Dit jaar was het, 2 dagen school, laat thuis, les tot half 6, en school is toch een eindje weg van huis.. dan 3 dagen stagelopen, van 8 tot 6.. 4 dagen in de week, kon ik pas om 10 uur rijden, omdat de bak anders afgehuurd was.. dus ik sliep rond 12/1 uur pas, en om dan sochtends om half 8 weer op me scootertje naar stage te gaan. in de tijd dat ik dan thuis was, hielp in ons pa, met huishouden ed..
in het weekend had ik concour, en hielp ik ook regelmatig op stage. en moet natuurlijk ook nog denken aan mijn sociale contacten..
en hoe ik dat volhoud, ik denk dan nog, ok nog 3 jaar te gaan, en dan kan ik werken, maarja dan krijg je het alleen maar drukker..

maar ach, ik ben wel met iets bezig, wat ik geweldig vind, dus heb het er wel voor over

stages zijn daarintegen wel heel goed, want je ziet dan echt hoe het werkleven is, dus ik zal niet verrast worden over 3 jaar..
En ik houd van een luxe leven, dus ik werk ook veel 
). Ik denk dat het vooral is hoe je met dingen omgaat, dat maakt hoe zwaar je het ervaart. Tenminste dat is het bij mij wel als ik het ff niet zie zitten. En dan is het een kwestie van relativeren en weer de schouders eronder en doorgaan

Maar goed, het is natuurlijk zo zwaar als je het zelf maakt. Want bijvoorbeeld paarden zijn geen must zoals werken en het huishouden, terwijl die ook erg veel tijd kosten. En paarden heb je toch voor je ontspanning? De tijd die je daaraan besteed kan je dan toch bestempelen als vrije tijd, of ben ik nou gek..
) man