Vriend word stalker..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Re: Vriend word stalker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:17

Breghje schreef:
Goed van je!!!! Neem niet meer op, zorg dat je geen contact meer met hem maakt en idd een ander telefoonnummer zou ook fijn zijn voor de rust in je bolletje. Je zal nog even je poot stijf moeten blijven houden, maar houd in gedachten dat je nu een heel ongezonde relatie kwijt bent en als de tijd rijp is kom je een knul tegen die geen losse handjes heeft en geen losse snaar in zijn hoofd. Mocht ie voor de deur komen staan, zeg dan door de deur heen, of door een raam ofzo, dat als ie niet binnen de 5 minuten uit je leven is verdwenen, je de politie op hem los laat.

Ik heb dit dus juist express niet gedaan.

Nu wist ik dat als hij ging bellen en sms-en de kans heel groot was dat hij voor me deur zou staan.
Wellicht op dat moment voor mij een stresspunt maar dan ging ik echt de deur niet uit.

Als ik een ander nummer zou hebben genomen had ik nooit geweten wanneer hij me weer op zou zoeken.

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:17

xDramaQueen schreef:
alles zit opslot, ik ga me zusje wakker maken, ze kan niet veel als 13 jarige maar als er iets gebeurd heb ik haar nog altijd. en ik ga me moeder op de hoogte stellen alleen die crost dan (zoals gewoonlijks) met een bloedvaart naar huis, en dat wil ik ook weer niet, maar zal wel moeten..

ik moet zometeen werken, hij heeft vrij van zn werk dus weet zeker dat hij me op gaat proberen te wachten, ik laat me brengen door me moeder, waarschuw de beveiliger en laat me ophalen door me stiefvader.

goed gedaan, lekker veilig overal heen! en aan een zusje heb je ook veel steun inderdaad!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 13:18

HIJ STAAT VOOR ME DEUR :'( WIL ER PLEASE IEMAND KOMEN

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:18

Charlenexx schreef:
Ik vind het zon naar en erg verhaal dat ik bijna bij je langs wil komen om je te helpen xD wat een drama hey! Zeg anders gewoon dat je hem nog wel leuk vind maar het niet aan kan een relatie te hebben en dat als ie nog een kans wil om het wat te laten worden hij AFSTAND moet nemen (en die kans geef je m natuurlijk nooit Knipoog). Miss als je een stok achter de deur doet voor m dat ie daar wel op reageerd???

Dit is voorliegen en aan het lijntje houden. Het laatste wat je moet doen..

Als het gevoel er niet is moet je ook niet aan lijntjes gaan doen om hem op afstand te krijgen.. Denk ook dat je hem er op de langete termijn alleen maar gekker mee maakt..

Slecht advies dus, in mijn ogen Knipoog

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:19

Niet open doen!

Tallie1979

xDramaQueen schreef:

Roep uit het raam dat je hem niet wilt zien, dat hij op moet hoepelen omdat je anders desnoods de politie belt..

Kelly_Taco

Tallie_Ho schreef:
Charlenexx schreef:
Ik vind het zon naar en erg verhaal dat ik bijna bij je langs wil komen om je te helpen xD wat een drama hey! Zeg anders gewoon dat je hem nog wel leuk vind maar het niet aan kan een relatie te hebben en dat als ie nog een kans wil om het wat te laten worden hij AFSTAND moet nemen (en die kans geef je m natuurlijk nooit Knipoog). Miss als je een stok achter de deur doet voor m dat ie daar wel op reageerd???

Dit is voorliegen en aan het lijntje houden. Het laatste wat je moet doen..

Als het gevoel er niet is moet je ook niet aan lijntjes gaan doen om hem op afstand te krijgen.. Denk ook dat je hem er op de langete termijn alleen maar gekker mee maakt..

Slecht advies dus, in mijn ogen Knipoog

Charlene, dat maakt ze vaak alleen maar kwader als ze erachterkomen dat het dus niet zo is.

Anoniem

xDramaQueen schreef:

bel de politie maar en zeg maar wat er is en dat je je bedreigd voelt

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:20

Kelly_Taco schreef:
Breghje schreef:
Goed van je!!!! Neem niet meer op, zorg dat je geen contact meer met hem maakt en idd een ander telefoonnummer zou ook fijn zijn voor de rust in je bolletje. Je zal nog even je poot stijf moeten blijven houden, maar houd in gedachten dat je nu een heel ongezonde relatie kwijt bent en als de tijd rijp is kom je een knul tegen die geen losse handjes heeft en geen losse snaar in zijn hoofd. Mocht ie voor de deur komen staan, zeg dan door de deur heen, of door een raam ofzo, dat als ie niet binnen de 5 minuten uit je leven is verdwenen, je de politie op hem los laat.

Ik heb dit dus juist express niet gedaan.

Nu wist ik dat als hij ging bellen en sms-en de kans heel groot was dat hij voor me deur zou staan.
Wellicht op dat moment voor mij een stresspunt maar dan ging ik echt de deur niet uit.

Als ik een ander nummer zou hebben genomen had ik nooit geweten wanneer hij me weer op zou zoeken.

Daar heb je ook een punt in idd. Maar werdt je dan niet helemaal idioot van de stress of ie wel of niet zou komen? Of zette je je telefoon uit en daarna alles eruit halen en in het dossier zetten ofzo. Dat neemt echt heel je leven over niet normaal!!!

Tamara_H

inderdaad hij mag jou niet bedrijgt laten voelen,, ophoepelen met die @#!#@

Kelly_Taco

Tallie_Ho schreef:
xDramaQueen schreef:

Roep uit het raam dat je hem niet wilt zien, dat hij op moet hoepelen omdat je anders desnoods de politie belt..

Inderdaad.
En daarna ramen en deuren dichthouden en als hij echt niet weggaat ook echt de politie bellen.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:21

xDramaQueen schreef:

Politie bellen, situ uitleggen en desnoods zeggen dat ie dreigt binnen te komen om je aan te vallen. Dan zijn ze er zo. Meis houd vol!!!

Tamara_H

rustig blijven (is super moeilijk, i know) zeg dat je hem niet wil zien en anders wat er al gezegt is politie bellen

BiBaMi

.
Laatst bijgewerkt door BiBaMi op 20-07-23 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:22

Kun je niet je moeder bellen? Dit lijkt me een situatie dat ik rennend naar huis ging als je mijn dochter was........

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:22

Breghje schreef:
Daar heb je ook een punt in idd. Maar werdt je dan niet helemaal idioot van de stress of ie wel of niet zou komen? Of zette je je telefoon uit en daarna alles eruit halen en in het dossier zetten ofzo. Dat neemt echt heel je leven over niet normaal!!!

Ik werd er idd gek van en ben daarom tijdelijk ergens anders gaan wonen.
Daar kon hij me niet vinden en dat gaf mij echt rust.

Omdat ik nergens op reageerde nam het wat af.
Het is nog niet over hoor!
Hij is gerust een paar dagen stil en rijdt me daarna weer klem op mijn werk.
Iedereen is er hier van op de hoogte.

Inmiddels ben ik het bange een beetje te boven maar ben ik vooral kwaad.
Waarom hij me niet gewoon met rust laat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:23

de politie bellen NU!!!

die is weleens voor minder gekomen hoor!!!
zeg maar dat hij jke stalkt!!!

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:23

Jeetje!
Heb net even de pagina's gelezen!

Vanuit je raam roepen, of desnoods een smsje van
dat je wilt dat hij weg gaat & je anders politie belt!
Dus eerst alleen dreigen, niet direct bellen!
Al gaat hij dan nog niet weg, dan zou ik toch maar bellen!
Zou ook gewoon je ouders inlichten ook al werken ze nu..

Kan je niet een van de buren bellen?
Of iemand anders uit je straat die naar je toe kan komen?

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:24

ik zou idd alles dichthouden en de politie bellen het is dat ik op me werk zit anders had ik graag willen komen

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:24

politie bellen en je moeder ook!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:25

Kelly_Taco schreef:
Breghje schreef:

Ik werd er idd gek van en ben daarom tijdelijk ergens anders gaan wonen.
Daar kon hij me niet vinden en dat gaf mij echt rust.

Omdat ik nergens op reageerde nam het wat af.
Het is nog niet over hoor!
Hij is gerust een paar dagen stil en rijdt me daarna weer klem op mijn werk.
Iedereen is er hier van op de hoogte.

Inmiddels ben ik het bange een beetje te boven maar ben ik vooral kwaad.
Waarom hij me niet gewoon met rust laat.

Gelukkig voel je je weer een heel stuk sterker en ben je niet meer bang. Mijn ex heeft mij een heel korte tijd gestalkt, tot ie erachter kwam dat mijn nieuwe vriend zwarte band had in bepaalde vechtsporten. Toen was ut snel over.... Knipoog Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 13:25

Hij laat mn huistelefoon de hele tijd rinkelen, nog geen 1x gestopt, ben net in tranen uitgebarst bij me zusje, die zit nu me moeder te bellen..

Whoops1

Een opa of oma bellen? Tante of oom?
Vriend of vriendin?

Ik zal je topic nu even in de gaten houden in ieder geval..

Anoniem

Nee juist niks uit de ramen roepen of smssen!! dan weet hij dat hij je aandacht heeft! gewoon gelijk de politie bellen, klaar nu.

Tatiane

Eén van mijn beste vriendinnen heeft iets soortgelijks meegemaakt... Welliswaar met een jongen waar ze al twee jaar mee samen was. Jongen was altijd al héél jaloers, ze mocht geen make-up dragen, geen rokjes, geen uitgesneden t-shirtjes,.. Maargoed, liefde maakt blind. Uiteindelijk heeft ze dan toch ingezien waar ze mee samen was en wilde het gedaan maken. Grote problemen, vermits meneer eveneens nogal losse handen heeft.

Dus, mijn goeie raad, in soortgelijke situatie.. Zorg dat je op een openbare plaats bent, liefst op een plaats waar politie of iets van 'bewaking' in de buurt is (bij vriendin was dat op een fuif, waar heel wat security-mensen rondliepen). Zorg ervoor dat je vrienden, die liefst mannelijk en redelijk sterk zijn, op de hoogte zijn van wat je gaat doen... Vraag hen gewoon om wat in de buurt te blijven, vertel hen dat je bang bent dat hij extreem kwaad gaat worden, dat ze kunnen ingrijpen als het nodig zou zijn. Zorg dat je ook bij vrienden kan blijven slapen, zeker als je weet dat hij nogal de neiging heeft om naar jou thuis te komen... Zorg gewoon dat je met een aantal mensen samen bent. Eventueel kan je ook eventjes naar de politie bellen om door te geven welke situatie zich afspeelt, eventjes vragen wat je juist kan doen als er problemen zijn, zo zijn zij ook op de hoogte als het nodig is.

Mijn vriendin heeft dus de situatie van de fuif gekozen, met heel wat vrienden die in de buurt waren ter 'bescherming' (eveneens vrienden van hem, die hem wat rustig zouden kunnen krijgen). We hebben op voorhand ook eventjes security op de hoogte gebracht... Relatie eindigen ging nog redelijk goed (vrienden zijn er wel moeten tussenkomen, maar ca va). Later heeft ze er wel nog miserie mee gehad. Ze kreeg elke dag minstens twintig berichten (allemaal bijhouden! Als hij voor problemen zorgt kan je daarmee naar de politie gaan), op fuiven zijn we maar liefst vijf keer onder security begeleiding naar de auto moeten gaan omdat hij haar begon lastig te vallen.. Blijven negeren, uiteindelijk stopt het wel.

Wees niet bang om andere mensen erbij te betrekken (zoals vrienden, politie, securuty), negeer hem verder totaal en zorg ervoor dat je de eerste dagen niet alleen thuis hoeft te zijn.. Zijn interesse zal wel bekoelen na een tijd.

Succes allesinds, dit is allesbehalve een makkelijke situatie!