Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

(nieuwbouw) 
Ik denk dat de lonen toch wel overal gemiddeld hetzelfde liggen 
Cyntje schreef:Ik denk dat de lonen toch wel overal gemiddeld hetzelfde liggen
Het loopt lang niet zo uiteen als de prijzen voor woningen, dat weet ik zeker
roosje84 schreef:Hier in de randstad is alles duur, huur en koop! En daarnaast mag je blij zijn als je een hypotheek kan betalen hier...De prijzen voor huizen hier zijn echt abnormaal hoog!!!!

Karin schreef:Al eens gekeken bij http://www.vitaliswonen.nl ?
Heeft woningen door het hele land, werkt met wachtlijsten en ik heb er zelf goede ervaringen mee.
[Edit] Nu de juiste link gegeven.
lausan schreef:Mijn zus en haar vriend huren een huis (klein, maar wel 3 slaapkamers en ruimte genoeg voor z'n 2en en een hond) in Hagestein (bij Utrecht). Tuintje erbij, heerlijk plekje. Voor nog geen 400euro pm. Het kan dus wel...
. Je moet dan toch echt wel een auto hebben. Ene wat is klein alles kleine dan 25m2 is voor mij klein (woonkamer)?.
Ze hebben allebei een auto
Maar haar vriend kan op de fiets naar z'n werk en zus werkt op de faculteit Diergeneeskunde en dat is 10 minuten met de auto.
Ik vind het knap dat ze dat kan huren voor 400 euro!
Een woonkamer van 40m2 is ook nog eens helemaal niet klein... Of ben ik nu gek? 
Storm76 schreef:Waar ik woon moet je lid zijn van een woningbouwvereniging, dan kom je op een lijst en na een jaar of 4 heb je hopelijk je eigen huisje in jouw prijsklasse.
Als je in de vrije sector gaat huren, ben je soms honderden euro's per maand meer kwijt! Dus je kan je beter inschrijven bij je plaatstelijke woningbouwvereniging.
Ik had mijn huisje na 1,5 jaar voor 300 euro per maand. Maar toen verdiende ik maar 1500 bruto per maand.