Marchador schreef:Je kan het als een geintje brengen...
"en waar blijft nu die 150 euro![]()
"
miss even het topic doorlezen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Marchador schreef:Je kan het als een geintje brengen...
"en waar blijft nu die 150 euro![]()
"

dees_daan schreef:dat vinden jullie.. ik vind dat het niet netjes is om er naar te vragen,
dees_daan schreef:TS word niet blijgemaakt met een dode mus, want ze zegt zelf dat het een misverstand is.. dat hij heeft bedoeld: als de pony ingereden was.. en dat was hij niet!
de eigenaar bedoelde dat ze 150 euro kreeg, als de pony was in/doorgereden, dat was hij niet, TS dacht, dat hij bedoelde dat ze sowieso 150 euro zou krijgen..
tjsa, ik vind het gewoon niet netjes, ik zeg niet dat niet netjes is, maar dat ik het niet netjes vind..
Sorrie maar ik kan je geloof ik niet écht volgen 
Chiqa schreef:Wat is er dan niet netjes aan?Sorrie maar ik kan je geloof ik niet écht volgen
Afspraak is toch afspraak?
ik vind het gewoon niet netjes om naar het geld te vragen, als hij dat geld echt wilde geven, dan deed hij dat ook.. (nu blijkt dus dat het een misverstand was)
Chiqa schreef:Okay je kan het dus niet uitleggen, maar je vind het wel netjes dat hij eerst die €150 beloofd en er vervolgens niet meer op terugkomt uit zichzelf?
dees_daan schreef:die man bedoelde dat TS 150 euro kreeg als de pony was in of doorgereden, dus misschien heeft hij daarom niets gezegd? dat hij dacht, dat t voor TS ook duidelijk was?
Even teruglezen, dat zei hij láter pas
Chiqa schreef:dees_daan schreef:die man bedoelde dat TS 150 euro kreeg als de pony was in of doorgereden, dus misschien heeft hij daarom niets gezegd? dat hij dacht, dat t voor TS ook duidelijk was?
JoehoeeEven teruglezen, dat zei hij láter pas