Ik kan al máánden mijn beltegoed niet opvragen!
En dat is behoorlijk frustrerend met een abbo!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loesje88 schreef:_Zsazsa_ schreef:dan heeft half bokt/nl een stalker denk ik. Klantenservice is gewoon om te janken bij vodafone. Ben er veeeels te lang lid van geweest.
Ik wou mijn abbo opzeggen wat per brief moet, heb ik 4x op moeten sturen omdat ze hem zogenaamd niet hadden, toen heb ik het via de postmeneer laten doen die dan een handtekening als bevestiging vraagd en toen hadden ze hem. was het 3 dagen te laat. (omdat je 3 maanden vtv op moet zeggen) Dus toen werd ie alsnog verlengd.......
En je had zeker geen kopieën van je brieven?
Ik zou nou denk je niet dat ik een aangetekende brief als eerste zou sturen, zonde van het geld toch.. dutchy_ schreef:Jeetje ik wist niet dat er zoveel mensen waren met klachten over Vodafone, ik zit zelf gelukkig bij Hi en dat al 3 jaar, is supergoede service en gaat eigenlijk altijd goed. Mijn zus daarintegen zit wel bij Vodafone en de laatste paar maanden heeft ze steeds absurd hoge rekeningen. Ze kan ze zelf niet eens betalen, terwijl ze echt niet extreem veel belt of smst, zo raar... maarja wat kan je er aan doen. Hoe kan je bewijzen dat je écht niet zoveel gebeld hebt...
?
. __Possie__ schreef:Waarom zovelen al die problemen etc...?????
En hoe kan het dat vriendlief, schoonvader, ikke en nog aantal naastgelegen familie/kennissen, die wederom niks meegekregen heeft dat er iets met vodafone aan de hand is etc ???
Als vele anderen hoge rekeningen ontvangen van vodafone ? Waarom gaat het bij vriendlief, schoonvaderlief, ikke en nog x-aantal fam/kennissen altijd elke maand goed, en krijgen we ook geen melding met de mededeling dat vodafone problemen heeft, en we gewoon normale facturen krijgen.
Krijgen jullie allen de rekening via post dan of ook via myvodafone ????
Zodra via myvodafone krijg je elke maand een sms-bericht van vodafone met de mededeling ''Uw nwe rekening ligt voor u klaar, en zolang je die nog niet gekeken hebt, blijft vodafone keer op keer herinnering sms-bericht sturen m.b.t. die diensten...
Het is dus raar vele mensen problemen met vodafone ?? En het andere gedeelte dan ??
Ik zou zeggen ga jezelf ook ff ten rade en controleer of je inlog-codes incorrect staat opgegeven, en of controleer of je niet met een of andere hacker te maken hebt ???
Succes en sterkte iedereen.
Maar goed Orange, Debitel, T-mobile, Telfort zijn juist van de slechtere kwaliteiten en vodafone en kpn een van de beste kwaliteiten..

__Possie__ schreef:Maar goed Orange, Debitel, T-mobile, Telfort zijn juist van de slechtere kwaliteiten en vodafone en kpn een van de beste kwaliteiten..
Caira schreef:Ik ben ruim een jaar geleden over gestapt van orange naar vodafone en dat had ik al jaren eerder moeten doen! Wat een heerlijke provider is vodafone, het scheelt me ook 50 euro in de maand aan kosten!
dat kan nooit. Ik naar de T for Telecom (waar ik het mee geregeld had alles) zijn ze het na gaan kijken, en nog geen week later had ik 40 euro teruggestort op mijn rekening. De blox waren niet goed doorgekomen (door hun fout overigens) Voor de rest kloppen mijn rekeningen eigenlijk altijd (ik snap er alleen nooit iets van, dus laat mijn vriend altijd even kijken als ik iets niet zeker weet). En niet geheel onbelangrijk: altijd en overal bereik!

zo bel ik nu voor een 10tje in de maand 250 minuten, plus nog 200 SMSjes waarvoor ik nu een gratis tegoed heb (wat ik overigens noooooit opmaak).