Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:er wonen hier wel kinderen in de buurt maar er komen weinig kinderen in het bos.
ik kende de man in kwestie ook helemaal niet; hij komt hier zowiezo niet uit het dorp denk ik, rare behoefte eigenlijk van mensen...
) dus als hij daar vaker is wordt hij wel door kinderen gezien
(nouja, middelbare schoolers puber gevallen
)
mistid schreef:Wildgirl schreef:er wonen hier wel kinderen in de buurt maar er komen weinig kinderen in het bos.
ik kende de man in kwestie ook helemaal niet; hij komt hier zowiezo niet uit het dorp denk ik, rare behoefte eigenlijk van mensen...
In het bos zelf niet, maar in de schoolperiodes er 2 meter naast wel![]()
en als detective ik eens goed aan het nadenken is, dan woon jij recht tegenover het braakspaadje, (dus knal ik incl fiets regelmatig recht voor jouw ramen tegen de stoep aan) dus als hij daar vaker is wordt hij wel door kinderen gezien
(nouja, middelbare schoolers puber gevallen
)
Als dit niet klopt ff zeggen hoor, dan heb ik voor mijn beurt gepraat
zusjes nu
)
. Man was snel weg. Laurabram schreef:Zou er in elk geval wel melding van maken bij de politie.
Mijn vriendin heeft het een keer gehad toen ze aan het rijden was. Is eerst hard in de lach geschoten en heeft toen geroepen: die van mijn paard is veel groter hoor!. Man was snel weg.
.. Voor de goede orde, die honden doen niks.. Ze zijn alleen heel groot, en dat is al schrikbarend
Haha ik schrok me dood toen we een paar meter verder waren zei ik het pas en mn vriendin zag hem nog zn broek ophijsen.
Wij vét snel naar huis fietsen omdat we bang waren dat ie achter ons aan zou komen.

Wist ik veel dat het mannen waren die hun l.ul lieten zien.
lies10 schreef:Enkele jaren terug heb ik ook zoiets meegemaakt. Ik ging met een vriendin door het bos toen we wat verderop 3 oudere vrouwen zagen staan die luidop lachten en die zeiden zo enkele malen na mekaar "dat zien we echt graag". Toen we dichter kwamen zagen we waarom die dames daar zo stonden te lachen. Daar stond een man helemaal in z'n blootje, je kon alles goed zien. Die vrouwen zeiden dat we geen bang moesten hebben, dat hadden we eigenlijk ook niet. We zijn dan ook even blijven staan kijken en hij begon zich toen nog af te trekken ook. Even later zagen we hem zelfs klaarkomen. Die oudere dames kwamen toen niet meer bij van het lachen. Wij zijn toen maar verdergegaan. Wij hebben er achteraf goed kunnen mee lachen, het was zo'n komisch zicht. Gelukkig dat die dames daar toen ook waren.
Dat is juist wat ze willen, daarbij ga ik daar niet voor m'n lol naar kijken hoor, zo'n vies ventje.. Die vrouwen, hoorden die soms bij hem ofzo?
NaNi schreef:Oee ja dan schrik je wel heey!!
En heel stom, een paar jaar later ofzo, bij datzélfde fietspad, stond ik daar ook weer, op een vriendin te wachten dit keer.. komt daar weer een scooter aan.. Rijdt een keer langs, twee keer, drie keer, en remt vervolgens vlak bij ons af. En uit m'n ooghoeken zie ik die man aan z'n gulp friemelen en ik denk *o god niet wéér!!*
Maar dat keer was ik er op voorbereid, en zodra het piepkleine sneue pielletje uit de broek was kijk ik die man zo aan (tenminste, hij had zo'n integraalhelm op) en ik zeg "goh... is dat alles?? Sorry hoor, maar ik word er nou niet echt warm van.. Ruim 'm maar gauw weer op voordat ie kou vat en ga naar huis, viezerik" en toen was ie zó verdwenen.

poes schreef:Het is beter helemaal niet te reageren, niet geshockeerd, niet gemeen, niks.