuren Knipoog