Moet ik het geld vragen of toch maar niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Moet ik het geld vragen of toch maar niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:07

Marchador schreef:
Je kan het als een geintje brengen...

"en waar blijft nu die 150 euro Tong uitsteken Knipoog "

miss even het topic doorlezen? Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:09

Excuus voor het niet goed doorlezen van dit topic Clown
Ik las over het stukje van TS heen..

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:16

jammer dat je het geld niet hebt gekregen maar wel goed dat je het gevraagd hebt

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:45

Ik had er écht niet naar gevraagd.

Helaas voor jou dat je het geld niet hebt gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:32

dees_daan schreef:
dat vinden jullie.. ik vind dat het niet netjes is om er naar te vragen,

Ehm..Leg mij eens uit waarom dat niet netjes is, ik geloof niet dat ik je begrijp. Die €150 is heel netjes en heel normaal beloofd dus??

dees_daan schreef:
TS word niet blijgemaakt met een dode mus, want ze zegt zelf dat het een misverstand is.. dat hij heeft bedoeld: als de pony ingereden was.. en dat was hij niet!

Ze wordt wél blijgemaakt met een dode mus, €150 lijtk me erg veel geld voor zo'n jong meisje vidn je ook niet?
En dr is pas láter verteld dat de pony niet ingereden was dus ik snap je geloof ik niet zo Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:36

dat heet een misverstand, dat kan gebeuren toch? Lachen de eigenaar bedoelde dat ze 150 euro kreeg, als de pony was in/doorgereden, dat was hij niet, TS dacht, dat hij bedoelde dat ze sowieso 150 euro zou krijgen..
ik vind het niet netjes dat je naar het geld vraagt, omdat je er geen recht op hebt, het zou leuk zijn als je het zou krijgen, maar krijg je het niet, dan zou ik er persoonlijk niet om vragen. het is al mooi dat je zijn pony mag verzorgen toch? Lachen tjsa, ik vind het gewoon niet netjes, ik zeg niet dat niet netjes is, maar dat ik het niet netjes vind..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:39

Wat is er dan niet netjes aan? Lachen Sorrie maar ik kan je geloof ik niet écht volgen Knipoog
Afspraak is toch afspraak?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:43

Chiqa schreef:
Wat is er dan niet netjes aan? Lachen Sorrie maar ik kan je geloof ik niet écht volgen Knipoog
Afspraak is toch afspraak?

dat is mijn gevoel, ik kan het niet echt duidelijk aan je uitleggen, sorry Lachen ik vind het gewoon niet netjes om naar het geld te vragen, als hij dat geld echt wilde geven, dan deed hij dat ook.. (nu blijkt dus dat het een misverstand was)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:48

Okay je kan het dus niet uitleggen, maar je vind het wel netjes dat hij eerst die €150 beloofd en er vervolgens niet meer op terugkomt uit zichzelf? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:06

Chiqa schreef:
Okay je kan het dus niet uitleggen, maar je vind het wel netjes dat hij eerst die €150 beloofd en er vervolgens niet meer op terugkomt uit zichzelf? Lachen

die man bedoelde dat TS 150 euro kreeg als de pony was in of doorgereden, dus misschien heeft hij daarom niets gezegd? dat hij dacht, dat t voor TS ook duidelijk was?

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:11

ik nsap niet waar jullie dat beloofd vandaan halen.
er staat volgens mij helemaal nergens beloofd, en beloofd is nog altijd iets heel anders dan gezegd.

vind het die man man zijn eigen keus of hij jou dat geld wou geven.
en als hij het echt wou geven had hij het echt wel gezegd.
zo niet is dat zijn zaak en zou ik er niet naar vragen , hij zal er wel een reden voor hebben, goed of niet.
envind iets zeggen nog alijd wat anders als beloven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:12

dees_daan schreef:
die man bedoelde dat TS 150 euro kreeg als de pony was in of doorgereden, dus misschien heeft hij daarom niets gezegd? dat hij dacht, dat t voor TS ook duidelijk was?

Joehoee Pling Even teruglezen, dat zei hij láter pas Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:32

Chiqa schreef:
dees_daan schreef:

Joehoee Pling Even teruglezen, dat zei hij láter pas Lachen

dat zegt TS, het kan ook zijn dat het een misverstand is geweest, en TS het niet goed begrepen heeft?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:44

Nou nu snap je het tenminste, wel jammer dat die meneer het op het begin niet goed geformuleerd had, dan had je nu niet zo moeten nadenken.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 08:01

TS . /mijn best. Frend\ Wist niet dat ze het geld kreeg,. als ze het paard INGEREDEN was.
Dat wist ze niet, maar de eigenaar die wist wel dat TS wist dat zij dat geld alleen kreeg voor het inrijden.. Ofzoiets Clown
Maar wat ik wel raar vond, toen we hem aan de telefoon hadden, is dat hij in het begin van het telefoongesprek zei dat het een geintje was, en later aan het telefoongesprek Moest het paard oppeens ingereden zijn ??