Dus hij snapt zelf ook wel, ik kan beter stoppen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
Janine1990 schreef:Mijn vriend rookt niet, althans, normaal niet.
In maart waren we op een feest, werd hem een aangeboden, maar ik hem die sigaret uit de hand geslagen.
Op koninginnedag zag ik hem plots staan met een sigaret in zijn hand.
Ik ben geflipt, ik vind het smerig en heb altijd geroepen dat ik nooit wat met een roker zou beginnen.
Onzin, het is maar een keer per jaar koninginnedag. Het kan toch voor een keer? Hij is niet meteen verslaafd.
Vorig jaar op vakantie (ik kon hem toen nog niet), schijnt hij stoned te zijn geweest, ze hadden hem (hij was dronken) een 'sigaret' aangeboden wat een joint bleek.
Ik wil niet dat hij blowt waar ik bij ben, zou hij ook nooit doen. Maar als ik er niet bij ben, denk ik niet dat ik het een ramp zou vinden. Hoewel ik wel bang ben voor de gevolgen. Bad trips etc.
Hij is nu met 3 rokers op vakantie, elke avond drank en feest. Ik hoop niet dat hij als roker terug komt!

LimaMambo schreef:Janine1990 schreef:Mijn vriend rookt niet, althans, normaal niet.
In maart waren we op een feest, werd hem een aangeboden, maar ik hem die sigaret uit de hand geslagen.
Op koninginnedag zag ik hem plots staan met een sigaret in zijn hand.
Ik ben geflipt, ik vind het smerig en heb altijd geroepen dat ik nooit wat met een roker zou beginnen.
Onzin, het is maar een keer per jaar koninginnedag. Het kan toch voor een keer? Hij is niet meteen verslaafd.
Vorig jaar op vakantie (ik kon hem toen nog niet), schijnt hij stoned te zijn geweest, ze hadden hem (hij was dronken) een 'sigaret' aangeboden wat een joint bleek.
Ik wil niet dat hij blowt waar ik bij ben, zou hij ook nooit doen. Maar als ik er niet bij ben, denk ik niet dat ik het een ramp zou vinden. Hoewel ik wel bang ben voor de gevolgen. Bad trips etc.
Hij is nu met 3 rokers op vakantie, elke avond drank en feest. Ik hoop niet dat hij als roker terug komt!
bedoel je nou een sigaret of een joint??

Janine1990 schreef:Af en toe zegt hij tegen z'n vrienden om stoer te doen dat hij wel graag wil blowen, dat hij daar zin in heeft.
Ik weet dat het stoerdoenerij is, hij is nieuwsgierig, omdat hij door de drank ook niet meer weet wat er is gebeurd die keren.
LimaMambo schreef:Janine1990 schreef:Af en toe zegt hij tegen z'n vrienden om stoer te doen dat hij wel graag wil blowen, dat hij daar zin in heeft.
Ik weet dat het stoerdoenerij is, hij is nieuwsgierig, omdat hij door de drank ook niet meer weet wat er is gebeurd die keren.
maar vind je dat niet een beetje overdreven dan? een sigaret uit zijn hand slaan?
Als ik niet bij hem ben en hij hoeft niet meer te rijden mag hij zoveel drinken als hij wil.
Janine1990 schreef:Dat is me onderhand ook wel duidelijk ja.
Hij is 21, weet wel wat hij doet. Ik haat het alleen om hem te zien roken.
Het was de tweede keer dat we samen uitgingen, de eerste keer dat ik bij hem sliep.
Ik was totaal nog niet gewend aan hoe die jongens met elkaar omgingen, hoe het er in dat dorp aan toeging.
Het gebeurd wel eens, maar hij weet de consequenties.
Als hij gaat roken, wil ik geen seks.
Zo heeft hij het een paar maand geleden geprobeerd. De jongens vroegen wat ik er van vond.
Ik heb hun verteld dat hij de consequenties weet. Hij nam het niet zo serieus. Maar toen hem duidelijk werd dat ik het meende, heeft hij de sigaret gewoon uit laten branden. Hij heeft een trekje genomen.
Tsjah..![]()
Trucje van m'n moeder. Haha.
pharagirlke schreef:Ik hoef geen blower/harddrugsgebruiker als vriend. Roken liever niet gezien ik niet houd van assebakken uitlekken en van mij part drinkt hij zoveel alcohol als hij wil. Maar dan slaap ik op de zetel en kruip ik niet meer bij hem in de autoAls ik niet bij hem ben en hij hoeft niet meer te rijden mag hij zoveel drinken als hij wil.
LimaMambo schreef:daar heb je jezelf ook mee hoor

Janine1990 schreef:pharagirlke schreef:Ik hoef geen blower/harddrugsgebruiker als vriend. Roken liever niet gezien ik niet houd van assebakken uitlekken en van mij part drinkt hij zoveel alcohol als hij wil. Maar dan slaap ik op de zetel en kruip ik niet meer bij hem in de autoAls ik niet bij hem ben en hij hoeft niet meer te rijden mag hij zoveel drinken als hij wil.
En als hij daarna nog wel van plan is om auto te gaan rijden?
Ik zou mijn vriend nooit toestaan om met teveel drank op te gaan rijden, met of zonder mij, kan me niets schelen.
Gelukkig doet hij dat ook nooit, en neemt hij altijd zijn verantwoordelijkheden
)