Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Saskia9 schreef:Ja dat geloof ik ook wel..
maar echt..je hebt zoooveel verschillende type mannen!!
Je weet nooit wat de een wil..
Maar toch, doet de man vaag,doe je vaag terug..
Ik ga me in ieder geval nooit meer zo verlagen door alles te doen voor die ene jongen..
Heb aantal jaren terug verschrikkelijke dingen gedaan om een jongen (terug) te 'krijgen' dat gaat me NOOIT meer gebeuren!!
Ik prijs me wel erg gelukkig dat ik over het fenomeen 'foute mannen' niet kan meepraten. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik de illusie heb dat ik nooit bedonderd kan worden hoor.
Maar mannen die over het algemeen aangeduid worden met de term 'foute mannen' hebben mij gelukkig nooit aangetrokken. Lijkt me erg lastig als dat nou net wel hetgeen is waar je op valt. goeroe schreef:Hij zegt toch dat hij tijd nodig heeft? Lijkt me vrij duidelijk.Heb gewoon wat geduld, je kent hem al 4 jaar dus op een paar weken of maanden komt het nu ook niet meer aan.
Dan kan ik eventueel nog de beest uithangen tijdens de introductieweken (of niet, ligt dus een beetje aan hem
)Saskia9 schreef:waarom hebben mannen nou geen handleiding...was een stukje makkelijker!
Saskia9 schreef:Maar TS zou ik aanraden om nu hem eens te laten komen.. Probeer intressant voor hem te worden..mannen houden van vaag!
Hij laat wel iets van zich horen, maar niet echt vaak, zegmaar.Merilyn schreef:Als ze niet helemaal gek op je zijn, moet je er gene tijd meer in investeren.
Maar ik heb alleen met hem gezoend toendertijd. Ik ben ook niet van plan verder te gaan als er niets is. Ik ben niet naief en ga niet op iemand wachten ik loop ook niet achter iemand aan en als ik iemand anders tegenkom die mij van mijn enkels af doet blazen en het is wederzijds is de ander weer gauw vergeten hoor
). Ik moet mezelf er erg in afremmen, maar soms lukt dat niet zo goed
_Tara_ schreef:En dingen als hard to get spelen. Tja... Ik ben niet echt van de strategieën toepassen. Al weet ik wel dat hoe harder je aan iemand "trekt", aandacht geven enzo, hoe harder die ander meestal wegrentMaar zou je dat zelf niet ook doen? Als ik steeds smsjes zou krijgen van iemand zou ik daar ook niet vrolijker van worden.
). Nuja, dat ga ik nog 1 keer proberen, voor deze week, maar daarna mag hij initiatief gaan tonen. Ben het echt een beetje zat aan het worden
doe waar wij vrouwen goed in zijn: verleiden op afstand en laat de man doen waar hij goed in is: jagen
als je die taken omdraait wil het vaka niet lukken... goeroe schreef:Sja, eenvoudig is het in elk geval nooit. En dat is misschien maar goed ook want dan was het een stuk minder leuk denk ik!Ik prijs me wel erg gelukkig dat ik over het fenomeen 'foute mannen' niet kan meepraten. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik de illusie heb dat ik nooit bedonderd kan worden hoor.
Maar mannen die over het algemeen aangeduid worden met de term 'foute mannen' hebben mij gelukkig nooit aangetrokken. Lijkt me erg lastig als dat nou net wel hetgeen is waar je op valt.
Merilyn schreef:pfff meis doe het je niet aan. De man moet jagen niet jijdoe waar wij vrouwen goed in zijn: verleiden op afstand en laat de man doen waar hij goed in is: jagen
als je die taken omdraait wil het vaka niet lukken...
Maar ik bedoel meer het 6 smsjes achter elkaar naar iemand sturen omdat je geen antwoord krijgt van diegene. En flirten is zeker wel leuk, daar had ik ook niks over gezegd verder. Maar als jij steeds degene bent die initiatief neemt kwa afspreken enzo, zou ik inderdaad eens afwachten tot hij er een keer mee komt
, ik werd beetje gek van: "ik weet het niet, het is vaag allemaal.." Daar kan ik niets mee
Maar hoe kan ik hem toch overhalen eens af te spreken? En dan hoeft het nog geeneens een date te zijn, even samen als vrienden wat doen is ook goed ^^
Hoe harder hij aan mij ging trekken, hoe harder ik wegrende en hoe onafhankelijker hij zich opstelde, hoe meer ik me tot hem aangetrokken voelde... Ik was enorm Hard To Get, maar niet omdat ik het zo graag wilde maar omdat ik gewoon écht niet wist wat ik wilde...
[HK] [HTGBV]XI Bóórdevol geluk, liefde, gezondheid en voorspoed! Tamara schreef:Ik zou zeggen, als je hem écht leuk vindt, geef hem dan die tijd om uit te zoeken wat hij wil. Ga niks overhaasten, laat hem het tempo bepalen. Zeg bv. dat het je leuk lijkt om gewoon, vrijblijvend, wat af te spreken. Verder niet, laat de bal maar bij hem liggen. Laat hem maar bepalen. Hij komt als het goed is vanzelf, komt ie niet, tsja dan was het dus toch niet bedoeld als relatie, maar meer als een vreselijke aantrekkingskracht van beide kanten
En als we praten, gooi ik er af en toe soort uitnodigingen doorheen. Samen met de hond wandelen bijv. Maar dat werkt niet
Dus gewoon even niets voorstellen, dan komt hij vanzelf wel met iets (hoop ik)?
Moelie schreef:Heb het er anders een keertje met hem over, trek de stoute schoenen aan en vraag hem persoonlijk direct wat die van je vind en hoe die verder wilt gaan. Dan kan die er niet onderuit komen en dan moet ie meteen antwoord geven. Dus niet per sms doen ofzo..
Zeg gewoon eerlijk dat je wat gevoelens voor 'm hebt en zeg dat je ook duidelijkheid van zijn kant wilt. Het word even lastig om hem dat zo te gaan vragen, maar dan heb je wel meteen duidelijkheid en dan weet je ook waar je aan toe bent.
Wel op msn, daar is het natuurlijk makkelijker onderuit praten. Vaak begon hij over iets anders of zei: "Ik weet het niet, ik heb tijd nodig." (waarna hij over iets anders begon.)