Hij geeft verwarrende signalen (leuke jongen)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia9

Re: Hij geeft verwarrende signalen (leuke jongen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:20

@ Tara...

Als je in de wereld van foute mannen leeft..en je hebt iets teveel meegemaakt kwa mannen,geloof me..ook dan ga je anders denken..
En ga nu niet zeggen zoek het bij een ander type mannen..want daar val ik dus niet op... die doen me HE-LE-MAAL niks....

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:23

Als ze niet helemaal gek op je zijn, moet je er gene tijd meer in investeren.

Maar ik heb alleen met hem gezoend toendertijd. Ik ben ook niet van plan verder te gaan als er niets is. Ik ben niet naief en ga niet op iemand wachten ik loop ook niet achter iemand aan en als ik iemand anders tegenkom die mij van mijn enkels af doet blazen en het is wederzijds is de ander weer gauw vergeten hoor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:25

Saskia9 schreef:
Ja dat geloof ik ook wel..
maar echt..je hebt zoooveel verschillende type mannen!!
Je weet nooit wat de een wil..
Maar toch, doet de man vaag,doe je vaag terug..
Ik ga me in ieder geval nooit meer zo verlagen door alles te doen voor die ene jongen..
Heb aantal jaren terug verschrikkelijke dingen gedaan om een jongen (terug) te 'krijgen' dat gaat me NOOIT meer gebeuren!!

HAHHAA jaaaa ik heb me ooit ook zooo verlaagd!! schaam me kapot als ik eraan denk!!
doek ook nooit meer!!! graag of niet!!

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:29

Sja, eenvoudig is het in elk geval nooit. En dat is misschien maar goed ook want dan was het een stuk minder leuk denk ik! Haha! Ik prijs me wel erg gelukkig dat ik over het fenomeen 'foute mannen' niet kan meepraten. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik de illusie heb dat ik nooit bedonderd kan worden hoor. Knipoog Maar mannen die over het algemeen aangeduid worden met de term 'foute mannen' hebben mij gelukkig nooit aangetrokken. Lijkt me erg lastig als dat nou net wel hetgeen is waar je op valt.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 15:40

goeroe schreef:
Hij zegt toch dat hij tijd nodig heeft? Lijkt me vrij duidelijk. Vork Heb gewoon wat geduld, je kent hem al 4 jaar dus op een paar weken of maanden komt het nu ook niet meer aan.

Punt is dat ik naar Nijmegen verhuis over enkele weken, dus ik wil voor die tijd een beetje duidelijkheid Bloos Dan kan ik eventueel nog de beest uithangen tijdens de introductieweken (of niet, ligt dus een beetje aan hem Bloos )

Saskia9 schreef:
waarom hebben mannen nou geen handleiding...was een stukje makkelijker!

Dat zou echt ideaal zijn! Heb je een stuk minder problemen in de wereld Nagelbijten / Gniffelen

Saskia9 schreef:
Maar TS zou ik aanraden om nu hem eens te laten komen.. Probeer intressant voor hem te worden..mannen houden van vaag!

Ik heb dus al een paar keer niets van me laten horen. Wel antwoorden als hij contact zoekt, maar uit mezelf niets doen. Dat hou ik al amper vol Bloos Hij laat wel iets van zich horen, maar niet echt vaak, zegmaar.

Merilyn schreef:
Als ze niet helemaal gek op je zijn, moet je er gene tijd meer in investeren.

Maar ik heb alleen met hem gezoend toendertijd. Ik ben ook niet van plan verder te gaan als er niets is. Ik ben niet naief en ga niet op iemand wachten ik loop ook niet achter iemand aan en als ik iemand anders tegenkom die mij van mijn enkels af doet blazen en het is wederzijds is de ander weer gauw vergeten hoor Knipoog

Kon ik dat maar! Ik ben juist het type die heel ver gaat voor een iemand. Dus veel smsen, zo mijn leven plannen dat er een grote kans is dat ik hem tegenkom (op school, als ik met de hond wandel, zelfs als ik gewoon naar huis fiets Bloos ). Ik moet mezelf er erg in afremmen, maar soms lukt dat niet zo goed Verdrietig

_Tara_ schreef:
En dingen als hard to get spelen. Tja... Ik ben niet echt van de strategieën toepassen. Al weet ik wel dat hoe harder je aan iemand "trekt", aandacht geven enzo, hoe harder die ander meestal wegrent Tong uitsteken Maar zou je dat zelf niet ook doen? Als ik steeds smsjes zou krijgen van iemand zou ik daar ook niet vrolijker van worden.

Ligt misschien aan mij, maar ik vind het altijd wel leuk als ik smsjes krijg (moeten het geen boze/verdrietige smsjes zijn). En als iemand flirt, ben ik er meestal ook wel voor in om mee te gaan erin (zeker als ik diegene wel leuk/aardig vind). Maar blijkbaar denkt niet iedereen er zo over Clown

Punt is: ik wil ook best vrienden met hem zijn, dat zijn we ook geweest toen ik nog met m'n ex had. Ging goed, konden goed met elkaar opschieten enzo (IRL, msn en sms). Maar hij wilt nog nieteens afspreken, volgensmij (had hem eens gevraagd ergens te komen, geen antwoord Verdrietig ). Nuja, dat ga ik nog 1 keer proberen, voor deze week, maar daarna mag hij initiatief gaan tonen. Ben het echt een beetje zat aan het worden Bloos

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:43

pfff meis doe het je niet aan. De man moet jagen niet jij Knipoog doe waar wij vrouwen goed in zijn: verleiden op afstand en laat de man doen waar hij goed in is: jagen Haha! als je die taken omdraait wil het vaka niet lukken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:51

goeroe schreef:
Sja, eenvoudig is het in elk geval nooit. En dat is misschien maar goed ook want dan was het een stuk minder leuk denk ik! Haha! Ik prijs me wel erg gelukkig dat ik over het fenomeen 'foute mannen' niet kan meepraten. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik de illusie heb dat ik nooit bedonderd kan worden hoor. Knipoog Maar mannen die over het algemeen aangeduid worden met de term 'foute mannen' hebben mij gelukkig nooit aangetrokken. Lijkt me erg lastig als dat nou net wel hetgeen is waar je op valt.

wel spannend maar wel lastig.. hahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:51

Merilyn schreef:
pfff meis doe het je niet aan. De man moet jagen niet jij Knipoog doe waar wij vrouwen goed in zijn: verleiden op afstand en laat de man doen waar hij goed in is: jagen Haha! als je die taken omdraait wil het vaka niet lukken...

hahahah mee eens!!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:56

@ Saskia9: Ik had het ook niet over foute mannen, maar gewoon in 't algemeen.
@ Rebel_Jits: Tuurlijk is het leuk om smsjes te krijgen Tong uitsteken Maar ik bedoel meer het 6 smsjes achter elkaar naar iemand sturen omdat je geen antwoord krijgt van diegene. En flirten is zeker wel leuk, daar had ik ook niks over gezegd verder. Maar als jij steeds degene bent die initiatief neemt kwa afspreken enzo, zou ik inderdaad eens afwachten tot hij er een keer mee komt Knipoog

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 14:40

Een update!
Hoop dat het mag, dat het topic niet te oud is, maar ik kon er niets over vinden in de regels? Bloos

Gisteravond heb ik een lange mail gestuurd naar hem, met alles wat me dwars zat. Luchtte gigantisch op, moet ik zeggen. Vandaag dan antwoord op gekregen..
Ik heb oa. gevraagd waarvoor hij al die tijd nodig had? Want het speelt nu al ongeveer 6 weken en dat is lang, erg lang als je moet wachten. Maargoed, komt er een beetje op neer dat hij bindingsangst heeft. Ene moment denkt hij: "ja, ik wil wel!" Andere moment: "nee, toch niet.." Kijk, met zo'n antwoord kan ik iets Haha! , ik werd beetje gek van: "ik weet het niet, het is vaag allemaal.." Daar kan ik niets mee Bloos

Nu moet ik ermee leren omgaan. Heb al gezegd dat ik hem niet meteen claim ofzo als ik hem een keertje zie. Bij mij is er geen relatie, als het niet officieel is gevraagd aan elkaar. Duidelijkheid voorop Vork Maar hoe kan ik hem toch overhalen eens af te spreken? En dan hoeft het nog geeneens een date te zijn, even samen als vrienden wat doen is ook goed ^^
Ideeën daarvoor zijn ook welkom OK dan!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 22:45

Weet je wat het is, ik snap hem wel... Ik ben zelf een enorme draaikont, mijn ex heeft 5 maanden op mij moeten wachten omdat ik elke keer met hem ging daten omdat ik dacht 'Ja dit wil ik!' en dan even hard weer terugkrabbelde omdat ik het doodeng vond allemaal Clown Hoe harder hij aan mij ging trekken, hoe harder ik wegrende en hoe onafhankelijker hij zich opstelde, hoe meer ik me tot hem aangetrokken voelde... Ik was enorm Hard To Get, maar niet omdat ik het zo graag wilde maar omdat ik gewoon écht niet wist wat ik wilde...

Ik zou zeggen, als je hem écht leuk vindt, geef hem dan die tijd om uit te zoeken wat hij wil. Ga niks overhaasten, laat hem het tempo bepalen. Zeg bv. dat het je leuk lijkt om gewoon, vrijblijvend, wat af te spreken. Verder niet, laat de bal maar bij hem liggen. Laat hem maar bepalen. Hij komt als het goed is vanzelf, komt ie niet, tsja dan was het dus toch niet bedoeld als relatie, maar meer als een vreselijke aantrekkingskracht van beide kanten Clown

Misschien kun je in ons topic nog wat hulp vinden Knipoog [HK] [HTGBV]XI Bóórdevol geluk, liefde, gezondheid en voorspoed!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 11:28

Hmm ja ik krijg een beetje het idee dat hij je idd niet zo geweldig vind. Want dan zou die allang actie hebben ondernomen, ondanks dat die miss verlegen is oid.
Dat hij de ene keer niet echt reageert op je smsjes kan natuurlijk ook vanwege een andere reden zijn, bijv dat die druk bezig is ofzo.. Maar als die de ene keer zo geinteresseert is en de andere keer weer niet, zou ik je toch eens even bedenken of hij het allemaal wel waard is?
Hij geniet natuurlijk van jou aandacht, en wil dat natuurlijk ook zo houden. (Welke jongen geniet daar nou niet van?).
Heb het er anders een keertje met hem over, trek de stoute schoenen aan en vraag hem persoonlijk direct wat die van je vind en hoe die verder wilt gaan. Dan kan die er niet onderuit komen en dan moet ie meteen antwoord geven. Dus niet per sms doen ofzo..
Zeg gewoon eerlijk dat je wat gevoelens voor 'm hebt en zeg dat je ook duidelijkheid van zijn kant wilt. Het word even lastig om hem dat zo te gaan vragen, maar dan heb je wel meteen duidelijkheid en dan weet je ook waar je aan toe bent.

Veel succes!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 14:51

Tamara schreef:
Ik zou zeggen, als je hem écht leuk vindt, geef hem dan die tijd om uit te zoeken wat hij wil. Ga niks overhaasten, laat hem het tempo bepalen. Zeg bv. dat het je leuk lijkt om gewoon, vrijblijvend, wat af te spreken. Verder niet, laat de bal maar bij hem liggen. Laat hem maar bepalen. Hij komt als het goed is vanzelf, komt ie niet, tsja dan was het dus toch niet bedoeld als relatie, maar meer als een vreselijke aantrekkingskracht van beide kanten Clown

Ik probeer dat al, dat hij contact zoekt ipv dat ik hem steeds lastigval Bloos En als we praten, gooi ik er af en toe soort uitnodigingen doorheen. Samen met de hond wandelen bijv. Maar dat werkt niet Bloos Dus gewoon even niets voorstellen, dan komt hij vanzelf wel met iets (hoop ik)? Haha!

Moelie schreef:
Heb het er anders een keertje met hem over, trek de stoute schoenen aan en vraag hem persoonlijk direct wat die van je vind en hoe die verder wilt gaan. Dan kan die er niet onderuit komen en dan moet ie meteen antwoord geven. Dus niet per sms doen ofzo..
Zeg gewoon eerlijk dat je wat gevoelens voor 'm hebt en zeg dat je ook duidelijkheid van zijn kant wilt. Het word even lastig om hem dat zo te gaan vragen, maar dan heb je wel meteen duidelijkheid en dan weet je ook waar je aan toe bent.

Dat heb ik dus al *kuch* meerdere malen gedaan Bloos Wel op msn, daar is het natuurlijk makkelijker onderuit praten. Vaak begon hij over iets anders of zei: "Ik weet het niet, ik heb tijd nodig." (waarna hij over iets anders begon.)
Nou kan ik wel ineens voor z'n deur gaan staan, maar ik ben bang dat dat hem alleen maar afschrikt. Maar het kan ook zijn dat hij dan juist denkt: "Ja, ik wil wel!!" Haha!
En hoe moet ik dat aanpakken (mocht dat een goede optie zijn)? Meteen een serieus gesprek, of eerst even (proberen wat te) dollen? Ik krijg bijv. nog een massage van hem Schijnheilig