Potloodventer....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: Potloodventer....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:45

Getse, Manon, zo dichtbij! Verwijs hem aub de volgende keer door naar Oosten, maar echt niiet naar westen! Dan staat 'ie straks bij mij voor de deur Nagelbijten / Gniffelen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:59

Wildgirl schreef:
er wonen hier wel kinderen in de buurt maar er komen weinig kinderen in het bos.
ik kende de man in kwestie ook helemaal niet; hij komt hier zowiezo niet uit het dorp denk ik, rare behoefte eigenlijk van mensen...

In het bos zelf niet, maar in de schoolperiodes er 2 meter naast wel Ja
en als detective ik eens goed aan het nadenken is, dan woon jij recht tegenover het braakspaadje, (dus knal ik incl fiets regelmatig recht voor jouw ramen tegen de stoep aan Nagelbijten / Gniffelen ) dus als hij daar vaker is wordt hij wel door kinderen gezien Ja (nouja, middelbare schoolers puber gevallen Knipoog )
Als dit niet klopt ff zeggen hoor, dan heb ik voor mijn beurt gepraat Nagelbijten / Gniffelen

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 00:38

mistid schreef:
Wildgirl schreef:
er wonen hier wel kinderen in de buurt maar er komen weinig kinderen in het bos.
ik kende de man in kwestie ook helemaal niet; hij komt hier zowiezo niet uit het dorp denk ik, rare behoefte eigenlijk van mensen...

In het bos zelf niet, maar in de schoolperiodes er 2 meter naast wel Ja
en als detective ik eens goed aan het nadenken is, dan woon jij recht tegenover het braakspaadje, (dus knal ik incl fiets regelmatig recht voor jouw ramen tegen de stoep aan Nagelbijten / Gniffelen ) dus als hij daar vaker is wordt hij wel door kinderen gezien Ja (nouja, middelbare schoolers puber gevallen Knipoog )
Als dit niet klopt ff zeggen hoor, dan heb ik voor mijn beurt gepraat Nagelbijten / Gniffelen

haha ja klopt, ikken jou volgens mij vaag van dwarrel in de ponyclubles bij stephan en olga, wat een heerlijke pony is dat toch Haha!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 00:49

Haha ja klopt Ja
Maar rijd al poosje niet meer op haar zusjes nu Vork
PB je zo wel Tong uitsteken

Maar ontopic

Laatst was er hier dus iemand bij het bosje, en ik ging in volle galop over zandpad, toen zag ik een auto, kofferbak los, dus stappen. Zitten daar ook vaak jagers, is wel leuk om de vangst te bekijken. Ik dus achterom kijken in de kofferbak, ligt er een vrouw met alleen een string aan, paar meter verderop springt er een man naakt uit de bosjs.
Ik zo: Toe maar weer, vervolgens veel plezier toegewenst en weer verder gegaan. Maar wat nou als mijn zusje van 6 daar was geweest?

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 11:02

Je moet juist niet gaan lachen en praten tegen m.. (ook al snap ik de reactie wel hoor) maar volgens mij is dat juist wat zo'n ventje wil. Ook al zeg jij dat ie maar n kleintje heeft, daar zit ie juist op te wachten denk ik, die aandacht..

Ik heb dit zelf wel eens gehad met een buurman in het trappenhuis waar ik toen woonde.
Dat was een raar mannetje, liep altijd in zn onderbroek, met lang viezig haar en een kinderhaarband in (zo'n fel gekleurde van plastic.) Op een dag kwam ik de trap op met mn boodschappen en trok ie ineens zn gordijntje voor de deur weg terwijl ie daar stond in een minuscule string (gelukkig dus niet geheel naakt.) Ik schrok me een rotje, zeg.
Ik heb m alleen ff verveeld aangekeken en ben toen (met bonzend hart, aargh) langzaam naar boven gesjokt. Ik gun m de lol niet dat ie ziet dat ik ervan schrik.

Later moest ik nog eens bij hem aanbellen omdat bol.com een pakketje van mij bij hem had afgegeven (leuk, zeg Clown )
Weer deed ie open in zn onderbroek, met zn meest vrolijke en beleefde verwijfde stemmetje. Heb net gedaan alsof ie een keurig maatpak aan had en ik niks zag, haha.
Ben toch wel erg blij dat ik vlak erna verhuisd ben, geen last meer van Haha!

lies10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 09:29

Enkele jaren terug heb ik ook zoiets meegemaakt. Ik ging met een vriendin door het bos toen we wat verderop 3 oudere vrouwen zagen staan die luidop lachten en die zeiden zo enkele malen na mekaar "dat zien we echt graag". Toen we dichter kwamen zagen we waarom die dames daar zo stonden te lachen. Daar stond een man helemaal in z'n blootje, je kon alles goed zien. Die vrouwen zeiden dat we geen bang moesten hebben, dat hadden we eigenlijk ook niet. We zijn dan ook even blijven staan kijken en hij begon zich toen nog af te trekken ook. Even later zagen we hem zelfs klaarkomen. Die oudere dames kwamen toen niet meer bij van het lachen. Wij zijn toen maar verdergegaan. Wij hebben er achteraf goed kunnen mee lachen, het was zo'n komisch zicht. Gelukkig dat die dames daar toen ook waren.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 10:25

Nou Lies, dan hebben jullie die man toch mooi zijn zin gegeven en zal hij het de volgende keer weer doen.
Gewoon doorlopen en compleeeeet negeren is de enige manier om hem te stoppen. Juist door jullie lachen en kijken krijgt hij een enorme kick.

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 10:33

Zou er in elk geval wel melding van maken bij de politie.

Mijn vriendin heeft het een keer gehad toen ze aan het rijden was. Is eerst hard in de lach geschoten en heeft toen geroepen: die van mijn paard is veel groter hoor! Haha!. Man was snel weg.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 12:04

en jahoor vandeweek wéér één maar nu bij het hoornsemeer, deze stond zich en plein public af te trekken.
heb gelijk de politie gebeld(terwijl ik verder fietste)en die hebben hem gepakt

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:11

Laurabram schreef:
Zou er in elk geval wel melding van maken bij de politie.

Mijn vriendin heeft het een keer gehad toen ze aan het rijden was. Is eerst hard in de lach geschoten en heeft toen geroepen: die van mijn paard is veel groter hoor! Haha!. Man was snel weg.

Whaha..

Ik heb 't ook ooit een keer mee gemaakt, iets van dik 10 jaar geleden..Toen was ik dus nog maar 9, en het was al wel bekent dat er iemand in de buurt rondliep die het ook nodig vond om dit te doen.. Alleen wij wonen in een buurt met héél veel kleine kinderen, toen dus ook.
En ik zat met een vriendinnetje bij hun onder de carport te spelen, en hun hebben ramen erin die uitkijken op een paadje omringt door bosjes. En zij hoorde wat, en de honden sloegen aan (3 enorme honden) Zij dus kijken, stond er zo'n kerel met z'n leuter te spelen.. Maar ik *vrij bang aangelegd* durfde niet te kijken.

Toen heeft ze de honden losgelaten, en zijn we snel naar mijn huis gerent (haar ouders waren er niet). En toen zijn er een aantal ouders door de buurt gelopen om hem te zoeken (oa mijn vader) en heeft m'n moeder met ons gewacht op de politie.. Die waren heel lief.. Bloos

Maar volgens mij hebben ze hem die avond niet gevonden, wat wil je met 3 honden die los gegooid worden Haha! .. Voor de goede orde, die honden doen niks.. Ze zijn alleen heel groot, en dat is al schrikbarend Vork

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:14

Ik vind het toch zo bizar hea. Die potloodventers..
Ik snap niet dat ze zich daar goed door voelen..
Rare ventjes..

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:56

Toen ik in de 2e of in de 1e ofzo zat fietste ik een keer met een vriendin vanuit school naar huis. Er stond toen nog zo'n viaduct en daar waren allemaal bomen en bosjes tegenaan gegroeid. Wij fietsten gewoon nietsvermoedend en toen kuchte er ineens iemand dus ik keek zo, staat daar zo'n vent met zo'n stijve met zn broek naar beneden. Clown Haha ik schrok me dood toen we een paar meter verder waren zei ik het pas en mn vriendin zag hem nog zn broek ophijsen. Haha! Haha! Wij vét snel naar huis fietsen omdat we bang waren dat ie achter ons aan zou komen. *LOL* Haha!

*edit: Ik dacht vroeger trouwens altijd dat potloodventers zo'n vet grote auto hadden, zo'n soort veegmachineauto (zo groot als een vrachtauto). Alleen dan zat op de voorkant een enorme potlood die draaide. Mijn buurmeisje was toen ook een keer achtervolgd door een potloodventer, dus ik dach dat ze achterna was gereden door iemand in zo'n auto. Clown Wist ik veel dat het mannen waren die hun l.ul lieten zien. Nagelbijten / Gniffelen

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:05

najazeg, hebben die mensen geen hobby?
ehm.. iemand zie dat het elk jaar weer raak was, was het dan ook elk jaar dezelfde?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:07

heb er ook 1 keer midden op een gallop pad gezien heb me zo kapot gelachen...vind die mensen zo diep triest...

heb wel altijd me zweep bij de hand als ik lang die plek moet rijden met me pony...stel je voor dat zo'n gozer je te pakken krijgt ofzo

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:29

lies10 schreef:
Enkele jaren terug heb ik ook zoiets meegemaakt. Ik ging met een vriendin door het bos toen we wat verderop 3 oudere vrouwen zagen staan die luidop lachten en die zeiden zo enkele malen na mekaar "dat zien we echt graag". Toen we dichter kwamen zagen we waarom die dames daar zo stonden te lachen. Daar stond een man helemaal in z'n blootje, je kon alles goed zien. Die vrouwen zeiden dat we geen bang moesten hebben, dat hadden we eigenlijk ook niet. We zijn dan ook even blijven staan kijken en hij begon zich toen nog af te trekken ook. Even later zagen we hem zelfs klaarkomen. Die oudere dames kwamen toen niet meer bij van het lachen. Wij zijn toen maar verdergegaan. Wij hebben er achteraf goed kunnen mee lachen, het was zo'n komisch zicht. Gelukkig dat die dames daar toen ook waren.

En je bent gewoon lekker blijven staan kijken? Gestoord Dat is juist wat ze willen, daarbij ga ik daar niet voor m'n lol naar kijken hoor, zo'n vies ventje.. Die vrouwen, hoorden die soms bij hem ofzo?

lies10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 19:54

Als die bejaarde dames daar niet gestaan hadden, waren we zeker snel verdergegaan. Misschien was het niet verstandig, maar we zijn toch blijven kijken, van nieuwsgierigheid zal ik maar zeggen.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 23:18

pfff, dat is niet leuk nee. Ik zat een keer samen met mijn nichtje (16) is het vondelpark rond half 5, vlakbij een speelveldje, maar wel beschut. Stond daar in eene een man achter ons in de bosjes, 3 meter in de bosjes, te rukken. Hij riep ons dat we moesten komen. Ik was in shock. Mijn nichtje moest net zoals jij lachen. Ik wist me geen raad, op een zomerse dag, waar overal kinderen lopen. Gelukkig kwam er na ander halve minuut een man aan lopen, toen schrok hij en nam hij de benen. trauma...

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 10:20

Oee ja dan schrik je wel heey!!

Ik heb het ooit een keertje gehad bij ons op het provinciale fietspad samen met m'n zusje. Stond een shetlander naast, en als 9 jarig pennymeisje moet je altijd even blijven kijken natuurlijk. Komt er een man op een scooter, rijdt een keer langs, twee keer, drie keer, en vervolgens stapt ie af, en loopt ie naar mij en m'n zusje af, en ik dacht nog *goh, wil zeker de weg weten ofzo*.. Staat ineens schuin voor me met z'n piel uit z'n broek. Ik kreeg de schrik van m'n leven, "Zusje, we moeten weer terug naar huis" en ik ben als een GEK naar huis gefietst. Politie gebeld, aangifte gedaan maar de man is niet meer gevonden.

En heel stom, een paar jaar later ofzo, bij datzélfde fietspad, stond ik daar ook weer, op een vriendin te wachten dit keer.. komt daar weer een scooter aan.. Rijdt een keer langs, twee keer, drie keer, en remt vervolgens vlak bij ons af. En uit m'n ooghoeken zie ik die man aan z'n gulp friemelen en ik denk *o god niet wéér!!*
Maar dat keer was ik er op voorbereid, en zodra het piepkleine sneue pielletje uit de broek was kijk ik die man zo aan (tenminste, hij had zo'n integraalhelm op) en ik zeg "goh... is dat alles?? Sorry hoor, maar ik word er nou niet echt warm van.. Ruim 'm maar gauw weer op voordat ie kou vat en ga naar huis, viezerik" en toen was ie zó verdwenen.

Later is ie trouwens wel opgepakt, stond in de krant.. Ik herkende de beschrijving van de scooter.. Gelukkig maar!

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 10:25

gatverdamme! Ziek
Ik zou ook eventjes de politie waarschuwen denk ik!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:37

Heb het nu al zovaak meegemaakt... Citadelpark in Gent is er echt de geknipte locatie voor... in klaarlichte dag, al heel wat piemels gezien... De 1 is wat minder doortastend dan de ander... maar ik vind ze allemaal vies.

lies10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:42

NaNi schreef:
Oee ja dan schrik je wel heey!!

En heel stom, een paar jaar later ofzo, bij datzélfde fietspad, stond ik daar ook weer, op een vriendin te wachten dit keer.. komt daar weer een scooter aan.. Rijdt een keer langs, twee keer, drie keer, en remt vervolgens vlak bij ons af. En uit m'n ooghoeken zie ik die man aan z'n gulp friemelen en ik denk *o god niet wéér!!*
Maar dat keer was ik er op voorbereid, en zodra het piepkleine sneue pielletje uit de broek was kijk ik die man zo aan (tenminste, hij had zo'n integraalhelm op) en ik zeg "goh... is dat alles?? Sorry hoor, maar ik word er nou niet echt warm van.. Ruim 'm maar gauw weer op voordat ie kou vat en ga naar huis, viezerik" en toen was ie zó verdwenen.

Ik heb gehoord dat die meestal maar een kleine piemel hebben. Toch raar, ik dacht dat die daar opgewonden van geraken om daar zo te gaan staan.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:46

Het is beter helemaal niet te reageren, niet geshockeerd, niet gemeen, niks.

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 20:55

Prachtige reactie ROFL
Maar ik zou ook politie bellen als hij vaker komt opdagen, niet naar 1 keer.

lies10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 18:57

poes schreef:
Het is beter helemaal niet te reageren, niet geshockeerd, niet gemeen, niks.

Dat is misschien het best als je alleen bent, maar ben je met meerdere meisjes komt het soms toch wat komisch over, zo'n vent die daar aan z'n banketstaaf staat te trekken.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:24

Ja das waar, maar elke keer je reageert (op welke manier ook, zelfs als je gewoon kijkt) geef je hem zijn zin zeg maar.