Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spatter schreef:even off topic
bevalt je nieuwe stal goed en geen gezeur meer gehad van die andere stal?
crossmonster schreef:Jeetje meid wat een jaap !
Ik heb er misschien overheen gelezen, maar is de man ook berispt van de aanhanger??
zap schreef:Wat een snee zeg..jeetje. Sterkte ermee!
Je wilt dus de bestuurder aanklagen begrijp ik? Waarvoor? Ik bedoel het niet rot hoor, maar volgens mij is het ook een beetje eigen schuld, beter voor je kijken. Hij staat asociaal, het mag misschien niet zover uitsteken (heb ik geen weet van) maar je moet zelf misschien ook wat beter uitkijken (wat als er een kind had gestaan?) .
Nogmaals, ik bedoel het niet vervelend. Maar je gaat nu iemand aanklagen terwijl je niet zelf niet goed uitkeek (zo begrijp ik het tenminste uit je verhaal)
Natuurlijk hoop ik dat het allemaal snel achter de rug is en dat je krijgt waar je recht op hebt en dat alles snel en goed geneest! En natuurlijk een fijne vakantie
zap schreef:Wat een snee zeg..jeetje. Sterkte ermee!
Je wilt dus de bestuurder aanklagen begrijp ik? Waarvoor? Ik bedoel het niet rot hoor, maar volgens mij is het ook een beetje eigen schuld, beter voor je kijken. Hij staat asociaal, het mag misschien niet zover uitsteken (heb ik geen weet van) maar je moet zelf misschien ook wat beter uitkijken (wat als er een kind had gestaan?) .
Nogmaals, ik bedoel het niet vervelend. Maar je gaat nu iemand aanklagen terwijl je niet zelf niet goed uitkeek (zo begrijp ik het tenminste uit je verhaal)
Natuurlijk hoop ik dat het allemaal snel achter de rug is en dat je krijgt waar je recht op hebt en dat alles snel en goed geneest! En natuurlijk een fijne vakantie
zap schreef:Dat is wel heel erg slordig ja... om je wagen zo open te laten staan. Ik had me een hele andere situatie voorgesteld bij 'betonijzer' ala hele grote grove stukken
.
Ziet er ook erg roestig uit, hopelijk gaat er niks ontsteken!