Klaar, over en uit (huwelijk)...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

inkepink

Re: Klaar, over en uit (huwelijk)...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:42

dus toch..........

jeemig meid wat *** voor je. ik heb je andere topics in stilte gevolgd 1 of 2x gereageerd. Wil je komende tijd alle sterkte van de wereld toewensen.
Maar zo tussen de regels doorgelezen lijk je me een sterke vrouw die het echt super gaat redden met je 2 kanjers van kids!
Ergens kun je natuurlijk ook positief kijken: liever zekerheid en een leven zonder hem, dan constante onzekerheid en een beetje met hem...

Kop op! je bent nog lang niet verslagen, vecht voor je kinderen en een leven voor jezelf!
Er komt vast en zeker een tijd dat je met een grote lach op je gezicht vol trots kunt kijken naar hetgeen JIJ bereikt hebt!!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:55

Ik heb destijds je topic gelezen over je bevalling op het toilet.. En lees nu dit.. Wat ontzettend erg voor je Ach gut
Gelukkig heb je je 2 prachtige meiden waar je je op kunt storten. En gelukkig is nu wel de tijd voorbij dat jij in onzekerheid zit..

Ik weet verder eigenlijk niet wat ik nog meer moet zeggen.. In ieder geval heel veel sterkte ! Ach gut

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:55

Sjeuh Ylana....even stil aan deze kant van de computer..wat moet je zeggen tegen iemand die kapot is van verdriet en in scheiding ligt?
Ik had zo gehoopt voor je dat jullie eruit zouden komen, ook al zou het tijd kosten, dan werd er tenminste aan gewerkt..maar nu..poeh..
Weet je, ik denk dat je op den duur toch kapot was gegaan, je had zijn levenwijze moeilijk op langer termijn vol kunnen houden denk ik.
Vertweezamen is erger dan vereenzamen..Je had steeds meer over je eigen grenzen moeten gaan en dan was je een wrak geworden op den duur.
Ik ben ook een kind van gescheiden ouders, toen ik 8 was, alweer 22 jaar geleden gingen ze uit elkaar. Ik en mijn zusje bleven samen bij mn moeder achter. Het was zwaar voor mijn moeder, geen opa en oma die konden helpen, geen ex waar ze op kon rekenen, niemand, alles in dr eentje moeten rooien..en ht is haar gelukt. Dus jij kan het ook, het gaat je lukken. Je hebt het gezien de afgelopen tijd, dat je best alleen kunt zijn.
Het zal niet makkelijk worden in de eerste periode en mss ook wel eens een terugval krijgen. Maar hé, waar oude deuren zich sluiten, openen zich weer nieuwe..

Is er geen kans op co ouderschap? Zodat je ook wat ruimte voor jezelf hebt? werken, hobby's en op adem komen?
Mag je wel blijven wonen waar je nu woont, met ál je dieren?

Meid, ontzettend veel sterkte de komende tijd.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:58

Wat naar zeg, maar je moet verder met je 2 dochtertjes zal in het begin knap moeilijk zijn.
Maar je bent nog jong en een vechter, weet zeker dat je er weer bovenop komt en een mooi leven tegenmoet gaat.
Wens je verder heel veel sterkte.

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 22:12

Wat een moeilijke tijd voor je. Ik weet zeker dat je de kracht vind verder te gaan. Het is jammer dat je kinderen de dupe worden van zijn "grillen". Je moet je niet schuldig voelen je hebt alles gegeven totdat er niks meer was. Je kan nu alleen vooruit gaan want onzekerheid houdt je alleen maar op een plek van ellende. Ik wens je heel veel sterkte.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 22:18

Ylana, ik weet dat je de situatie niet kan en mag vergelijken, maar bijna 10 jaar geleden, overleed mijn eerste man. Verdriet, ellende, maar gelukkig niet het gevoel dat hij me bewust in de steek liet, wat jij natuurlijk nu wel voelt.

Maar toch, ook ik was jong, 33 destijds, had twee kinderen van 8 en 6 jaar en dacht dat ik nooit meer blij en gelukkig zou worden.

En nu? Ik ben alweer bijna 8 jaar samen met Albert, getrouwd, gelukkig en we genieten met volle teugen van die nieuwe leven samen en met onze kinderen.

Jij hebt hier nu niks aan, maar geloof me, misschien denk je over een paar jaar dat dit het beste is geweest wat je eigenlijk had kunnen overkomen.

Voor nu: heel veel sterkte!!

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 22:24

Ook van mijn kant veel sterkte, heb de vorige topics ook gelezen.
Ben zelf alleenstaande moeder van 28 en een ex die ook amper naar zijn kind omkijkt, vrolijk doorgaat met feesten, vakanties en noem maar op, tijd voor mezelf heb ik amper.
Mocht je willen kletsen, gewoon je ei kwijt of advies ergens over nodig hebt dan kun je me pb-en hoor!

Heel veel sterkte in elke geval..

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 07:25

Ook ik heb je topics gevolgd en voor je gehoopt dat het allemaal goed zou komen. Vreselijk dat het toch zo moet eindigen. Maar aan de andere kant kun je nu wel weer verder met je leven. We hebben allemaal kunnen lezen dat jij er alles aan gedaan hebt om je huwelijk te redden. Je hoeft nu niet langer te leven met de grillen van je man en die onzekerheid. Ik wens jou en je meiden heel veel sterkte. Jij red het wel! Ach gut

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 07:32

Sterkte Ylana!

Vechten voor je relatie kun je niet alleen, al die energie kun je beter inzetten voor een goede stabiele toekomst met je mooie meiden..

Ik hoop dat je kunt blijven wonen waar je al woont, en dat je financieel een goede regeling kunt treffen..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 07:44

obsession schreef:
Ben zelf alleenstaande moeder van 28 en een ex die ook amper naar zijn kind omkijkt, vrolijk doorgaat met feesten, vakanties en noem maar op, tijd voor mezelf heb ik amper.
l..

Whaa we kunnen elkaar de hand geven hoor ik al. Haha!

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 07:48

Suzanne F. schreef:
obsession schreef:
l..

Whaa we kunnen elkaar de hand geven hoor ik al. Haha!

Ik kan jullie ook een hand geven! Huilen van het lachen
Ylana, veel sterkte gewenst!!
Geniet lekker van je dochters en van de weekenden die je vrij hebt! Gaat je helemaal lukken!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 07:52

Jeetje, ook ik heb je andere topics gevolgd.
Wat heftig voor je zeg, pff. Maar je hebt iniedergeval eindelijk zekerheid, en nu kan je het verwerken en verder met je leven.

Heel veel sterkte de komende periode.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 07:52

Ylana, sterke meis. Die van mij gaf dezelfde reden op na 25 jaar....

Je kan er niks aan veranderen, zij feesten en wij moeten maar zien hoe we het gaan redden.

Ik ben het eens met degene die aanstuurt op co ouderschap, je moet, zeker in het begin, af en toe wat vaker je handen vrij hebben.
Sterkte en wordt er ook echt sterker van,ook van zo'n k*t ervaring kan je laten groeien.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:02

heel veel sterkte met alles!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:05

Ylana: heel erg veel sterkte meid!!!

je bent nu iig uit de onzekerheid en je kan nu zelf ook eindelijk verder met je leven.

dikke knuffel voor jou Ach gut

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:19

Sterkte Ach gut Ik heb je topics ook gevolgd en gelukkig heb je nu zekerheid, want die onzekerheid werkt ook slopend op den duur...

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:21

Ylana, wat erg voor je. Ik heb beide topics gevolgd en gehoopt op een goede uitkomst... misschien lijkt het op dit moment geen goede uitkomst, maar ik kan je bijna garanderen dat uit deze hele vervelende periode, een hele sterke Ylana tevoorschijn komt, ééntje die goed voor zichzelf opkomt, vecht als een leeuwin voor haar kinderen en de hele wereld aankan.

Sterkte meis!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:41

@Ylana: vreselijk natuurlijk voor jou en de meiden, maar zoals al gezegd, kun je in je eentje geen relatie goed houden, kun je met z'n tweeën nog eenzamer zijn dan alleen én is er nu een eind aan deze onzekerheid.
Ik wens je heel veel sterkte, ik hoop dat er goede afspraken gemaakt kunnen worden, vooral voor jullie prachtmeiden. Heel veel liefde, steun en sterkte van familie, vrienden en onverwachte hoek!

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:45

wow ylana, wat vervelend voor je, ik wens je super veel sterkte

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:48

jeetje dat is vervelend. ik wens je heel veel sterkte Ach gut

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:50

Jeetje zeg, echt ontzettend veel sterkte!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:53

Erg vervelend nieuws Ylana, ik had het graag anders gezien.
Probeer wat tijd voor jezelf te nemen en nieuwe energie ed te halen uit het feit dat er nu een nieuwe tijd voor je aanbreekt.
Je komt er wel!
Als je wil praten, mijn PB box staat open, ik geloof dat ik ook jouw nummer nog ergens moet hebben.

Sterkte!

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:55

Ylana, wat vreselijk rot. Al is het wel "fijn" dat er nu eindelijk eens duidelijkheid is.

Je bent in een diep dal gekomen, maar ik weet heel zeker dat je hier sterk en gelukkig uit zal komen. Zolang je jezelf maar de tijd geeft om alles een plaats te geven.

Heel erg veel sterkte de komende tijd. Ach gut

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:58

Ik heb je verhaal in stilte gevolgt.

Heel veel sterkte Ylana. Maar hoe donker en grim het er nu uitziet, je komt er sterker uit. Je meiden zijn belangrijk, die hebben je nodig en je liefde voor hun wordt beloond met het opgroeien van hun in mooie stabiele, liefdevolle vrouwen.

Sterkte meid!!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:04

Tjee Ylana ik keek wel een beetje op van dit topic, had zo gehoopt voor je dat het allemaal goed kwam.

Blijf je inderdaad wel wonen waar je nu woont?